LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vliegen met Arke Fly is een drama!!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
paulinem
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 dec 2006 16:48

Re: Vliegen met Arke Fly is een drama!!

Ongelezen bericht door paulinem »

ben ik het helemaal mee eens!
je verwacht van een organisatie dat je goed behandeld wordt, je betaalt er toch voor !!
Dergent, ik heb Radar gebeld en ze hebben er een 'notitie' van gemaakt. als je zou ook belt.... kan oop maandag en dinsdag.
dan willen ze er evt wel een uitzending of iets dergelijks van maken!!
succes!

dergent
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 nov 2006 18:17

Re: Vliegen met Arke Fly is een drama!!

Ongelezen bericht door dergent »

oke dat ga ik dan doen.
ik heb al die spullen ook naar ze gemaild.

dus ze zijn inprinciepe al op de hoogte.

wat heb jij ze vertelt?

ik ga door tot het gaatje....

ook al zou de kans klein zijn dat ik win, ik wil gewoon dat iedereen het weet...

volhouder
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 dec 2006 21:07

Re: Vliegen met Arke Fly is een drama!!

Ongelezen bericht door volhouder »

Gewoon blijven volhouden.
Er zijn zoveel regels waar men zich niet aan houdt in de reiswereld.

j.schuitema1
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 dec 2006 12:08

Re: Vliegen met Arke Fly is een drama!!

Ongelezen bericht door j.schuitema1 »

ZELF ZIJN WIJ DE 22E OM 21.30 GELAND TERWIJL WE DE 21E OM 22.40 TERUG HOORDE TE ZIJN.OM KORT TE ZIJN ARKE HEEFT GEEN KLANTEN!!!!! ER ZIJN GEEN HOSTESSEN,TELEFOONS STAAN UIT ,DUS OOK GEEN KLACHTENFORMULIEREN,JE WORD LETTERLIJK DOOR DE DOUANE GESMETEN EN AAN JE LOT OVERGELATEN,DE PASSAGIERS HEBBEN ALLES ZELF MOETEN REGELEN WAT GEEN PRETJE IS OP HUGHADA AIRPORT. MAAR BETER OP DE TERUGREIS DAN DAT JE ZO JE VAKANTIE MOET BEGINNEN.:cry:

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Vliegen met Arke Fly is een drama!!

Ongelezen bericht door Marco Polo »

@j.schuitema1

Het gebruik van uitsluitend HOOFDLETTERS leest minder prettig!

tries30
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 jan 2007 14:43

Re: Vliegen met Arke Fly is een drama!!

Ongelezen bericht door tries30 »

Ook wij zijn dit jaar met onze twee kinderen (3 jaar en toen 3 maanden) met Arke Fly naar Kos gevlogen, wij hadden Seat Only geboekt en ik kan niet anders zeggen dat dat het super was, voor 10 euro extra een zee aan beenruimte, zowel heen als terug werd er heel veel moeite gedaan om ervoor te zorgen dat wij voor de maxi cosi met daarin de baby een stoel hadden, is ook beide keren gelukt. Stewardessen waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ook kreeg onze dochter zowel heen als terug een pakketje waar zij zich zelf mee kon vermaken. Verder werd er niets gezegd over ed kinderen die in het gangpad elkaar opzochten, alleen als ze erdoor wilden met karretjes (maar dat is logisch). Heen hadden wij geen vertraging, terug een uurtje, maar met charters is dat tegenwoordig vaak, dus daar kijken we niet meer van op.
Nee wat ons betreft, de volgende keer weer met Arke Fly (alleen al om de beenruimte)

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Vliegen met Arke Fly is een drama!!

Ongelezen bericht door sprookje »

hey,in Belgie hebben wij jetair van de tui groep,met jetair heb ik al zeker 20 maal gevlogen en heb ooit éénmaal een uurtje vertraging gehad.Jetair is dan ook een van de grote in Belgie.Thomas cook is ook goed.Iedere luchtvaartmaatschappij kan vertragingen hebben.

Hotel Magic Life Africana Imperial ***** (06293)





jetair = de mooiste tijd van 't jaar

Toekan
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jun 2005 15:45

Re: Vliegen met Arke Fly is een drama!!

Ongelezen bericht door Toekan »

Zijn zojuist teruggekeerd van een weekje Bonaire.
Geboekt via Van der Valkreisbureau.
Heenreis ruim 5 uur vertraging, terugreis uiteindelijk - door snelle vlucht terug, door tailwind - 3 uur en 5 minuten.
Stonden toen ruim 20 minuten op Schiphol te wachten omdat de gate nog bezet was!
Er werd in het toestel mededeling gedaan dat "de gate bezet bleek" en dat er "onderhandeld werd met Schiphol om een andere gate te krijgen".

Als je als Arke Fly weet dat een toestel vanuit Curacao (tussenstop) 8 uur en 45 minuten onderweg is en gepland is om om 11.05 aan te komen, heb je volgens mij ruim 8 uur de tijd om te zien of de gate op dat tijdstip bezet is EN als je dan GOED GEORGANISEERD BENT, regel je dan al een andere gate (EN NIET PAS ALS HET TOESTEL NET GELAND IS!)

ARKE FLY, voor ons nooit meer (NO WONDER WHY!)

rweelden22
Berichten: 104
Lid geworden op: 24 jan 2007 11:34

Re: Vliegen met Arke Fly is een drama!!

Ongelezen bericht door rweelden22 »

fout als je vertraging heb dan word de gate weg gegeven aan een ander vliegtuig en daar kan arke niets aan doen daar moet je bij schiphol zelf zijn zij krijgen te horen bij welke gate ze aan komen

diepezucht
Berichten: 104
Lid geworden op: 30 mei 2006 13:49

Re: Vliegen met Arke Fly is een drama!!

Ongelezen bericht door diepezucht »

@ Toekan: de gates op Schiphol staan onder beheer van de luchthaven zelf, daar hebben de verschillende maatschappijen geen invloed op. Het is bij de piloten op bekend dat op Schiphol vóór schema landen zeker in de ochtenduren een volkomen zinloze operatie is, omdat de autoriteiten te lui zijn om ook maar een beetje met de capaciteit te schuiven. Men zet je liever een uur lang met draaiende motoren of een bufferplatform neer dan dat je een andere pier krijgt toegewezen.

Schiphol, breek me de bek niet open....

dergent
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 nov 2006 18:17

Re: Vliegen met Arke Fly is een drama!!

Ongelezen bericht door dergent »

Ik wil jullie laten weten dat ik de zaak tegen Arke/Tui Nederland heb Gewonnen!!!!!

zij moeten ons een schadevergoeding van € 1500,00 betalen.
wij vinden het een beetje weinig als je 10.000 heb betaald en maar 3dagen een beetje heb kunnen genieten.
maar ja wat doe je eraan.

zij waren fout omdat zij niet genoeg gedaan hebben om ons die 2x 6 persoons kamers te bezorgen waar wij voor hadden betaald.

alleen komt dit waarschijnlijk te laat voor mijn vader.

helaas is er bij hem nog meer ellende ondekt.
hij heeft of dunne darm kanker met vergaande uitzaaiingen of lymfeklierkanker met vergaande uitzaaiingen.

Daarom was die vakantie ook zo belangrijk met zijn kinderen en kleinzoon.

enige positieve is dat wij na afloop van de rechtszitting hebben gesproken met een vrouw die namens arke optrad.
zij wisten niet dat onze zaak zo ingewikkeld in elkaar zat en de geschillen commissie ook niet.

zij beloofde ons dat na de uitspraak of het goed of slecht nieuws was, dat arke er altijd op terug komt.
want alle zaken worden nogmaals een keer besproken na terugkomst van de geschillen commissie.

ik hoop het zo.

gr,
sandra

paulinem
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 dec 2006 16:48

Re: Vliegen met Arke Fly is een drama!!

Ongelezen bericht door paulinem »

hey!

wat superfijn dat het nu eindelijk opgelost is. zelf ben ik er eigenlijk niet meer mee bezig geweest, maar wil het wel weer oppakken. Welk argument heeft bij jullie de doorslag gegeven? ik denk namelijk dat ik weinig kans heb met mijn 'verhaal' al is het natuurlijk belachelijk om twee 20 jarige op straat te zetten omdat ze alleen een seat-only hadden.
ik zou heel graag willen weten wat jullie gedaan hebben om arke zo ver te krijgen? als we misschien via de mail contact kunnen hebben, en anders gewoon via dit forum? heel graag!

groetjes
pauline
[email protected]

Gesloten