LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vluchtvertraagd.nl hulpdiensten geld teruggevorderd

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
RJK74
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2021 20:19

Vluchtvertraagd.nl hulpdiensten geld teruggevorderd

Ongelezen bericht door RJK74 »

Heeft er iemand ervaring met de hulpdiensten van vluchtvertraagd.nl??
Zij hebben voor ons getracht onze geld terug te vorderen bij SunExpress, waar wij vliegtickets hadden geboekt, maar door Corona niet hebben kunnen gebruiken.
Nu heb ik SunExpress gesproken en zij delen mede dat het geld is terug gestort aan derden, dus Vluchtvertraagd.nl
Nu kan ik hun alleen via hun website berichten, waar ik (je raadt het al) geen antwoorden meer krijg.
Kan iemand ervaringen en/of oplossing delen?

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Vluchtvertraagd.nl hulpdiensten geld teruggevorderd

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Voor mij de eerste keer dat ik zoiets hoor. Wel weet ik dat sommige van dit soort bedrijven niet snel zijn met geld betalen.

Mijn advies is om een mail te sturen dat sun gezegd hebt dat ze aan vlucht vertraagd betaald hebt en je geld terug wil.

Daarnaast, wacht om 30 dagen, vanaf het moment dat sun de geld naar "derden" heb gestort

Als je daarna niks gekregen hebt, neem dan contact op met je rechtsbijstandverzekering, of neem een deurwaarder in dienst.
Dien ook een klacht in bij ACM https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm

Gesloten