Wie heeft dezelfde ervaring? eDreams betaalt refund niet uit ondanks terugbetaling van airline zelf

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Rontv
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2022 08:51

Wie heeft dezelfde ervaring? eDreams betaalt refund niet uit ondanks terugbetaling van airline zelf

Ongelezen bericht door Rontv »

2 jaar na cancellation van een vlucht betaald eDreams refund nog niet uit, ondanks schriftelijke opgave van airline van details van hun uitbetaling aan eDreams
Als eDreams al te bereiken is blijft men zeggen “ waiting for refund from airline”
Laatst gewijzigd door Radar op 13 apr 2022 13:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gewijzigd voor vraagstelling

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Wie heeft dezelfde ervaring? eDreams betaalt refund niet uit ondanks terugbetaling van airline zelf

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Haast is geboden. Indien je vanaf Nederland bent vertrokken of in Nederland geland bent vervalt je claim na precies 2 jaar.

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering. Hun kunnen precies uitzoeken wat er wel of niet gebeurd is. Ook kunnen hun de claim indienen bij de luchtvaartmaatschappij. Of neem contact op met www.juridischloket.nl voor advies indien je de claim bij de reisbureau wil houden.

Je kunt ook de claim indienen bij een commerciële bedrijf. Hun werken vaak met no cure, no pay. Hun houden een gedeelte van de claim in, maar het is beter dan niks krijgen.

mozes99
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2022 15:28

Re: Wie heeft dezelfde ervaring? eDreams betaalt refund niet uit ondanks terugbetaling van airline zelf

Ongelezen bericht door mozes99 »

e-nightmares...

Ik wacht momenteel al drie maanden op mijn geld. Mijn vlucht was geannulleerd door Easyjet. Die hebben netjes geld overgemaakt naar Edreams. Heb ook bewijs en een ARN nummer van de betaling, maar Edream geeft nog steeds aan dat ze niks ontvangen hebben....... “ waiting for refund from airline”

Heb ook het bewijs van betaling doorgestuurd naar Edreams. Krijg steeds te horen dat ze niks ontvangen hebben of dat mijn geld binnen 7/8 werkdagen overgemaakt wordt maar tot heden heb ik niks ontvangen. Ik denk ook niet dat ik het geld ooit nog terug ga krijgen. Heel jammer dit.

Wees aub voorzichtig koop geen tickets via Edreams. Want als er iets mis gaat gaat het ook echt goed mis. En dan ben je je geld kwijt.
Laatst gewijzigd door mozes99 op 07 jun 2022 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie