LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met Budgetair?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Ridder777

Wie heeft er ervaring met Budgetair?

Ongelezen bericht door Ridder777 »

Mijn reis ga ik volgend week boeken.
Vis Skyscanner wordt ik doorgelinkt naar Budgetair.
Daar is mijn reis het goedkoopste.

Wie heeft er eerder met hun geboekt?
Wie heeft er ervaring mee?
Wie kan mij er meer over vertellen?

Ik ben een beetje voorzichtig.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Wie heeft er ervaring met Budgetair?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Want Schipholtickets is toch ineens te duur? viewtopic.php?f=19&t=186297&p=2587129#p2587129
En reist u dan niet meer via Brussel? viewtopic.php?f=91&t=186027&p=2583055#p2583055
KLM bleek ook geen optie meer te zijn? viewtopic.php?f=19&t=185843&p=2580105#p2580105
En u had al bagage bijgeboekt. viewtopic.php?f=19&t=183741&p=2548899#p2548899

Zit u eigenlijk wel te wachten op hulp van anderen hier? U geeft namelijk geen feedback als er vragen gesteld worden, of hulp geboden wordt.

stofzuigertje

Re: Wie heeft er ervaring met Budgetair?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik vermoed dat zelfs hun service als er iets fout zou gaan, en daar is een kans op dat ook die voorwaarden erg Budget zijn!

Jefdus
Berichten: 927
Lid geworden op: 08 sep 2011 12:00

Re: Wie heeft er ervaring met Budgetair?

Ongelezen bericht door Jefdus »

Voor een directe vlucht of met overstap met een enkele airline is het ok. Ik zou er echter nooit een vluchtplan met verschillende airlines kopen. Als er dan namelijk ergens iets misgaat, zal de service ver te zoeken zijn.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Wie heeft er ervaring met Budgetair?

Ongelezen bericht door mahadma »

Als de totaalprijs goedkoop is, zal de service ook goedkoop zijn. En dàt is logisch, bij 'duurdere' opties zal de service en betrouwbaarheid ook vaak beter zijn. Maar voor elke vliegmij staat: Er is geen koe zo bont of er is wel een vlekje op te vinden. De weeromstadigheden en 'het toeval' spelen voor iedereen een rol. U kunt ook zichzelf afvragen: is mijn hobby goedkoop kopen en de rest zien we wel of gaat u voor kwaliteit en een fijne vakantie.

Wiga
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2020 14:12

Re: Wie heeft er ervaring met Budgetair?

Ongelezen bericht door Wiga »

Wie heeft ticketgeld teruggekregen van BugetAir omdat de vlucht wegens corona geanuleerd was?
Wij proberen ons ticketgeld al vanaf januari 2020 terug te krijgen. Niet gelukt ......
17 juli 2019 hebben wij 2 tickets geboekt naar Nieuw Zeeland via Berlijn en Sydney via BudgetAir bij de vliegmaatschappij China Southern Airlines. De reis zal starten op 28 februari 2020 en eindigen op 5 april 2020. In januari 2020 hebben wij bericht gekregen van China Southern Airlines dat de vluchten ivm corona geanulleerd en wij moeten voor ons geldrestitutie via BudgetAir regelen. Wij hebben meteen contact opgenomen met BudgetAir in Amsterdam (hoofdvestiging) en gesproken met dhr Emmanuel. Die heeft restitutieprocedure gestart (wij hebben email daarover gekregen). Het geld zal binnen een maand op onze rekening staan. Er zijn al 7 maanden voorbij - geen geld... en geen contact. telefoon is uitgezet. op onze email krijgen wij standaard antwoord wegens drukte...enz..Ik probeer bij deze iedereen waarschuwen en geen zaken doen met BudgetAir. Onbetrouwbaar en waardeloze service...

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Wie heeft er ervaring met Budgetair?

Ongelezen bericht door scontra »

O.T.

Hoe is het eigenlijk met de wasdroger afgelopen ?

AndréHoogmoed
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 sep 2020 16:51

Re: Wie heeft er ervaring met Budgetair?

Ongelezen bericht door AndréHoogmoed »

Budgetair verschuilt zich achter de luchtvaarmaatschappij en omgekeerd. Ik had in november 2019 4 retourtickets Vietnam gekocht (3200 euro) en zou met Thai Airways heen en weer vliegen. Deze maatschappij hield me goed op de hoogte over alternatieve routes en later-uiteindelijk- annuleringen. Toen ik wist via Thai dat alles was geannuleerd, stond bij budgetair nog vrolijk op "mijn boekingen" : nog 30 dagen en we wensen u een goede vakantie!
Leven ze onder een steen? Contactpersoon bij Thai (goed te bereiken) verwijst telkens naar Budgetair. Mails naar Budgetair leveren alleen maar aurtomatische antwoorden op met excuses. Druk, druk druk en we zijn er mee bezig. En ze verschuilen zich achter de luchtvaartmaatschappij die als eerste in actie moet komen.
Van kastje naar de muur dus.Vanaf moment van annuleren door Thai (maart/april) tot nu, hult Budgetair zich in stilzwijgen. Schandalig!!! Ik heb sterk het gevoel dat ergens iemand met mijn 3200 euro aan de haal is gegaan en dat alle rechten die je als consument hebt met voeten worden getreden.
Schande dat dit bedrijf nog bestaat en niet publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld. Als ik alle forumberichten zo doorlees, ben ik van mening dat deze post meer op de site van het programma Opgelicht hoort dan Radar

Gesloten