LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie kent Gobest

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
poohtje
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 okt 2008 16:34

Re: wie kent Gobest

Ongelezen bericht door poohtje »

zoo ik sta versteld van alle antwoorden hier..

ik ben nu voor een 2e maal op vakantie geweest die ik bij gobest heb geboekt.. en nooit ergens last mee gehad

maar wat ik soms niet snap hoezo krijgt gobest de schuld dat het eten niet goed is en dat soort dingen..

als ik bij gobest een hotel zie die ik wil boeken..
dan ga ik eerst naar zoover of vakantiereiswijzer om alle reacties te lezen over dat hotel.. gobest is echt niet de enige hoor die slechte hotels aanbieden..

er zijn heus wel hotels en app die slecht zijn.. en daar vindt ik van dat ze die eruit moeten gooien

week geleden terug gekomen vanuit turkije.. er was een overboeking door het hotel.. maar we kregen een super deluxe hotel ervoor terug plus 150 euro van gobest

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: wie kent Gobest

Ongelezen bericht door armiva »

Ik ben ook met Gobest op vakantie geweest. Naar Turkije.
Alles prima geregeld. Geen negatieve klachten gehad.
Vorige week is zijn mijn broer en schoonzus met Gobest in Turkije geweest. Ook prima verlopen.
En voedselvergiftiging kan overal voorkomen, met welke organisatie je ook reist. Ik ben ook een keer flink ziek geweest, toen met een andere bekende organisatie. En in dat hotel zaten weerdere nederlandse organisaties. Dus daar kan Gobest niets aan doen.

Gesloten