LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Willen niet naar ander hotel, nu geld terug ???

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

Willen niet naar ander hotel, nu geld terug ???

Ongelezen bericht door pinky »

Het reisbureau belde net met de mededeling dat het hotel in onze geboekte periode , september 2009, niet de facaliteiten kunnen geven waarvoor we geboekt hebben, artisten en alles op baby gericht. De touroperator wil ons naar een andere hotel kostenloos overboeken (wel met bovenstaande facaliteiten), maar wij willen niet naar dat andere hotel,(verder van centrum). Verders kunnen we naar een geheel ander hotel maar met bijbetalen, helaas kunnen we niet betalen. Nu willen we eigenlijk geheel kostenloos annuleren, zou dat kunnen??
volgens reisbureau niet omdat ze een alternatief bieden.

vr gr
amber

evie01
Berichten: 137
Lid geworden op: 21 apr 2005 09:24

Re: Willen niet naar ander hotel, nu geld terug ???

Ongelezen bericht door evie01 »

Hoi amber,

zoals ik uit je verhaal begrijp heb je een hotel van Kidsworld geboekt! Welk hotel heb je geboekt en welk alternatief bieden ze je?

Ik zou even het reisbureau vragen of ze sunrise/gobest/kidsworld even willen bellen om te vragen of de mogelijkheid van kosteloos annuleren er is. Vind niet dat het reisbureau er zonder meer van uit mag gaan dat het niet kan.

Normaliter geeft gobest/kidsworld/sunrise wel altijd goede alternatieven, minimaal gelijkwaardig maar vaak zelfs beter.

(en nee, ik werk niet bij bovenstaande firma, maar ben er al meerdere keren prettig mee op vakantie geweest)

Gesloten