LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 4 Seizoenen tuinmeubelen

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Heleenvb
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2020 14:02

4 Seizoenen tuinmeubelen

Ongelezen bericht door Heleenvb »

Beste allemaal,

Graag advies over onderstaande;
In mei heb ik 6 tuinstoelen bij 4 Seizoenen tuinmeubelen besteld en deze zijn toen ook geleverd. Ik moest zelf nabellen hoe het kwam dat de kussens er niet bij zaten. Er is mij toen verteld dat deze in medio Juni zouden komen. Nu word ik gebeld dat deze eind Juli komen. Heel vervelend, want dan is de zomer al een heel eind voorbij. Erg jammer dat dit niet van te voren is medegedeeld. Ik heb hierover een melding gemaakt. Ze kunnen geen korting aanbieden maar ter compensatie worden er 3 sierkussens opgestuurd..... Ik vind persoonlijk dat er een korting zou moeten worden gegeven. Welke rechten heb ik hierin?

Alvast bedankt voor de reacties!

sake1987

Re: 4 Seizoenen tuinmeubelen

Ongelezen bericht door sake1987 »

Ja willen en krijgen, lees hun levering voorwaarden eens door.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: 4 Seizoenen tuinmeubelen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Tja, productie lag plat, vervoer lag plat, heel de wereld lag plat. Dat er vertraging is zou geen verrassing moeten zijn. Wel zou het netjes zijn geweest om dit te vermelden.
Het lijkt mij een gevalletje overmacht. Binnen nu en 3 weken zijn de kussens er, de vakanties en het lekkere weer moeten nog beginnen.

Even een gewetensvraagje, zou het minder erg zijn als u een korting zou krijgen? Oftewel, zorgt geld er voor dat u nu nog wel 3 weken kan wachten?

Dorfje
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 mei 2017 00:21

Re: 4 Seizoenen tuinmeubelen

Ongelezen bericht door Dorfje »

@breien De winkel waar de tuinstoelen zijn gekocht heet 4 seizoenen tuinmeubelen. De naam zegt niks over de kwaliteit van de stoelen zelf.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: 4 Seizoenen tuinmeubelen

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik zou blij zijn met gratis 3 leuke sierkussentjes.
Het is zó eind juli en de zomer kan wel tot vér in september doorlopen.

Heleenvb
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 mei 2020 14:02

Re: 4 Seizoenen tuinmeubelen

Ongelezen bericht door Heleenvb »

Bedankt allemaal voor de reacties.
@neodutchio, geld zorgt er niet voor dat ik nu wel 3 weken kan wachten, maar dan had ik net zo goed dan pas stoelen kunnen kopen die wellicht in een aanbieding hadden gezeten. Zoals na de kerst, de kerstbomen zijn afgeprijsd ;)

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: 4 Seizoenen tuinmeubelen

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Heleenvb schreef:
05 jul 2020 10:42
Bedankt allemaal voor de reacties.
@neodutchio, geld zorgt er niet voor dat ik nu wel 3 weken kan wachten, maar dan had ik net zo goed dan pas stoelen kunnen kopen die wellicht in een aanbieding hadden gezeten. Zoals na de kerst, de kerstbomen zijn afgeprijsd ;)
U kan nu in de zomer nog gaan genieten van uw nieuwe set. Had u gewacht tot na de uitverkoop zou het volgend jaar pas zijn.

Gesloten