LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Botuina hovenier?

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Shimmer
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 jun 2016 10:40

Ervaringen met Botuina hovenier?

Ongelezen bericht door Shimmer »

Ik overweeg om een rechtszaak te starten tegen de firma Botuina.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met dit bedrijf? Wellicht dat het makkelijker wordt om een vuist te maken tegen de praktijken van dit bedrijf.
Tenminste, als dit nog zin heeft..

Wat een spijt heb ik dat ik dit bedrijf mijn tuin heb laten doen. Tot overmaat van ramp heeft deze man ook de tuin van mijn zus gedaan en een spoor van ellende achtergelaten. Terugbellen doet hij niet, ondanks diverse pogingen.
Mijn advies is om op geen enkele manier deze man met bestrating of schilderwerk aan de gang te laten.

Direct na het bestraten heb ik Botuina laten weten niet tevreden te zijn met het straatwerk. Op veel plekken zat het cement tussen de tegels los en veel tegels zaten ook los. Geen probleem want het zou opgelost worden. Net zoals het schilderwerk van de overkapping die Botuina mocht bouwen. Een en al ellende. Ook de planten en bomen die Botuina mocht leveren zijn van belabberde kwaliteit. Veel zijn er al dood of zien er niet uit. Helaas ben ik nu bijna 2 jaar verder en zit met de gebakken peren.

Op internet zie ik nu dat Botuina failliet is. Echter de site is nog actief en kort geleden sprak ik de eigenaar nog. Het duurde zo lang voor hij kon reageren. Hij had namelijk een longontsteking. Hij hoestte en kuchte er flink bij. Helaas heb ik in de tijd dat hij actief was meermaals zulke smoesjes gehoord. Dan was er weer een vriendin overleden, had hij de griep, was zijn personeel niet komen opdagen, had ruzie met zijn ex vrouw. Een bak ellende!!
Laatst gewijzigd door Radar op 21 jun 2016 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: persoonsgegevens

Gesloten