LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Gadero.nl

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Ips
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 apr 2018 13:13

Ervaringen met Gadero.nl

Ongelezen bericht door Ips »

Op 17/4/2018 heb ik op de Gadero website een bestelling willen doen inzake de Terrasplank Massaranduba Hardhout voor B-fix clips 2.1 x 14.5 cm Glad geschaafd.

Het ging hierbij om de lengtematen (18x) 305 en (30x) 395.

Ik heb hierover op 17/4/2018 nog contact gehad met [naam verwijderd] per mail.
De totaalprijs via de website stond toen op 1711,35 euro

Op 18/4/2018 wilde ik de planken definitief bestellen, zodat ik ze a.s. vrijdag binnen zou krijgen en zaterdag het terras kan leggen.

Ik was dan ook onaangenaam verrast dat de prijs ineens op 1882,35 euro staat. Ik heb hierover gebeld met Gadero om 9.00 uur 's ochtends. Degene die ik aan de lijn kreeg kon alleen maar melden dat ik maar een mailtje moest sturen en dat ik dan vanzelf en reactie terug zou krijgen. Toen ik aangaf dat ik voor 9.00 uur had moeten bestellen zodat ik zaterdag het terras zou kunnen leggen. Gaf de Gadero medewerker aan dat dat dus niet gaat lukken.

Mails gestuurd, maar natuurlijk geen reactie.

De planken maar bij de concurrent in Enschede besteld. Wordt ook nog eens de volgende dag geleverd

Gardero! Nee bedankt...

Ips

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Ervaringen met Gadero.nl

Ongelezen bericht door Erthanax »

En wat betaalde u bij die concurrent in Enschede?

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ervaringen met Gadero.nl

Ongelezen bericht door juliomariner »

Tja, het zou kunnen dat er een prijsverhoging is door gevoerd precies op deze dag.
De hardhoutprijzen fluctueren enorm omdat aanvoer heel onregelmatig is.
Dus ja deze prijsverhoging zou heel goed kunnen

Visite
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 sep 2007 01:10

Re: Ervaringen met Gadero.nl

Ongelezen bericht door Visite »

Denk na voor je hier besteld en trek zelf conclusies uit onderstaande

Op de site staat veel tegenstrijdige info dus in het voortraject diverse keren vragen gesteld per email. Worden niet altijd beantwoord. Uiteindelijk op maandag besteld, zou de week erop op vrijdag geleverd worden. Geen bericht maar op de site stond dat het één week kon opschuiven. De dag voor beoogde levering weer geen bericht. Gebeld en werd later teruggebeld dat veel artikelen niet op voorraad waren! Pardon? Ik heb van alle bestelde artikelen een screenshot bij het bestellen met heel veel op voorraad. Waarom wordt dit niet verteld? Wanneer is nu de levering? Die duurt nog minimaal vier weken. Wat? Ik annuleer de bestelling, schandalig. Mijn ervaring: Communicatie en voorraadbeheer is zeer slecht bij dit bedrijf. Gelukkig via PayPal betaald dus na een week geld terug.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen met Gadero.nl

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Blind hout bestellen is sowieso al een risico. Maar in deze vreemde tijden is het niet vreemd dat zaken slechter te leveren zijn. Er is geen kwast of pot verf meer te krijgen. Een airco kan pas op het einde van het jaar gemonteerd worden en de tuincentra zijn meer leeg dan vol. Fabrikanten en toeleveranciers hebben minder personeel en die er zijn moeten op afstand van elkaar werken. Hout komt uit het buitenland en daar stokt het ook met leveringen. Niemand kan op dit moment iets garanderen. Ook al zou je de spullen wel in huis hebben, dan nog ben je afhankelijke van derden met bezorging.
Gelukkig dat de klanten begripvol zijn.

Overigens staat het duidelijk op hun site:
I.v.m. corona is het erg druk bij Gadero, de levertijden kunnen daardoor mogelijk 1 deadline opschuiven. Wij doen er alles aan om dit voorkomen met dag- en nachtwerk. Ook telefonisch is het erg druk, wij verzoek u m.b.t. bestaande orders uw track en trace email met verwachte leverdag aan te houden. In onderstaande video zal eigenaar Henk Jan Bijmolt dit verder toelichten.

Gesloten