LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Intratuin niet bereikbaar, artikel niet geleverd.

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
Flower10
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2013 17:36

Intratuin niet bereikbaar, artikel niet geleverd.

Ongelezen bericht door Flower10 »

Ik wordt enig sinds wanhopig.Online bestelling geplaatst bij Intratuin, 2 en halve week geleden, keurig op tijd gekregen, maar....
niet compleet. Ik had zaden en vierkante meterbak besteld, de laatste is niet geleverd.
Ik heb 2x een mailtje gestuurd, formulier op de website ingevuld, telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
Het tuincentrum gebeld dat de bak verzonden zou moeten hebben en daardoor weer teruggestuurd naar de klantenservice, die onbereikbaar is. Krijg geen reactie via de mail, Tja.....,
Weet even niet hoe ik dit doorbroken moet worden. Nu werken de mensen van de klantenservice thuis, werd mij verteld en is het drukker dan normaal, heb ik alle begrip voor, maar hoeft toch niet zo lang te duren?
Werd door de winkelmedewerkster ook te verstaan gegeven dat het niet kon, alles wordt gescand voordat het verzonden wordt.
Ik heb van drie verschillende vestigen mijn bestelling ontvangen, alleen de ene voor de helft en toch echt zonder de vierkante meter tuin. Volgens mij een fout daar gemaakt, de winkelmedewerkster kon ook niet nakijken wat er verzonden was, moest ik voor bij de klantenservice zijn. :roll:

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Intratuin niet bereikbaar, artikel niet geleverd.

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

dan als zij ervan overtuigd zijn dat jij je volledige bestelling hebt stel je ze in gebreke en laat via die weg weten wat je nog niet hebt ontvangen, stel ook een termijn waarbinnen je dit wilt ontvangen of dat je je geld, van het niet ontvangen produkt terug wilt....

je kunt ook, als je nog binnen de terugstuurtermijn zit, alles wat je hebt terug sturen en de koop ontbinden....

Gesloten