LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding door Bakker Hillegom

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door bprosman »

Waarom worden Nederlanders nog steeds leesblind / dyslectisch voor kleine lettertjes als het magische woord "Gratis" in een tekst voorkomt :? :? . Na je tienerjaren moet iedereen toch wel weten dat Sinterklaas niet bestaat, net zo als "Gratis artikelen", "Gratis telefoons" (verdisconteerd in de abonnementsprijzen) en "gratis geld" (DSB).

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2011 10:25

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door [email protected] »

ik kreeg een envelop bij de veronica gids en daar zat zon code in en ik dacht ja ik heb €50000 gewonnen ik het mijn ouders vertellen en die zijden ja ik heb vanmorgen ook zo'n ding geopend en ook mijn ouders €50000 gewonnen dit slaat dus helemaal nergens op en ik vroeg mij af zijn er ook regels of zo die dit verbieden
als dat wel zo is dan ga ik ze aanklagen en toch €50000 eisen :mrgreen: 8)

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door bprosman »

als dat wel zo is dan ga ik ze aanklagen en toch €50000 eisen
Dat bedoel ik dus :( Als je GOED leest zie je dat je geen 50.000 gewonnen heb maar de KANS op.

dave-batista
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2011 19:58

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door dave-batista »

Ik heb zojuist een brief gehad uit de Veronicagids dat ik met de code G2077 ook 50000,- heb gewonnen.

Als ik dit opstuur en nooit iets heb besteld bij dit bedrijf van Bakker
maak ik dan tog een kans op het geld of niet?
Misschien dat ze het nu wel geven aan sommige mensen, door alle klachten die er zijn geweest?

Er is tog geen kans dat ik iets moet betalen als ik het formulier opstuur naar Bakker of wel?

buisenpost
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 okt 2011 16:36

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door buisenpost »

u raadt het al . . . . ook wij kregen vandaag 21 oktober een enveloppe in handen met daarin de bewuste stickers van de firma bakker voor € 50.000,- en de gereedschapskoffer met boormachine. Ik heb ze daarom met een mail uitvoerig bedankt voor het winnen van deze prijzen en gevraagd wanneer ik de koffer met geld en de gereedschapskoffer kan komen ophalen om ter zelfder tijd de beide bonnen met een een bestelling te overhandigen. Ik kan wellicht niet goed lezen maar nergens vind ik een tekst dat ik KANS zou hebben op de prijzen, maar wellicht kan ik niet zo goed lezen.
Ik ben vernieuwd naar hun antwoord

immadoezel
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 nov 2011 16:08

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door immadoezel »

Ik vind het erg jammer dat bedrijven op deze manier reclame maken. Ik ken iemand die door een ander bedrijf ook zo'n soort goedkope camera heeft gekregen (als 'cadeau' bij een abonnement) en die was echt heel erg teleurgesteld. Natuurlijk moet je als consument verstandig zijn en kritisch zijn, maar het is ook onprettig als je alles maar met wantrouwen en achterdocht moet bekijken.

Bakker Hillegom
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 dec 2011 11:51

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door Bakker Hillegom »

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst onze excuses voor de ontstane situatie, dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Onze Klantenservice wil uw klacht graag naar tevredenheid oplossen.U kunt een e-mail sturen naar [email protected] onder vermelding van ‘t.a.v. Webcare Team’.

In afwachting van uw reactie verblijven wij.

Webcare Team Bakker - Hillegom

selos
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2012 12:34

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door selos »

Geweldig dit onderwerp bij het forum van tros radar. Krijgen we uitgerekend bij de troskompas een dikke enveloppe van Bakker Hillegom. Yeaaaa we hebben een gereedschapskoffer en een geldkoffer gewonnen.

Gellukig zit er een retour enveloppe bij, de hele handel erin geschoven het pakketje zo zwaar mogelijk gemaakt en (zonder zegel uiteraard) op de post gedaan. Succes ermee oplichters.

Volgende keer gaat er een stuk gebruikt toiletpapier mee de enveloppe in. :)

isikzi
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mar 2012 21:00

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door isikzi »

PostNL postzegelesactie met Digitale Camera als cadeau - 07 maart 2012 21:24
Ik ben afgelopen weken telefonisch benaderd door PostNL voor een eenmalige toezending van postzegels met daarbij een goede digitaal camera ter waarde van 120 euro.
Wat een prut camera heb ik gekregen (paar euro waard)...... Dit is oplichting... Jammer dat een grote bedrijf als PostNL zo'n truc nodig heeft om postzegels te verkopen.
Hier is de link: http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6#p1494816
:(

planten
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2012 14:59

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door planten »

DE misleiding door Bakker in Hilligom blijft dus doorgaan. Ook ik ontving donderdag 12 april 2012 weer de gebruikelijke gids en bijlages. Ik zou nu weer kandidaat zijn voor euro 10.000,-. Daar ik dit soort reclame/marketing nu wel weet, had ik het al bijna bij de oude kranten gegooid. Mijn oog viel echter op het volgende:
ik citeer: "Conform het verzoek van de financiele directie is dit uittreksel van de lijst van begunstigden op 18/04/2012 0m 15.55 uur samengesteld", daarna volgende er een lijst met nemen, gevolgd door weer een futurischtische zin "uitgegeven gecontroleerd en goedgekeurd op 18/04/2012.Uiteraard heb ik toen een cynisch briefje naar de klantenservice gestuurd over het feit dat ik niet wist dat Bakker een tijdmachine had.
Reactie; Ze zullen me uitschrijven uit hun adressenbestand, maar geen enkele reactie op de hamvraag! Hoe kan het dat dit soort reclame maar door blijft gaan?

olgamelief
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2012 20:47

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door olgamelief »

Hoe is het mogelijk, dat bakker hillegom jaren de mensen kan en mag bedonderen.
Ik heb me net aangemeld voor dit forum, dus de vele berichten verbaasden mij.
Wat is gebeurd: ik krijg via Yves Rocher een reklamefolder van Bert Bakker. Omdat ik nog dahliabollen nodig had en bekeek de grote full-colour folder van een dvd speler.
Dat is mooi, want ik wilde ook graag een dvd speler.
tot drie keer toe kan je kiezen of je een navigatie of dvd speler wilt.
Bij het leveren van de bestelling wordt nergens meer gesproken van de dvd speler. antwoord klantenservice: wij hebben u alleen gevraagd waar u voorkeur eventueel naar toe zou gaan. Dat is verlakkerij. Maar wij hebben goed onderzocht of het mag en het mag.
Ik wilde de bestelling terug sturen, maar dat kost 7 euro.
Op internet zag ik wanneer je retour afzender stuurt met het adres, dus niet het postbusnummer, dat terugsturen dan gratis is. Mooi niet dus.
Weer de klantenservice: zelfde verhaal, geen speld tussen te krijgen.
toen Yves Rocher gebeld: weten zij dat zij verspreider zijn van deze misleidende brochures? Ik word een dezer dagen teruggebeld.
Heeft er iemand ervaring met het uitlokken van een proefproces tegen Bakker Hillegom of een andere leverancier?
Ik wil het graag voor laten komen.
Dank als je wilt reageren.

kelumi
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2012 11:01

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door kelumi »

Wat ik lees valt allemaal nog al mee, mijn moeder is geestelijk niet helemaal in orde, maar woont nog wel thuis en kan nog wel dingen zelf ''regelen". Ze besteld al ongeveer 1,5 jaar bij Bakker en heeft al honderden euro's betaald. Ze gaat voor de HOOFDPRIJS!!! Wij als kinderen hebben ze al herhaaldelijk gewaarschuwd, maar vanwege haar toestand geloofd ze ons ook niet, en gaat ze echt iets winnen, dat het flutspul is, krijgen we niet in haar hoofd.Ze heeft al héél vaak gebeld met Bakker om te vragen hoe lang het nog gaat duren dat ze die prijs krijgt, de prijs veranderd steeds en de tijd wordt steeds opgeschoven?! (Maar héél vriendelijk verteld aan de telefoon) Wij hebben nu onderhand al zo'n hekel aan Bakker (nog zacht uitgedrukt) die zo mensen bedriegen die weinig nog hebben om voor te leven, hun hele huis volstouwen met slechte planten en vanalles beloven, SCHAAM JE DIEP!!! :oops: Wij en de kinderen kregen met sinterklaas natuurlijk ook allemaal flutspul van Bakker, dat is op zich niet erg, maar de vogels wilde zelfs nog niet eens eten van die mooie grote (dure) zadenbol die we in de tuin hebben gehangen. ECHT WAAR, ik heb hem vorige week weggegooit omdat hij onderhand begon te schimmelen, en NIET aan gegeten.Die andere pruldingen die zogenaamd licht geven voor in de tuin, kabouters, vogeltjes, haan, enz. die doen het meestal ook niet, en maken mijn tuin ook niet écht mooier, HELP!!! :(

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Misleiding door Bakker Hillegom

Ongelezen bericht door Jolijn »

Besteld ze naar aanleiding van een catalogus die op naam wordt bezorgd? Meldt haar dan af/meldt haar aan bij Postfilter.nl.

Gesloten