LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tuinscherm verkeerd geleverd, maar schermen zijn al geplaatst. Wat nu?

Alles over onderhouden van de tuin, hoveniersbedrijven etc.
alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Tuinscherm verkeerd geleverd, maar schermen zijn al geplaatst. Wat nu?

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:
21 sep 2018 20:44
Nee, TS geeft aan dat er een verschil zit tussen de oude en nieuwe schermen. En of dat verschil door een verkeerd type komt, of door een aanpassing in de bestaande type kunnen wij daar niet uit opmaken.
Jij mag vinden dat dit te onduidelijk is, voor mij voldoende duidelijk.
NeoDutchio schreef:
21 sep 2018 20:44
Maar het wordt ook niet bevestigd.
Dat is niet erg.
NeoDutchio schreef:
21 sep 2018 20:44
Volkomen nutteloos.
Het is nuttig, omdat ik hiermee aardig uit de voeten kan.

Ik krijg de indruk dat jij (haast) zelfstandig wilt vaststellen dat welke type zijn besteld en welke type zijn geleverd, maar dat is geen haalbare kaart. Ik werk met het geen TS heeft verklaard. Voor mij staat met aan redelijkheid grenzende waarschijnlijkheid vast dat de schermen van een verkeert type zijn. TS maakt hier namelijk een punt van in het OP, geeft expliciet aan dat de verkeerde schermen zijn geleverd en als de schermen van het goede type waren, dan zou je dat als verweer verwachten van de verkoper.

Ik sluit de discussie met je af.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Tuinscherm verkeerd geleverd, maar schermen zijn al geplaatst. Wat nu?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

alfatrion schreef:
21 sep 2018 21:03
NeoDutchio schreef:
21 sep 2018 20:44
Nee, TS geeft aan dat er een verschil zit tussen de oude en nieuwe schermen. En of dat verschil door een verkeerd type komt, of door een aanpassing in de bestaande type kunnen wij daar niet uit opmaken.
Jij mag vinden dat dit te onduidelijk is, voor mij voldoende duidelijk.
Oftewel, uw redenatie berust op uw waarneming. Dat is dus 1 optie waar TS op verder kan. Dat andere mensen een andere waarneming hebben over wat TS gezegd heeft is dus ook een optie. Iets is geen waarheid omdat u het zo leest. Iets is pas waarheid als het ook zo is. En dat is in dit topic (nog) niet aan de orde.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Tuinscherm verkeerd geleverd, maar schermen zijn al geplaatst. Wat nu?

Ongelezen bericht door Revoked »

Begrijp ik nou goed dat je een jaar na dato het bestelde terug kunt sturen voor eenzelfde product met een andere kleur?
Briljant forum dit. TS moet überhaupt al blij zijn op de medewerking die ze krijgt.
Als ze het al mag terugsturen, dan mag de verkoper wel kosten in rekening brengen om de gebruikte panelen weer in orde te krijgen....en als het van die zooi is die ze tegenwoordig overal maar neerplempen, dan is het niet eens te herstellen. Totaal afgeschreven, 100% vuurkorfvoer.

Student90
Berichten: 795
Lid geworden op: 05 nov 2016 19:47

Re: Tuinscherm verkeerd geleverd, maar schermen zijn al geplaatst. Wat nu?

Ongelezen bericht door Student90 »

Revoked schreef:
22 sep 2018 02:35
Begrijp ik nou goed dat je een jaar na dato het bestelde terug kunt sturen voor eenzelfde product met een andere kleur?
Nee, dat heb je niet goed begrepen.
Revoked schreef:
22 sep 2018 02:35
Briljant forum dit. TS moet überhaupt al blij zijn op de medewerking die ze krijgt.
Hoezo "überhaupt"? Het is de verkoper die de verkeerde spullen levert...
Revoked schreef:
22 sep 2018 02:35
Als ze het al mag terugsturen, dan mag de verkoper wel kosten in rekening brengen om de gebruikte panelen weer in orde te krijgen....en als het van die zooi is die ze tegenwoordig overal maar neerplempen, dan is het niet eens te herstellen. Totaal afgeschreven, 100% vuurkorfvoer.
Onjuist. Lees alle berichten maar nog een keer door.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Tuinscherm verkeerd geleverd, maar schermen zijn al geplaatst. Wat nu?

Ongelezen bericht door Radar »

Off-topic bijdrages verwijderd door Moderator. Graag on-topic blijven en niet op de man spelen.

Gesloten