LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] chokomel en choko drink oplichting

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
joopsmit
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 jan 2006 17:42

chokomel en choko drink oplichting

Ongelezen bericht door joopsmit »

Het komt geregeld voor dat ik vooral nu in deze koude tijd een warme chokomel bestel. Dit meestal op en evenement ,rommel markten sporthallen , kerst markten en zelf restorant.
Deze krijg je dan geprecenteert in soms een mooie gele beker van het merk chocomel maar bij de eerste slok blijkt dat het niet dat is wat je besteld hebt maar gewoon waterig prutje uit een automaat .
Dit terwijl je wel een fikse prijs betaald voor de echte chocomel krijg je voor die prijs dus imitacie prut die niet te zuipen is .
Dit is oplichting wat nu steets vaker voor komt .Dus bestel ik negens meer chocomel op dat ik geen zin er in heb om tekens weer in dicusie tegaan met de ober.

berooid
Berichten: 76
Lid geworden op: 11 nov 2010 11:58

Re: chokomel en choko drink oplichting

Ongelezen bericht door berooid »

Joop, wat heeft U een problemen zeg....

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: chokomel en choko drink oplichting

Ongelezen bericht door tennis »

En wat krijg je als je spa besteld, en je krijgt geen flesje, maar alleen een glas....?
Juist water uit de kraan, voor € 2,00!

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: chokomel en choko drink oplichting

Ongelezen bericht door bianca82 »

@ tennis daarom vragen wij bij mijn vrijwilligerswerk (poppodium) altijd als ze water vragen.. kraan of spa :lol: (maar ja wij hoeven als stichting er ook niks op te verdienen)

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: chokomel en choko drink oplichting

Ongelezen bericht door Rebellian »

Concentraat is ook Chocomelk, het merk levert ook automaten chocomelk.

Dus u krijgt gewoon wat u besteld. Volgende keer wellicht bij het bestellen vragen of het poeder met water is of toch echt de melk.

EnyaMae
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 aug 2009 21:10

Re: chokomel en choko drink oplichting

Ongelezen bericht door EnyaMae »

berooid schreef:Joop, wat heeft U een problemen zeg....
:lol: :D

Gesloten