Complex Maastricht geeft geen refund, wat kan ik doen?

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
erikjansen111
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2021 09:21

Complex Maastricht geeft geen refund, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door erikjansen111 »

Op 26 april 2020 zou ik met wat vrienden naar een feest in complex maastricht gaan. Door corona werd dit eerst verplaatst naar 26 april 2021 en later naar 2022.

In de tussentijd vaak mails naar het bedrijf gestuurd dat ik een refund wou, dit kon allemaal niet wegens gemaakte kosten enz enz. Op gegeven moment reageerde ze nergens meer op, op social media werden berichten over een refund verwijderd en iedergeval mijn account geblokkeerd.

Contact gezocht met de ACM en daar krijg ik alleen een standaardreactie dat ze de melding hebben geregistreerd.

Ik heb in de afgelopen 1.5 jaar van alle feesten die ik had een refund gevraagd en ook gekregen. Er worden nu ook weer inkomsten gegenereerd dus hoort dit bedrijf met een oplossing te komen.

Wat voor stappen kan ik nu nog zetten?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Complex Maastricht geeft geen refund, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door Jablan »

Iets met ingebrekestelling, denk ik. Anderen kennen deze route beter dan ik.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Complex Maastricht geeft geen refund, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door Seinhuis »

ACM verzameld meldingen. Hun komen niet voor individuele belangen op.

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering of deurwaarder. Die weet de juiste juridische wegen te bewandelen.

Op https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... t-afgelast staat precies wat je rechten zijn

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Complex Maastricht geeft geen refund, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

stuur ze een in gebreke stelling en meld dat je binnen 15 dagen je geld terug wil, doen ze dit niet geef de vordering uit handen aan een deurwaarder, meld ze dit ook.

KR1275
Berichten: 97
Lid geworden op: 12 mei 2006 19:55

Re: Complex Maastricht geeft geen refund, wat kan ik doen?

Ongelezen bericht door KR1275 »

Moeilijke situatie.

Als ze zo reageren, weet je eigenijk al dat er gewoon geen geld is. Ga je forceren, en anderen doen dat ook, dan is de kans groot dat het uitdraait op een faillissement en dan krijg je nooit meer iets terug. Soms is afwachten gewoon beter.

Gesloten