Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
tantebertha
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jul 2021 14:45

Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door tantebertha »

Met kerstmis 2019 kregen wij van onze zoon een diner cadeau kaart kado.
Niet lang daarna begon Corona. Wij hebben in 2020 echt geen gelegenheid gehad om de kaart te gebruiken. Op de site gekeken of er een mogelijkheid was de kaart te verlengen.
Ja, er is een coulance regeling, al 2 keer een bericht gestuurd maar NOOIT meer iets gehoord. Zelfs als de coulance word toegekend moet je € 3.95 kosten betalen.
Ben ik de enige die dit is overkomen?
Kan en mag dit zo maar?

Overigens niet verwarren met de dinerbon, waar wel rekening word gehouden met de uitzonderlijke omstandigheden.

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door D34M0N »

Ik zou aanraden om jouw zoon te verzoeken om voortaan cadeaukaarten uitgegeven door DNB (oftewel eurobiljetten) te geven.

Wat jouw rechten zijn kun je hier terugvinden: https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... deaubonnen

Om jouw vraag te beantwoorden: Ja, dat kan en mag zomaar.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wat mij opvalt aan dit bedrijf is een heel verhaal over twintig werknemers:

https://www.diner-cadeau.nl/overons

Maar het BTW-nummer heeft de toevoeging "B01". Dit zou duiden op een eenmanszaak volgens

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Btw-num ... atienummer.

Verder worden op het vestigingsadres andere cadeaukaarten uitgebaat:

https://www.cadeauconcepten.nl/

https://www.bol.com/nl/nl/w/alle-artike ... v/1133036/

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Waarom zou je 50 euro betalen voor een cadeaubon voor 50 euro of wellnessbon van 50 euro. Je zit met allerlei voorwaarden, beperkingen en de uitbater is hemaal niet blij als jij met zo n bon komt aankakken. Mensen koop gewoon voor 50 euro een bankbiljet van 50 euro en geef dat weg.

En verder; Ik vind het knap dat er in heel 2020 geen enkele gelegenheid geweest is om die stomme bon uit te geven. Chapeau! En dan zeuren over 3,95 verlengingskosten.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door Moneyman »

J. Deltoer schreef:
04 jul 2021 23:57
En verder; Ik vind het knap dat er in heel 2020 geen enkele gelegenheid geweest is om die stomme bon uit te geven. Chapeau! En dan zeuren over 3,95 verlengingskosten.
Je kent de omstandigheden van TS niet, dus misschien moet je er dan ook geen oordeel over hebben.

En als je dan ook nog iets beter leest, dan gaat de klacht van TS helemaal niet over die € 3,95.

Bram Bonnewel
Berichten: 142
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
Locatie: Sluis

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Is geen eenmanszaak hoor
KvK 53386523 Premium Cards B.V. | Restaurant Diner Cadeau | Slijters Cadeau | Diner Cadeau

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Moneyman schreef:
05 jul 2021 08:47
J. Deltoer schreef:
04 jul 2021 23:57
En verder; Ik vind het knap dat er in heel 2020 geen enkele gelegenheid geweest is om die stomme bon uit te geven. Chapeau! En dan zeuren over 3,95 verlengingskosten.
Je kent de omstandigheden van TS niet, dus misschien moet je er dan ook geen oordeel over hebben.
Maar als het dus daadwerkelijk aan de omstandigheden van TS ligt, dan is het toch helemaal te gek dat deze een verwijt maakt aan dit bedrijf?

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dat weet je niet, om de simpele reden dat je én niet weet wat de persoonlijke omstandigheden waren, én er ook nog zoiets als Corona overheen kwam.

Dat TS klaagt dat deze club, anders dan vele concurrenten, niet meewerkt lijkt me volkomen terecht en geen aanleiding tot het soort zure reacties als die van Deltoer, waarop ik reageerde.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door Revoked »

Dan zetten we de bonnenclub en Deltour maar op de Deltour Liste Noir...

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Revoked schreef:
10 jul 2021 01:49
Dan zetten we de bonnenclub en Deltour maar op de Deltour Liste Noir...
Volgend jaar in de statistieken van het CBS en CPB: mensen hebben nog nooit zoveel geld overgehouden aan het einde van de maand want er is geen bedrijf meer waar geld aan wordt uitgegeven.

KarelX
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2022 12:11

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door KarelX »

Tsja
Ken het probleem

Ook zo'n - inmiddels nutteloze kaart - in mijn bezit.
Nu alle Corona perikelen (voorlopig) achter de rug zijn en ik eindelijk weer zin heb om uit eten te gaan, blijkt ook mijn kaart niet meer geldig toen ik het saldo wilde opvragen.

Maar kreeg tegelijk bericht dat ik een coulance regeling kon aanvragen.
Top, dat is netjes dacht ik toen nog.

Ter "bevestiging" van de aanvraag kreeg ik een of ander vreemd mailtje en dat het even zou duren

**********************
dkk: incorrectRandomQxPl0YEjXe

reden: Door de diverse Corona lockdowns zo goed als weinig mogelijkheden gehad om de bon te gebruiken.
Nu de boel eindelijk weer allemaal open is en we weer "los" kunnen gaan, is mijn kaart verlopen.

mailadres:

verlopen kaart: 6064

username:
*****************************


Niets gehoord
Nog een keer saldo opgevraagd en bericht dat er al een coulance regeling was aangevraagd en dat ik de reactie nog een keer toegestuurd zou kunnen krijgen. Gedaan en opnieuw zo'n vreemd mailtje.

Inmiddels weer twee weken verder.
Nog altijd geen bericht mbt coulance regeling


Vorige week maandag een mail gestuurd aan [email protected]
Geen reactie (anders dan automatisch verzonden mail dat mijn mail is ontvangen en dat men hun best doet binnen 5 werkdagen te antwoorden)


Als ik ooit nog eens een diner cadeaukaart van iemand krijg, bedank ik vriendelijk.
Naast dat de service waardeloos is, zitten er veels te veel beperkingen op deze kaart

IngeH
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 okt 2016 16:16

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door IngeH »

Wij hebben voor ons huwelijk in 2019 meerdere cadeau diner kaarten gehad, dus die waren echt niet op te maken tijdens corona. Een ervan hebben we destijds kunnen verlengen, maar we hebben er nu nog twee over a 50€ die ook weer 'over de datum' zijn omdat corona langer duurde dan 1 jaar. Deze wil diner cadeau niet verlengen. Ik snap dit niet. Het kost niemand iets want de kaarten zijn al betaald en een beetje goodwill kweken kan toch geen kwaad? Dit waren notabene huwelijkscadeaus!

Nogmaals Diner Cadeau, ik wil best admin kosten betalen, maar geef ons de kans het cadeau van onze vrienden te gebruiken.

Inge Harkes

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Corona heeft hele periodes gehad waarin restaurants gewoon open waren.

IngeH
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 okt 2016 16:16

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door IngeH »

Ja, ik schreef al we hebben meerdere bonnen gehad. Het lukte niet ze allemaal te besteden.

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Diner Cadeau niet meer te gebruiken

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Tja, dat is dan toch niet hun probleem dat u schijnbaar meer bonnen heeft gehad dan de 150 (schatting) dagen dat restaurants open waren.

Plaats reactie