LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fout op site Beatrix theater

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
sjojs87
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 okt 2008 23:59

Fout op site Beatrix theater

Ongelezen bericht door sjojs87 »

Hallo,

Voor 19/10/2008 hadden wij kaarten gereserveerd voor de avond voorstelling van Dirty Dancing. Die dag heb ik meerdere malen op internet gekeken hoelaat deze voorstelling begon en hoelang van te voren gereserveerde kaarten afgehaald moeten worden.
De voorstelling zou om 20uur beginnen en en reservering moet 30 minuten van te voren afgehaald worden. Zo doende zorgden wij ervoor dat onze trein om 19uur op Utrecht centraal arriveerde en liepen wij naar het Beatrix Theater toe. (vanwege een probleem aan mijn knie loop ik minder snel dus liever iets langer wachten dan te laat komen toch.)
Mijn vriend wounog even zijn sigaret oproken en dan naar binnen gaan. Op dat moment kwam een personeelslid naar buiten die ons vroeg of wij voor de avondvoorstelling kwamen. Wij gaven aan dat dat zo was en toen werd ons verteld dat deze al begonnen was. Wij waren nogal verbaasd en ik gaf aan dat volgens hun site (www.beatrixtheater.nl) de voorstelling om 20uur zou beginnen. Er werd nogal vreemd gereageerd, ik kreeg t idee alsof hun zeiden/dachten dat ik blind was en dus niet gelezen had wat er op de site stond. Aangezien er al kosten waren gemaakt door de trein en wij erg graag deze voorstelling wouden zien hebben we toch maar de kaarten gekocht. Iemand van het personeel (die overigens wel vriendelijk was!) begeleide ons naar de zaal. We mochten vast naar binnen en als zij een teken gaf konden wij naar onze stoelen toe. Bij binnenkomst viel me meteen op dat er direct voor ons een aantal lege stoelen waren maar bljkbaar mochten wij daar dus niet zitten. De slimmerikken gaven ons 2 stoellen in het midden van de voorste rij op het balkon. Ik voelde me erg lullig naar de overige gasten want wij moesten hun lastig vallen door voor hun langs te lopen. de helft van de rij moest opstaan en de 2 rijen er achter zullen er ook last van hebben gehad. Uiteindelijk hebben wij ongeveer het eerste half uur niet of slecht gezien.

Bij thuiskomst direct de computer aangezet om te controlleren of ik gelijk had. Ik was erg chagrijnig ( de voorstelling was wel fantastisch maar dat maakte mijn humeur helaas niet beter).
Zoals ik al verwachte had ik gelijk en stond er inderdaad 20uur. Ik heb een printscreen gemaakt en een mail gestuurd waarin ik aangaf dat ik dit erg slecht vond en dat t personeel ook nog wel een opvoedcursus kon gebruiken. Een week later (gister) nog altijd geen reactie en mijn woede werd wakker geschud toen ik ook nog eens zag dat de fout op de site was gecorrigeerd. Voor mijn gevoel is het dus voor 99% zeker dat mijn email wel gelezen is. Daarom nog maar een mail gestuurd met een kopie van mijn vorige mail erbij en mijn frustraties eruit gegooid.
Aangezien ik er nog altijd vreselijk van baal heb ik net maar een brief getypt die ik via aangetekende post ga versturen als ik niet binnen een bepaalde tijd een reactie ontvang. (dit werd mij aangeraden door iemand via en ander forum)

Heeft iemand nog tips wat ik verder nog kan doen? Of heeft iemand zoiets zelf al eens meegemaakt.

Ik ben nog in het bezit van die printscreen maar twijfel of ik nog een ppot heb om op te staan aangezien zij de site al hebben laten aanpassen.

Ik hoop dat iemand iets nuttigs kan vertellen!!

Groetjes Joyce.

Ps. op onderstaande link staat de printscreen:
http://94.100.114.14/386350001-38640000 ... _51z2.jpeg
http://94.100.113.224/386350001-3864000 ... _Mxay.jpeg

Ps2. ALs ik de koningin was zou ik me schamen dat mijn naam werd gebruikt door zo'n bedrijf! Het mag er allemaal dan luxe uitzien maar het personeel haald dat allemaal dubbel en dwars weer om laag..
(ja sorry, mijn frustratie nivo begint zijn top punt te bereiken!)

Remster
Berichten: 535
Lid geworden op: 04 sep 2005 09:22

Re: Fout op site Beatrix theater

Ongelezen bericht door Remster »

Inderdaad niet netjes van het beatrixtheater, maar wat wil je eigenlijk precies bereiken met een aangetekende brief?

Suusjuh1985
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 okt 2006 18:36

Re: Fout op site Beatrix theater

Ongelezen bericht door Suusjuh1985 »

Was het op een zondag?op zondag beginnen de meeste musicals om 19 uur ipv 20 uur.

Gesloten