GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
juk
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 feb 2011 13:39

GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door juk » 23 okt 2018 16:00

Bij mijn verjaardag werd ik door mi n zus verrast met een GIFT FOR YOU. In het doosje zat een bon met een pincode.
En je kon voor een bepaald bedrag een hapje gaan eten voor 2 personen.
Dat vonden we een leuk idee!

Toen we op internet gingen kijken waar we overal terecht konden viel dat al bitter tegen, want de dichtst bij zijnde eetgelegenheid was drie kwartier rijden.
En je kunt er niet op de bonnefooi aanwippen, omdat je eerst moet reserveren bij de gewenste eetlocatie, en daarna via internet een e- ticket moet zien te krijgen via de mail.

Dus we vonden het idee al veel minder leuk, maar besloten binnen de geldigheidstermijn een keer een pannenkoek te gaan eten met een van de kleinkinderen, dan zouden we voor de derde persoon wel bijbetalen.

Afgelopen zondag was het zover, we beloofden onze kleindochter die kwam logeren om een pannenkoek te gaan eten, reserveerden conform de instructies op zaterdagmiddag bij een pannenkoekrestaurant. Tot zover was alles geregeld
Toen gingen we de ticket regelen. Want de instructies luidden toch wel indringend dat je niet zonder e-ticket in het restaurant kon gaan verschijnen.

Afijn, de website opgezocht, pincode ingevoerd , twee maal het e-mailadres. En toen brak het grote wachten aan. Een minuut, vijf minuten , een kwartier. etc
Er kwam geen e-ticket binnen, ook niet in de spambox. Dus besloot ik de firma die GIFT FOR YOU exploiteert maar eens te vragen waar hij bleef.

Op de site bleek al gauw dat het bedrijf in het weekend gesloten was/ Een goed idee voor een product dat vooral in de weekenden wordt gebruikt!
Maar in mij onschuld dacht ik nog dat er wel een medewerker piketdienst zou hebben om onvoorziene problemen in het weekend op te lossen, dus stuurde ik een mailtje aan [email protected] (het e-mailadres dat ik op de website aantrof).
Met in de omschrijving 'ik ontvang geen bon om in te leveren bij restaurant. I n de mail legde ik mijn probleem uit, o.v.v. adres en tel.nr.
Geen reactie
Ik stuurde later in de middag nog een rappel. U raad het al: geen reactie.

Om te voorkomen dat ik drie kwartier voor jan met de korte achternaam zou gaan reizen, en daar vervolgens voor schut zou staan met mij kleindochter besloot ik de pannenkoekbakker maar te bellen
Die gaf aan dat het idd de bedoeling was om met een e-ticket te komen. Maar als dat een probleem was mochten we voor 1 keer ook wel het bonnetje uit het doosje meenemen.

De pannenkoeken smaakten lekker; van de organisatie Gift For You hebben we nooit meer iets vernomen. Bestaan ze wel, vraag je je dan af....

Een pannenkoekeneter uit de Betuwe

mahadma
Berichten: 1469
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door mahadma » 23 okt 2018 17:00

Kadobonnen is dus zoals bekend het meest irritante kado wat je iemand kan geven. Zeg voordat u een feestje geeft dat u geen kadobonnen wil of weiger die catagorisch en geef hem meteen aan de gulle gever retour.

Erthanax
Berichten: 1534
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door Erthanax » 23 okt 2018 17:02

Ach ja, die bonnenboeren. Gelukkig wel netjes opgelost door het pannekoekenrestaurant van uw keuze.

Moneyman
Berichten: 10196
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door Moneyman » 23 okt 2018 17:03

juk schreef:
23 okt 2018 16:00
Bij mijn verjaardag werd ik door mi n zus verrast met een GIFT FOR YOU. In het doosje zat een bon met een pincode.
En je kon voor een bepaald bedrag een hapje gaan eten voor 2 personen.
Dat vonden we een leuk idee!

Toen we op internet gingen kijken waar we overal terecht konden viel dat al bitter tegen, want de dichtst bij zijnde eetgelegenheid was drie kwartier rijden.
En je kunt er niet op de bonnefooi aanwippen, omdat je eerst moet reserveren bij de gewenste eetlocatie, en daarna via internet een e- ticket moet zien te krijgen via de mail.

Dus we vonden het idee al veel minder leuk, maar besloten binnen de geldigheidstermijn een keer een pannenkoek te gaan eten met een van de kleinkinderen, dan zouden we voor de derde persoon wel bijbetalen.

Afgelopen zondag was het zover, we beloofden onze kleindochter die kwam logeren om een pannenkoek te gaan eten, reserveerden conform de instructies op zaterdagmiddag bij een pannenkoekrestaurant. Tot zover was alles geregeld
Toen gingen we de ticket regelen. Want de instructies luidden toch wel indringend dat je niet zonder e-ticket in het restaurant kon gaan verschijnen.

Afijn, de website opgezocht, pincode ingevoerd , twee maal het e-mailadres. En toen brak het grote wachten aan. Een minuut, vijf minuten , een kwartier. etc
Er kwam geen e-ticket binnen, ook niet in de spambox. Dus besloot ik de firma die GIFT FOR YOU exploiteert maar eens te vragen waar hij bleef.

Op de site bleek al gauw dat het bedrijf in het weekend gesloten was/ Een goed idee voor een product dat vooral in de weekenden wordt gebruikt!
Maar in mij onschuld dacht ik nog dat er wel een medewerker piketdienst zou hebben om onvoorziene problemen in het weekend op te lossen, dus stuurde ik een mailtje aan [email protected] (het e-mailadres dat ik op de website aantrof).
Met in de omschrijving 'ik ontvang geen bon om in te leveren bij restaurant. I n de mail legde ik mijn probleem uit, o.v.v. adres en tel.nr.
Geen reactie
Ik stuurde later in de middag nog een rappel. U raad het al: geen reactie.

Om te voorkomen dat ik drie kwartier voor jan met de korte achternaam zou gaan reizen, en daar vervolgens voor schut zou staan met mij kleindochter besloot ik de pannenkoekbakker maar te bellen
Die gaf aan dat het idd de bedoeling was om met een e-ticket te komen. Maar als dat een probleem was mochten we voor 1 keer ook wel het bonnetje uit het doosje meenemen.

De pannenkoeken smaakten lekker; van de organisatie Gift For You hebben we nooit meer iets vernomen. Bestaan ze wel, vraag je je dan af....

Een pannenkoekeneter uit de Betuwe
Ik zou zeggen: een warme douche voor deze pannenkoekenbakker!

NeoDutchio
Berichten: 4275
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 23 okt 2018 17:32

Als ik ergens online kaarten voor ga bestellen, dan doe ik dat altijd enkele dagen van te voren. Nooit op het laatste moment aan laten komen, want ja, in het weekend werden nagenoeg geen bedrijven.

Dat u niet zo'n fan bent van bonnen kunt u het beste tegen uw vrienden en kennissen zeggen. Hopelijk krijgt u bij een volgende verjaardag leukere kado's.

pieterenien
Berichten: 41
Lid geworden op: 08 jun 2011 14:03

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door pieterenien » 26 nov 2018 11:08

Niet zo slim van die zus om niet van tevoren te checken op welke afstand van de ontvanger die bon verzilverd had kunnen worden.

fonsflons
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2017 19:20

Re: GIFT FOR YOU- Nee bedankt!

Ongelezen bericht door fonsflons » 26 nov 2018 11:20

Complimenten voor de pannenkoeken bakker inderdaad.

Het is natuurlijk volstrekt onzinnig dat een digitale code niet ingewisseld kan worden omdat een internet bedrijf dicht is in het weekend. Het lijkt mij niet dat daar een medewerker die bonnen handmatig zit over te typen en goed te keuren anno 2018.

Plaats reactie