LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kaarten besteld bij topticketline maar nooit gekregen !!

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

kaarten besteld bij topticketline maar nooit gekregen !!

Ongelezen bericht door pinky »

Ik heb eind juni kaarten besteld voor Najib amhali, meteen betaald en na 3 weken eens informeren wanneer de kaarten verzonden worden. dat was dus allang gedaan. TNT post gemailt en die willen wel een onderzoek beginnen maar hebben daar een fomulier voor nodig van toptickeline, nou na veel gebel en gemail is er nog niets mee gedaan door topticketline. Ze reageren gewoon nergens op.

Kopie kaart krijg ik pas een week voor de voorstelling, fijn als je een paar kaarten extra had besteld maar familie/vrienden niet mee willen, die raak ik natuurlijk nooit meer kwijt voor die tijd.

Wie kan hier over mee praten ???
via Marktplaats heb ik al meerdere mensen contact gehad die ook geen kaarten hebben gehad.

NEE .....IK BEN GEEN HANDELAAR !!!

hsyn
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2007 08:27

Re: kaarten besteld bij topticketline maar nooit gekregen !!

Ongelezen bericht door hsyn »

Top Ticket Line kan er vrij weinig aan doen denk ik.

Ze hebben netjes de kaarten via de post opgestuurd maar ergens zijn deze verdwenen.

Kopie kaarten gaan altijd voor op de gewone kaarten, en Topticketline geeft alleen de mogenlijkheid om aan de kassa de kopie kaarten voor alle zekerheid op te halen.

En als je geen handelaar ben, dan is er niks aan de hand toch? dan haal je netjes de kaarten aan de kassa op, of laat je het iemand anders doen!

Gesloten