LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kasteel De Haar

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door gabi »

Graag zou mijn dochter haar kinderfeestje houden in Kasteel De Haar. Het is best prijzig en het duurt maar 2 uur. is er iemand die mij kan vertellen of het het geld waard is. Is het aan te raden, of is het te duur voor hetgeen je krijgt. Nu weet ik wel dat wat voor de een duur is, voor de ander helemaal niet duur is, maar ik ben benieuwd naar de mening van iemand die er ook een kinderfeestje heeft gehouden....Alvast bedankt!
:D

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door NAK »

Waar is de tijd gebleven dat kinderfeestjes gewoon thuis werden gehouden.

Het bespaart je een hoop geld........................... maar ja het aanzien naar de andere ouder wordt daardoor natuurlijk wel minder :wink: .

Maar wat is er belangrijker?

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door Martin1976 »

ík ken het kasteel niet en heb er dus geen ervaring mee maar wil alleen zeggen dat ik het wel heel tof vindt dat je daar een feestje gaat geven, makkelijk voor de ouders en fantastisch voor de kinderen, wat wil je dan nog meer? 'k herinner me de kinderfeestjes nog waar ik naar toe ben geweest en de een was nog duffer dan de ander, 'k wilde dat ik een feestje in een kasteel had getroffen! :D

gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door gabi »

Ja, dat dacht ik ook, maar zoals ik al vermeldde vind ik het best prijzig maar als het dan een waanzinnig feest is, wil ik er over nadenken...

mechmichael
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 aug 2006 16:22

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door mechmichael »

Fijn om te zien dat er moderators op de site zijn die de boel in de gaten houden :wink:

Helaas ken ik het kasteel niet Gabi, kan je dus niet verder helpen, maar inderdaad zou ik het als kind super gevonden hebben als mijn feestje in ee n ksteel gehouden zou worden!!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ah het nuttigste deel van de discussie is verwijderd zie ik. Beetje jammer......

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door Jonjo »

Wanneer en hoe laat? Ik verheug me er op.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door NAK »

Ah het nuttigste deel van de discussie is verwijderd zie ik. Beetje jammer......
Heeft veel weg van middeleeuwse praktijken. :lol:

mechmichael
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 aug 2006 16:22

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door mechmichael »

Het gedeelte dat werkelijk niets te maken had met het topic en de vraag die hierin werd gesteld is verwijderd, en gezien de forumregels lijkt me dat niet meer dan logisch. Wellicht vanaf nu dan weer alleen reageren als je ook iets te melden hebt betreffende het topic (zie titel en vraag topicstarter)

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door NAK »

Wellicht vanaf nu dan weer alleen reageren als je ook iets te melden hebt betreffende het topic
En wie bepaald dat?????
In de "dikke Van Dale" staat het volgende:
fo·rum (het ~, fora/~s)
1 bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren
2 groep deskundigen die vragen van een publiek beantwoorden
3 [gesch.] plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.

En daarbij is met name punt 3 voor dit forum van toepassing.

Dus het ingrijpen door de redactie in deze topic was andermaal niet nodig geweest.

En vergeet niet, mechmichael, dat wij in een vrij land leven en dat vrijheid van meningsuiting nog steeds van toepassing is.

J.Vermeer
Berichten: 151
Lid geworden op: 12 jan 2006 20:16

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door J.Vermeer »

En vergeet niet, mechmichael, dat wij in een vrij land leven en dat vrijheid van meningsuiting nog steeds van toepassing is.

En dat dit de website is van de Tros en wij als gasten ons moeten houden aan de spelregels van de Tros :o

mechmichael
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 aug 2006 16:22

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door mechmichael »

NAK,

de discussie zoals deze werd gevoerd in DIT topic was ernstig afgedwaald van de vraag welke in de start-post werd gesteld. Uiteraard staat het iedereen vrij zijn/haar mening te geven, maar dan stel ik voor om een nieuw topic te starten met de titel "verjaardagsfeestje uit huis geven, goede of slechte keuze?"

Op die manier blijft dit topic on-topic en kun je evengoed op het nieuwe topic de discussie aangaan met mensen die dat ook graag willen, en is iedereen blij. Maar we dwalen nu wederom af van de topic, dus ik stel voor om hier op dit topic niet meer over te discussieren, indien je toch verder wilt gaan hierover stel ik voor een nieuw topic te starten in "Diversen"

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door NAK »

mechmichael
Uiteraard staat het iedereen vrij zijn/haar mening te geven, maar dan stel ik voor om een nieuw topic te starten met de titel "verjaardagsfeestje uit huis geven, goede of slechte keuze?"
Met andere woorden naast een topic met een hoofdonderwerp een tweede topic starten zo dat anders denkende hun mening ook kwijt kunnen.
Het moet toch niet gekker worden.
J.Vermeer
En dat dit de website is van de Tros en wij als gasten ons moeten houden aan de spelregels van de Tros
Vertel mij nu eens welke spelregel er overtreden is?

mechmichael
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 aug 2006 16:22

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door mechmichael »

zucht...

NAK, ik denk dat u me niet begrijpt. Als iemand in een topic vraag om ervaringen met verjaardagsfeestjes op kasteel de Haar, willen ze denk ik reakties van andermans ervaringen met feestjes op kasteel de Haar. Als u zonodig wilt discussieren over het feit of het verstandig is dit soort dingen voor je kinderen te doen, zou ik een ander topic starten omdat dat soort reacties niet gevraagd worden door de topicstarter in dit topic.

Ik citeer uit de Tros Gedragsregels:

"Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, schadelijke, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste, irrelevante of "vervuilende" bijdragen zijn niet toegestaan"

De reakties die voorbijkwamen in dit topic waren, gezien de vraag van de topic-starter, zeker irrelevant en daarom waarschijnlijk ook door de moderator verwijderd, want niet toegestaan. U bent dan wellicht van mening dat de reakties wel relevant waren, maar de moderators dachten er blijkbaar ook anders over, en hebben de reakties dus verwijderd.

Indien u het niet eens bent met het beleid welke de moderators hanteren adviseer ik een mail te sturen naar [email protected]

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door karr-2 »

Dat neemt nog niet weg dat NAK gelijk heeft en de discussie niet verwijderd had mogen worden. Als we voor elke subdiscussie een nieuw topic moeten openen dan loopt het snel uit de hand.

Mensen stellen een vraag en daar kun je een reactie op verwachten. Daar kun je verder mee doen wat je wilt, dat is je eigen keuze. Maar het verwijderen van een deel van een discussie is nooit geen oplossing en zeker in dit geval niet terecht.

Ik zal er dan ook inderdaad een klacht over indienen, het is gewoon een kwestie van censuur en dat was niet nodig geweest.

mechmichael
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 aug 2006 16:22

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door mechmichael »

Tsja,

Daar verschillen de meningen blijkbaar over. Maar hou ons vooral op de hoogte van de reaktie van Tros Radar, ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar hun reaktie.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door NAK »

"Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, schadelijke, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste, irrelevante of "vervuilende" bijdragen zijn niet toegestaan"
Jammer dat ik het zeg, maar die heb ik in geen van de reacties zien staan..............

nweenink
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 okt 2006 13:14

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door nweenink »

Geen kwestie van censuur, eerder een kwestie van 'hou je bij het onderwerp'. Topicstarter vraagt naar ervaringen met kasteel De Haar voor een kinderfeestje. Punt. Ze vraagt niet om meningen over kinderfeestjes thuis of elders, opvoedkundig verantwoord, laten zien dat je geld hebt en dat soort kul. Als zij een kinderfeestje in een kasteel wil geven moet ze dat zelf weten, wat anderen daar zo nodig van moeten vinden zal haar worst zijn. Daar gaat het niet over: ze wil graag weten of mensen dat eerder gedaan hebben en wat de ervaringen waren. Ze zit niet te wachten op morele oordelen van anderen, anders had ze daar wel naar gevraagd.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door NAK »

nweenink,
Geef eens een definitie van het woord "forum".

Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: Kasteel De Haar

Ongelezen bericht door Berenice »

Eerlijk gezegd vind ik het er erg leuk uitzien!! Ook de prijs is redelijk voor wat je krijgt.

Gesloten