LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over Giftforyou

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
yoetoetje
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2018 16:37

Klacht over Giftforyou

Ongelezen bericht door yoetoetje »

Giftforyou is een organisatie die vouchers verkoopt. Ik heb zo n voucher kado gekregen en wel voor een lunch voor twee personen. Voordat je deze kunt gebruiken moet je eerst aanmelden bij het restaurant waar je de lunch wilt gebruiken. De voucher is in dit geval € 35 waard, maar dat is alleen te besteden voor de lunch, mocht je deze voucher niet geheel besteden dan vervalt het rest bedrag, want je mag hiervan niet je drankjes betalen die moet je apart afrekenen. Wij zijn niet de grootste eters, dus toch extra besteld op het bedrag op te maken. Wat heel vervelend overkomt en tot slot nog 15 euro moet betalen, Dus uiteindelijk voor twee personen 50 Euro betaald voor in lunch. Te zot om over na te denken. Maar dit gebeurd als je een voucher koopt bij GIFTFORYOU Ik zal U zeer aanraden de reviews te lezen onder de naam van. KLACHTEN OVER GIFTFORYOU , dan kan u zien wat er allemaal noch meer fout zit met de anderen vouchers die worden verkocht. Het is een en al ellende met het besteden hier van.Koop ze nooit en geef ze zeker niet aan vrienden of bekenden van U. Dit is een bedrijf wat alleen om winstbejag gaat. Zelf de restaurants krijgen in geval , van mijn besteding van € 35 maar € 18 uit betaald aan van deze onderneming , maar hopelijk zal dat niet lang meer duren . De bedrijven die nu nog de vouchers aanbieden eens moeten kijken op de klachten van giftforyou.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 mei 2018 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Klacht over Giftforyou

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U kunt beter een klacht indienen van bij de gever van de bon. Die zadelt u op met de voorwaarden. Beter is om in het vervolg kadobonnen te vragen van de Nederlandsche bank. Deze kunt u overal inleveren en krijgt zelfs nog waardepapieren en dito munten terug. Onbeperkt te gebruiken in bjna heel Europa.

Moneyman
Berichten: 30043
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Klacht over Giftforyou

Ongelezen bericht door Moneyman »

yoetoetje schreef:Dit is een bedrijf wat alleen om winstbejag gaat.
Dat lijkt me best een gezond uitgangspunt :roll:

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: Klacht over Giftforyou

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Dat ligt dan echt aan de gekozen locatie. Wij hebben gewoon gegeten en gedronken. Daarna de bon ingeleverd en het restant (ik geloof iets van 1,50) bijbetaald.

Gesloten