LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Monkey town onveilig en onhygiënisch

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Karin-mulder
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 okt 2018 15:45

Monkey town onveilig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door Karin-mulder »

Dit weekend drie kinderen thuis en allemaal willen ze wat anders vriendje spelen ja waarom ook niet. Heen en weer rijden en ja hoor uiteindelijk zitten we dan bij de monkeytown om de laatste twee bengels uit te laten. Nou gebeurd er wel eens een ongelukje en dan schiet een moeder of vader te hulp. Nou ben ik niet de lenigste maar ik wou het mijn man van 1.89m niet aan doen om de apparaten in te klimmen. Dus daar ga ik zoonlief troosten. Tot mijn schik zie en ruik ik de schimmel en stank terwijl ik me door tunnels en netten heen wurg. Dit heb ik nooit geweten van buitenaf ziet het er heel aardig uit. Toen ik bij mijn zoon kwam zag ik dat hij op zijn been een snee had van zo’n 5 cm ik schrok best want het bloedde best veel en het was diep. Zijn vriendje liet zien waar het was gebeurd, er er was een stuk scherp plastic wat los gekomen was van de zachtplastic omhulsel. We zijn na het schoonmaken direct weggegaan na er een melding van gemaakt te hebben. Mijn man was best verontwaardigd en gaf aan dat het er onveilig en smerig was. De reactie was dat zij daar niet verantwoordelijk voor zijn maar de leverancier van de stellages en dit was notabene de leidinggevende uit monkey town Arnhem. Uiteraard komen we er niet meer er raad ik het al mijn vrienden en de ouders van school af. Maar toch bedenk ik me al die ouders die braaf daar naar hun kinderen zitten kijken niet weten wat er binnenin de apparaten gebeurd.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Monkey town onveilig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door kokka »

als je hier echt wat aan wil doen, kan je beter een klacht indienen bij de VWA. deze zullen, als er genoeg reden voor is, hier dan een inspectie doen. Dan verandert er misschien ook echt wat.

Gesloten