LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
tuinkat
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 feb 2020 17:06

Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Ongelezen bericht door tuinkat »

Van mijn werkgever heb ik een Nationale Dinerbon gekregen maar ze accepteren 'm niet ook al staat de uitbater en zijn restaurant in de lijst van deelnemende ablisementen, anderzijds de restaurants die 'm wel inwilligen nemen geen genoegen met een uitgeprinte barcode versie want het moet een origineel en fysiek pasje zijn dat bij hun getoond dient te worden.

Kortom ik kan er niets mee..

Greetz Rob

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Ongelezen bericht door Lowieze »

Als een restaurant wel op de lijst staat, maar de dinerbon niet accepteert, dan kunt u contact daarover opnemen met nationaledinerbon.nl
Dat u het pasje moet tonen lijkt me niet meer dan logisch, waarom zou u daar moeilijk over doen?

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Ongelezen bericht door witte angora »

tuinkat schreef:
13 feb 2020 17:17
Van mijn werkgever heb ik een Nationale Dinerbon gekregen maar ze accepteren 'm niet ook al staat de uitbater en zijn restaurant in de lijst van deelnemende ablisementen, anderzijds de restaurants die 'm wel inwilligen nemen geen genoegen met een uitgeprinte barcode versie want het moet een origineel en fysiek pasje zijn dat bij hun getoond dient te worden.

Kortom ik kan er niets mee..

Greetz Rob
Ik kan er ook niets mee.

Maar wat is je vraag eigenlijk?

Waarom accepteert dat eerste restaurant de bon niet? Of probeerde je het daar ook met een uitgeprinte barcode?

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Of geef de bon terug aan je werkgever en vraag voor bonnen van de Nederlandse bank.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Ongelezen bericht door mahadma »

Logisch, de "waarde" van de kadobon is verbonden met het originele pasje/kaartje.
Een ingescnade printout is GEEN origineel pasje, hoe u het wend of keert.
U zou zonder problemen de "ingescande" barcode 100.000 x kunnen kadogeven/verkopen.
Dus logisch dat de originele kaart/pasje geeist wordt.
U kunt toch ook niet betalen met kopieën van (voorbeeld) € 50 biljetten?
Als u VOORDAT de GELDIGHEIDSDATUM verlopen is gaat dineren met het originele pasje dan wens ik u smakelijk eten.

Uit de veelgestelde vragen:
"Wat is Nationale Dinerbon precies?

» Nationale Dinerbon is dé dinerbon van Nederland. Door de hoogwaardige aangesloten restaurants geeft u echt een belevenis cadeau. De kaarthouder kan met de dinerbon van Nationale Dinerbon een lunch en/of diner betalen."

De kaarthouder kan met de dinerbon van Nationale Dinerbon een lunch en/of diner betalen.Er staat niet dat de kaarthouder met een kopie van de Nationale dinerbon een lunch en/of diner kan betalen.

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Ongelezen bericht door henk51 »

Van de website

Bestel nu de Nationale Diner Cadeaukaart! Deze restaurantbon is een nationale dinerbon in handig pin-pas formaat en werkt als een betaalpas. De kaart is op te waarderen in alle waardes tussen de €5,- en €150,-. De restaurantbon is in delen te besteden en door heel Nederland te gebruiken bij alle aangesloten restaurants. Bestel deze Nationale Diner Cadeaukaart nu!

Hoe komt u aan een barcode printje zelf gemaakt of zo gekregen,orginele bon is in pinpas formaat die je kan opwaarderen. zo'n barcode kan je naar hartenlust kopiëren.

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Ongelezen bericht door witte angora »

Naja, Rob geeft zijn tuinkat de schuld.

tuinkat
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 feb 2020 17:06

Re: Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Ongelezen bericht door tuinkat »

Mijn ervaring met de Natuonale Dinerbon heb ik waarschijnlijk niet duidelijk genoeg geformuleerd:

A) ik heb helemaal géén pasje ontvangen alleen een link via de mail dus niets fysiek en als die barcode één keer gescand is dan doet ie het n i e t voor een tweede maal, vorig jaar had ik van Douglas ook alleen een link dus op dezelfde wijze kortom niets aan het handje want het werd gewoon geaccepteerd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Ongelezen bericht door berndv »

Ik lees een beetje tegenstrijdige info op de site. Ik lees namelijk dat betalen gaat door middel van een pasje, maar dat de bon ook in de vorm van een e-voucher te koop is:
Kan ik de dinerbon van Nationale Dinerbon ook per e-mail ontvangen?

» Ja, u kunt de e-voucher bestellen op Cadeaubon.nl.
Maar verderop staat dit:
Hoe kan ik een Nationale Dinerbon inwisselen?

» Ga naar één van de aangesloten restaurants bij u in de buurt. Een aangesloten restaurant accepteert uw Nationale Dinerbon via de pinterminal of de webkassa.
En dan staat op de website van cadeaubon.nl het volgende:
https://www.cadeaubon.nl/cadeaubonnen/n ... cher-kopen
De ontvanger mag de E-voucher uitprinten en meenemen naar het restaurant óf deze gewoon vanaf de mobiele telefoon laten scannen. Lekker makkelijk dus!
Het enige wat ik in dit hele verhaal mis is het antwoord van dinerbon.nl. Ik mag er toch van uit gaan dat er eerst bij de uitgevende organisatie wordt nagevraagd/geklaagd, alvorens het verhaal op een forum te plaatsen.

tuinkat
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 feb 2020 17:06

Re: Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Ongelezen bericht door tuinkat »

Nationale Dinerbon geeft niet thuis oftewel ze nemen niet op, ik heb een uur in de wacht gestaan met uiteindelijk 0 op het recest.

Vanmorgen kreeg ik zowel bij beiden dus ook de leverancier in het geheel e-voucher geen gehoor oftewel er werd weer niet opgenomen net zoals afgelopen donderdag en vrijdag, door middel van dat ik vanmorgen een andere volgorde in het keuzemenu heb aangehouden dus ipv 1 1 heb ik 1 2 ingetoetst kreeg plotseling iemand a/d lijn die tegen mij zei dat ik bij de verkeerde afdeling was terechtgekomen en vervolgens brak mijn klomp en heb daarna behoorlijk van leer getrokken want ik was laaiend.
Ik wilde afgelopen zaterdag graag met mijn ernstig zieke partner gaan eten want ik het zou wel eens de laatste kunnen zijn, wij konden dit buitenkansje goed gebruiken om voor een aanvaardbaar een happie te gaan eten maar mispoes want de bon werd niet door het restaurant geaccepteerd ondanks dat ie in de lijst van deelnemende horeacaexploitanten staat.
Als pleister op de wond krijg ik een Diner pasje van dezelfde waarde.
Maar eerst zien en dan geloven..

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Ongelezen bericht door moederslink »

Héél vervelend dit gedoe .
Dat betekent dat u van te voren dan toch maar een mogelijke deelnemer moet benaderen of ze inderdaad wel zo.n bon accepteren.

tuinkat
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 feb 2020 17:06

Re: Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Ongelezen bericht door tuinkat »

Met veel vijven en zessen heb ik nu een Diner cadeaubon van hun ontvangen, het heeft mij veel moeite gekost maar dan heb je ook wat....

witte angora
Berichten: 30740
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Restaurant accepteert Nationale Dinerbon niet

Ongelezen bericht door witte angora »

Dan nu een winkel zien te vinden waar je dát ding in kan leveren. Zal nog niet meevallen.

Gesloten