LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Restaurant verandert regels

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Hallo allemaal.

Misschien een beetje een rare titel, maar ik heb een vraag:
Ik ga wel eens naar een restaurant en daar krijg je, als je je mailadres achterlaat met geboortedatum, net voor je verjaardag een felicitatiekaart waarmee je gratis binnen één maand mag komen eten, op vertoon van die kaart icm je id kaart.
Nu willen we morgenavond weer naar dat restaurant gaan, en die kaart gebruiken, maar nu zag ik op de site dat het niet meer geldig is voor de vrijdagavond, terwijl het wél op de kaart vermeld staat.
De kaart is in de eerste week van juli binnengekomen, dus nog gewoon geldig.
Mag het restaurant mijn kaart morgen weigeren?

Groet
Nicole

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als er expliciet op de kaart staat dat die op vrijdag geldig is, zou ik zeggen dat hij gewoon gebruikt moet kunnen worden.

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Moneyman schreef:Als er expliciet op de kaart staat dat die op vrijdag geldig is, zou ik zeggen dat hij gewoon gebruikt moet kunnen worden.
Ik citeer: Gratis diner op woensdag, donderdag, of vrijdag, aankomsttijden tussen 16.30 en 20.00 uur.

Op hun site staat nu: Gasten die bij ons staan ingeschreven in het gastenbestand krijgen met hun verjaardag een verjaardagskaart thuisgestuurd. Hiermee kunt u gratis komen dineren op woensdag en donderdag tussen 16:30 en 20:00 uur of brunchen op zondag tussen 12:00 en 14:00 uur.

toeslagen
Berichten: 120
Lid geworden op: 18 apr 2015 20:07

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door toeslagen »

Nicole1971 schreef:
Moneyman schreef:Als er expliciet op de kaart staat dat die op vrijdag geldig is, zou ik zeggen dat hij gewoon gebruikt moet kunnen worden.
Ik citeer: Gratis diner op woensdag, donderdag, of vrijdag, aankomsttijden tussen 16.30 en 20.00 uur.

Op hun site staat nu: Gasten die bij ons staan ingeschreven in het gastenbestand krijgen met hun verjaardag een verjaardagskaart thuisgestuurd. Hiermee kunt u gratis komen dineren op woensdag en donderdag tussen 16:30 en 20:00 uur of brunchen op zondag tussen 12:00 en 14:00 uur.
Blijkbaar hebben ze de voorwaarden aangepast.
De kaarten zijn blijkbaar nog oud bestand.
Waarom bel je niet en vraag je waarom dit verschil?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Nicole1971 schreef:
Moneyman schreef:Als er expliciet op de kaart staat dat die op vrijdag geldig is, zou ik zeggen dat hij gewoon gebruikt moet kunnen worden.
Ik citeer: Gratis diner op woensdag, donderdag, of vrijdag, aankomsttijden tussen 16.30 en 20.00 uur.

Op hun site staat nu: Gasten die bij ons staan ingeschreven in het gastenbestand krijgen met hun verjaardag een verjaardagskaart thuisgestuurd. Hiermee kunt u gratis komen dineren op woensdag en donderdag tussen 16:30 en 20:00 uur of brunchen op zondag tussen 12:00 en 14:00 uur.
Staat er ook nog een "geldig tot" datum op of iets dergelijks?
In ieder geval zou ik even bellen en vragen of het alsnog op een vrijdag kan, aangezien dit op het kaartje staat.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Moneyman »

Binne een maand, volgens de OP. Vandaar ook dat het binnen die termijn gewoon besteed zou moeten kunnen worden. Even overleggen is inderdaad de beste manier om duidelijkheid te krijgen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door moederslink »

@Nicole1971, binnen een maand de voorwaarden veranderen is wel wat vreemd. Je zegt deze kaart de 1e week van juli te hebben ontvangen . Misschien heeft het te maken met de vakantiepiek nu? Ik zou ook zeggen , bel even om duidelijkheid te krijgen...
Het is morgen al vrijdag :x en de laatste vrijdag van juli.
Gaat het om de kalendermaand juli of betekent binnen 1 maand nog 1 maand va afgifte kaart?
En anders dan maar volgende week donderdag de 6e , dan is dat misschien ook nog binnen 1 maand va afgifte kaart.

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Het restaurant houdt vast aan de eigen voorwaarden.
Dat zou dus betekenen dat ze mijn kaart vanavond waarschijnlijk niet zullen accepteren.
De kaart is geldig vanaf de verjaardag, dus eerste week van juli.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Nicole1971 schreef:Het restaurant houdt vast aan de eigen voorwaarden.
Dat zou dus betekenen dat ze mijn kaart vanavond waarschijnlijk niet zullen accepteren.
De kaart is geldig vanaf de verjaardag, dus eerste week van juli.
Nou, ik zou even bellen of langsgaan en vragen dat je dan volgende week alsnog langs kan (als hij dan eigenlijk niet meer geldig is). Immers staat er op de kaart wel vrijdag, en had je dat niet kunnen weten als je niet op de website had gekeken.

Een beetje coulance zou het restaurant sieren.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Har06 »

Nicole1971 schreef:Het restaurant houdt vast aan de eigen voorwaarden.
Dat zou dus betekenen dat ze mijn kaart vanavond waarschijnlijk niet zullen accepteren.
De kaart is geldig vanaf de verjaardag, dus eerste week van juli.
Toch logisch:), overigens in zo,n eettent ( naam en plaats ?? svp )zou ik niet gaan eten met een voucher voor een halve hap

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door renewouters »

Har06 schreef:
Toch logisch:), overigens in zo,n eettent ( naam en plaats ?? svp )zou ik niet gaan eten met een voucher voor een halve hap
Helemaal mee eens. Ik heb nog nooit echt lekker gegeten in een restaurant dat aan dat soort acties mee doet. Goed om je maag te vullen, maar meestal maak je thuis iets beters klaar. Ze geven het niet voor niets weg :-)

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Nou...gisteravond geweest, en de kaart is gewoon geaccepteerd.
Geen idee of dit was omdat er misschien nog "oude" kaarten waren verstuurd, of dat de dames aan de receptie het niet wisten, maar ik heb me voor niets druk gemaakt.
We hebben een hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door moederslink »

Nou dat is leuk!! Fijn voor je/ jullie!

Mucha

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Har06 »

Nicole1971 schreef:Nou...gisteravond geweest, en de kaart is gewoon geaccepteerd.
Geen idee of dit was omdat er misschien nog "oude" kaarten waren verstuurd, of dat de dames aan de receptie het niet wisten, maar ik heb me voor niets druk gemaakt.
We hebben een hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
waarom alle heisa van te voren?, naam restaurant als deze nog bekend is bij Ts :lol:

toeslagen
Berichten: 120
Lid geworden op: 18 apr 2015 20:07

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door toeslagen »

Har06 schreef:
sjohie schreef:
Mucha schreef:Feedback. Kijk zo hoort het. (Daar mogen andere topic starters wel een voorbeeld aan nemen. :D
+1

en +1 voor het restaurant voor het pragmatisch en vooral klantvriendelijk oplossen.
een hoop gedoe over niets, Ts weet vermoedelijk de naam van het restaurant niet meer :lol: , eea valt niet te controleren ncq te verweren.

ps: ik ben zo wie zo niet voor al het voucher gedoe
Hier sluit ik mij bij aan, een telefoontje naar het resteraunt was voldoende geweest, om te achterhalen, hoe en wat.
Het restaurant verdient geen pluimpje, want de voucher het TS gekocht en het restaurant heeft dit te beloofde te leveren.

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

toeslagen schreef:
Mucha schreef:Feedback. Kijk zo hoort het. (Daar mogen andere topic starters wel een voorbeeld aan nemen. :D
Hier sluit ik mij bij aan, een telefoontje naar het resteraunt was voldoende geweest, om te achterhalen, hoe en wat.
Het restaurant verdient geen pluimpje, want de voucher het TS gekocht en het restaurant heeft dit te beloofde te leveren.
[/quote]

Nee hoor, er is géén voucher gekocht, er is nooit sprake geweest van een voucher! Lezen is niet zo moeilijk.
En natuurlijk weet ik de naam van het restaurant, ik ben er al vaker geweest en daarom kreeg ik ook die kaart.
In december zal er weer een nieuwe kaart komen, en dan zie ik wel of de vrijdag is geschrapt of niet :wink:

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door tijger1 »

Dat er geen voucher gekocht was, was al eerder gemeld, maar er zijn blijkbaar diverse reacties gewist.

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Hahaha dat klopt, er moet dan minstens één betalende volwassene mee :lol:
En nee, bij dit restaurant betaal je één bedrag en daar zit drank ook bij in, dus dat komt niet apart.
Het is altijd een lopend buffet.
En tja..gratis is dan inderdaad véél lekkerderder :lol:
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2015 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: verwijderde quote verwijderd

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Restaurant verandert regels

Ongelezen bericht door Moneyman »

Aan mij zijn dergelijke acties vaak ook niet besteedt, maar volgens mij zijn er heel wat ketens of restaurants die met dergelijke acties werken en waar half Nederland met plezier gaat eten. Of het dan terecht is om een dergelijk restaurant zo af te kraken, waag ik te betwijfelen.

TS had een (consumenten) probleem, heeft dat hier gemeld en koppelt zelfs keurig de resultaten terug. Helemaal prima dus, want: precies waar dit forum voor bedoeld is ;-)
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2015 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: off-topic

Gesloten