LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ticketsforsale

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2008 14:26

ticketsforsale

Ongelezen bericht door [email protected] »

als je iemand snel rijk wil laten worden, dan moet je je tickets bij tickets for sale bestellen, deze lieden vragen voor een kaartje van de Eagles doodleuk 190 euries, terwijl ik er 2 heb via de legale weg voor 165 euris , let wel 2 tickets,ik raad eenieder aan om eerst bij de reguliere ticketverkoop te kijken of waar het concert gegeven wordt dat kan heel veel geld schelen, en er zijn nog kaarten te koop via gelredome.

Bibi1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2009 14:41

Re: ticketsforsale

Ongelezen bericht door Bibi1968 »

Hallo,

Mijn vriendin en ik wilde graag naar Char, zij gaf 17 en 18 Januari readings in de Theater fabriek in Amsterdam.
Mijn vriendin bestelde 2 kaartjes bij Ticketsforsale, ze waren 95.00 per stuk en voor de verzendkosten kwam er nog eens 12.00 bovenop.
De kaarten werden bezorgd en er stond op dat ze 35.00 kosten, dus mijn vriendin belde ze op om te vragen hoe het zat.
Een hele onaardige mevrouw vertelde mijn vriendin dat ze beter had moeten lezen op hun site want volgens haar stond dat gewoon vermeld.
Op hun site staat alleen dat de prijs IETS kan afwijken dan dat er op de kaartjes staat. Mijn vriendin vertelde de vrouw dat zij 60.00 per kaartje niet " iets" vind, waarop de vrouw zij dat we pech hadden gehad.

Wij willen dus iedereen waarschuwen : Koop Geen kaartjes bij Ticketsforsale!!!

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: ticketsforsale

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Kwestie van vraag en aanbod (hoe jammer ook!)

Op de website staat op de hoofdpagina:
Omdat de prijs van de tickets bepaald wordt door vraag en aanbod is het veelal zo dat de door ons gehanteerde prijs voor tickets hoger ligt dan de prijs welke op de tickets vermeld staat.

Ik zie dus nergens IETS staan!

Fabel
Berichten: 211
Lid geworden op: 11 nov 2006 14:45

Re: ticketsforsale

Ongelezen bericht door Fabel »

mensen mensen mensen,
wanneer leren we nou eens tickets via de reguliere kanalen te kopen?

je weet dat de kans op genept worden zo hoog is als je niet via de nomale vvk-adressen boekt...het is echt al zo vaak in het nieuws geweest....

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: ticketsforsale

Ongelezen bericht door NewDutchie »

de kans op genept worden
Zie niet in waarom je genept wordt. Er staat toch op de hoofdpagina informatie dat de prijs veelal hoger ligt?

Gesloten