LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Topticketshop met topprijzen...

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

klant0607 schreef:
28 sep 2019 17:53
Tevens staat er een verkoopprijs op de kaarten dus kunnen ze helemaal geen hogere prijs vragen.
Hallo @klant0607, zo werkt het dus niet helaas.
Lees het hele topic nog maar eens na.

Onwyz
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2019 14:58

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Onwyz »

Allen, Volgens het wetboek heeft eenieder recht om een aankoop op afstand te ontbinden voordat het product geleverd is en dat iedereen recht heeft op 14 dagen bedenktijd nadat een product geleverd is. Topticketshop verstuurt de tickets ongeveer 10 dagen voor aanvang concert..

Ook ik ben hier ingetrapt en heb simpelweg het wetboek erop nageslagen en actie op ondernomen.

Tuurlijk, als topticketshop moeilijk gaat doen zou je het via een rechter moeten laten lopen wat een hoop mensen teveel gedoe vinden... maar het is wel een gewonnen zaak.

Lady1234
Berichten: 26927
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar het hoeft al helemaal geen zaak te worden, als u de kaartjes bij de officiële verkoper koopt.

carientjetje
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 nov 2019 19:08

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door carientjetje »

Hoe kom ik van de door mij bestelde kaarten af? Heb geprobeerd de bestelling te annuleren binnen 15 minuten maar kreeg geen voet aan de grond bij de klantenservice. Voel me zo bedonderd...ik weet dat ik beter had moeten uitkijken maar zij kwamen als eerste naar boven via Google. Heb de bestelling wel betaald met een creditcard...misschien helt dat???

Wie o wie kan me zeggen wat ik moet doen?

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo @carientjetje, een wettelijke bedenktijd van 14 dagen geldt niet voor toegangskaartjes voor een bepaalde datum of een bepaald tijdstip https://www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-d ... bedenktijd
U kunt natuurlijk altijd even met uw creditcard-maatschappij bellen. Maar of dat zin heeft is maar de vraag. Als de verkopende partij doet wat deze belooft dan is er geen geschil wat tot betwisten van de transactie leidt https://www.icscards.nl/klantenservice/ ... e-betaling
Maar goed, bellen kan altijd even.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door renewouters »

carientjetje schreef:
11 nov 2019 19:23
Hoe kom ik van de door mij bestelde kaarten af? Heb geprobeerd de bestelling te annuleren binnen 15 minuten maar kreeg geen voet aan de grond bij de klantenservice. Voel me zo bedonderd...ik weet dat ik beter had moeten uitkijken maar zij kwamen als eerste naar boven via Google. Heb de bestelling wel betaald met een creditcard...misschien helt dat???

Wie o wie kan me zeggen wat ik moet doen?
Doorverkopen via een andere louche wederverkoper?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door berndv »

carientjetje schreef:
11 nov 2019 19:23
Heb de bestelling wel betaald met een creditcard...misschien helt dat???
Het helpt in die zin dat u de mogelijkheid heeft om de betaling te betwisten, maar goed, het zou kunnen dat de creditcardmaatschappij u uw geld terug geeft. Maar dat ontslaat u niet uit de verplichting om te betalen.
carientjetje schreef:
11 nov 2019 19:23
ik weet dat ik beter had moeten uitkijken
wellicht wel. Naar mijn mening is er de afgelopen jaren van verschillende kanten heel veel aandacht voor wederverkopers van tickets, tot aan de regering aan toe.
carientjetje schreef:
11 nov 2019 19:23
zij kwamen als eerste naar boven via Google
over het algemeen geldt dat alles wat bovenaan staat in google, daar staat omdat ze er voor betaald hebben om bovenaan te staan.

Moneyman
Berichten: 29874
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Moneyman »

berndv schreef:
12 nov 2019 08:34
carientjetje schreef:
11 nov 2019 19:23
zij kwamen als eerste naar boven via Google
over het algemeen geldt dat alles wat bovenaan staat in google, daar staat omdat ze er voor betaald hebben om bovenaan te staan.
Inderdaad... en dat wat zij ervoor betaald hebben, betaal jij vervolgens in je ticketprijs.

Gesloten