LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Topticketshop met topprijzen...

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
NeoDutchio
Berichten: 12313
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hemaij schreef:Mensen , ga niet in zee met "Ticketshop" want je krijgt een domper!!!!!
Vooral blijven waarschuwen. Dit topic loopt al jaren en natuurlijk heeft uw vrouw deze ook eerst gelezen voordat ze ging kopen, toch?

Waarom loopt dit topic al jaren? Waarom blijft Topticketshop bestaan? Omdat mensen blijven kopen. De enige manier om dit te stoppen is door niet meer te kopen. Maar ja, niet kijken, kopen, zoeken en klagen. Verkeerde volgorde.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

NeoDutchio schreef:
Hemaij schreef:Mensen , ga niet in zee met "Ticketshop" want je krijgt een domper!!!!!
Vooral blijven waarschuwen. Dit topic loopt al jaren en natuurlijk heeft uw vrouw deze ook eerst gelezen voordat ze ging kopen, toch?

Waarom loopt dit topic al jaren? Waarom blijft Topticketshop bestaan? Omdat mensen blijven kopen. De enige manier om dit te stoppen is door niet meer te kopen. Maar ja, niet kijken, kopen, zoeken en klagen. Verkeerde volgorde.
Maar er zijn ook mensen die zelden, wellicht nooit, of zeker niet de godgansedag op een consumentensite zitten en die wel eens iets minder verstandigs doen. Heel menselijk en niet gek ook. Kan gebeuren toch? Achteraf kuj'n koe in de kont kiek'n zeggen ze bij mij in de buurt vaak. En zo is het maar net!

Zandbeekhmj
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2018 17:27

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Zandbeekhmj »

Ik de reviews gelezen,en ook wij zijn het haasje bij die vermaledijde Top Ticketshop.
Hoe is dit nu mogelijk,hebben de theaters ook geen boter op hun hoofd,zij verkopen per slot van rekening die
tickets toch ook door aan hun zou ik zo denken.
Al met al een zeer betreurenswaardige zaak.
Bij het woord Top Ticketshop gaat mijn op mijn PC alles rinkelen en knipperen.

Moneyman
Berichten: 30034
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zandbeekhmj schreef:Ik de reviews gelezen,en ook wij zijn het haasje bij die vermaledijde Top Ticketshop.
Hoe is dit nu mogelijk,hebben de theaters ook geen boter op hun hoofd,zij verkopen per slot van rekening die
tickets toch ook door aan hun zou ik zo denken.
Al met al een zeer betreurenswaardige zaak.
Bij het woord Top Ticketshop gaat mijn op mijn PC alles rinkelen en knipperen.
Beter laat dan niet, zullen we dan maar zeggen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Jammer dat je dit topic niet 4 jaar eerder hebt gezien. Over 4 jaar zullen er weer nieuwe gedupeerden zijn. Topticketshop blijft bestaan..

EmmyBol
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 apr 2018 07:17

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door EmmyBol »

Tom2009 schreef:Het "bedrijf" Topticketshop verkoopt theaterkaartjes die zogenaamd door hen zijn opgekocht voor 3 a4 x de oorspronkelijke prijs. In ons geval gebeurde dat met voorstelling van Claudia de Breij in het theater in Almere. Zij sturen kort voor de voorstelling fake-kaarten naar de kopers. Het theater adviseerde ons aangifte te doen tegen hen.
Ik sluit niet uit dat zij tot voor kort een andere bedrijfsnaam gebruikten. Wellicht zijn ook anderen hier ingetuind?

EmmyBol
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 apr 2018 07:17

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door EmmyBol »

pieterenien schreef:Beetje naïef om zoveel te betalen voor een optreden van een Nederlandse conferencier. Dit soort prijzen komt meer in de richting van tickets voor een internationaal bekende popster.
Ook ik kocht tickets voor de voorstelling van Andre Kuijpers in Apeldoorn op 10 juni aanstaande. De kaartjes waren maar liefs met 224% aan mij verkocht. Echt een schande dit. Topticket is mij als klant kwijtgeraakt. Eens maar nooit meer.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Is dus nu al 4 jaar.
Iedereen is daar maar 1 keer klant, maar het gaat over heel veel geld. Zeer lucratieve zaak die blijkbaar niet gestopt kan worden.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Theotrucker »

@EmmyBol, heb je tickets en zijn ze geldig?

EmmyBol
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 apr 2018 07:17

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door EmmyBol »

Ik heb €130 betaald voor twee tickets terwijl de oorspronkelijke prijs €29 per ticket was. Via de officiële site van Andre Kuipers zijn de tickets voor de in november aanstaande show op 1e rang rond de €70.

EmmyBol
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 apr 2018 07:17

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door EmmyBol »

Theotrucker, ik mag hopen dat ze geldig zijn. Het is een verrassingscadeau voor mijn man. Ik hoop dat als we volgende week in Apeldoorn aankomen dat we naar binnen kunnen.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ik ben er bang voor. Zie eerdere gevallen. Het is dieptriest dat dat door blijft gaan.

Beertje1975
Berichten: 142
Lid geworden op: 12 apr 2018 11:59

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Beertje1975 »

Het is toch het beste om via de officiele website's te bestellen, zoals van het betreffende theater, Nationale Theaterkassa, Eventim, Ticketmaster. Topticketshop staat hierom bekend. Ik bestel mijn kaartjes/tickets nooit bij hun. Alleen bij de officiele, zoals ik heb aangegeven in het begin.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door renewouters »

Beertje1975 schreef:Het is toch het beste om via de officiele website's te bestellen, zoals van het betreffende theater, Nationale Theaterkassa, Eventim, Ticketmaster. Topticketshop staat hierom bekend. Ik bestel mijn kaartjes/tickets nooit bij hun. Alleen bij de officiele, zoals ik heb aangegeven in het begin.
Het is niet alleen het beste, maar het is de enige manier om tickets te kopen. Het heeft ook helemaal geen zin om verder te kijken als de officiële verkoper geen tickets meer heeft: dan is het gewoon uitverkocht.

erwindejeger
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2018 18:04

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door erwindejeger »

Topticktshop is duurder dan normale prijzen dat staat aangegeven.

Maar of het vertrouwd is ja.

Opgelicht?
Als je meer betaald en dat staat er bij ben je vind ik niet opgelicht dan had je beter moeten kijken maar de officiële sites.

Je krijg op de afgesproken datum je echte tickets.
Als je van een andere consert tickets besteld kan je de plaatsen zien en kan je ze uitprinten en sommige 10 dagen van te voren.


Kortom:
Wel verbouwd
Duurder of soms goedkoper dan andere officiële sites.

Voordeel.
Je kan alvast tickets kopen en zij kunnen dan bv van de toppers de presale tickets kopen van andere bedrijven veilig.


Ik hoop iets meer te hebben geïnformeerd
Ik heb zelf namelijk ook tickets gekocht via hun en is niets mis mee alleen is wel wat duurder van sommige conserten




Succes!!👌

EllenB64
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jul 2009 18:07

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door EllenB64 »

Ik voel me op zijn Hollands gezegd zwaar gen....t door Toptickets. Zij hebben mij kaarten voor Gennis Grace verkocht voor 138 euro (2 kaartjes) die in werkelijkheid maar 36.50 per stuk kosten. Ik zag dat pas op het moment dat ik ze uit had geprint. Ik snap dat er een marge tussen zit maar het dubbele?!?!?! Voor mij nooit meer toptickets!

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door renewouters »

EllenB64 schreef:
08 okt 2018 10:53
Ik voel me op zijn Hollands gezegd zwaar gen....t door Toptickets. Zij hebben mij kaarten voor Gennis Grace verkocht voor 138 euro (2 kaartjes) die in werkelijkheid maar 36.50 per stuk kosten. Ik zag dat pas op het moment dat ik ze uit had geprint. Ik snap dat er een marge tussen zit maar het dubbele?!?!?! Voor mij nooit meer toptickets!
Je hebt je vrijwillig laten n****n door Toptickets. Je had ook gewoon via de reguliere kanalen tickets kunnen kopen.

Rene Lust
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2018 12:36

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Rene Lust »

Ook ik ben erin getrapt bij TopTickets. Eigen schuld dikke bult zal ik maar zeggen.
Voor een kaartje van 60 euro heb ik 100 euro betaald blijkt achteraf.
Ik dacht dat dat allemaal niet mocht maar wettelijk kan dit dus.
Volgende keer ben ik hier alert op! TopTickets een koude douche en hoop dat dit binnenkort verboden wordt.

J.JELIER
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2019 10:49

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door J.JELIER »

Kaarten voor het concert van Trijntje Oosterhuis via hen gekocht voor het concert gisteren voor naar later bleek veel meer dan de oorspronkelijke prijs, blijken ze bij aankomst bij het Ziggo Dome zojuist nog niet eens geldig ook!! Leuk verjaardagskadootje. Ik begrijp werkelijk niet dat jullie boeven deze bedrijfsvoering uit mogen oefenen!!?!

BewerkVerwijderen

Delen

Lady1234
Berichten: 27090
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Lady1234 »

@j.jelier

Maar u houdt dat gedoe met die kaarten zelf in stand door niet op de juiste plek te kopen.

Gesloten