LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Topticketshop

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dan ben jij die uitzondering die geluk heeft gehad. Alles terug gekregen?

minoes1
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 aug 2018 14:38

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door minoes1 »

Theotrucker schreef:Dan ben jij die uitzondering die geluk heeft gehad. Alles terug gekregen?
ja alles Theotrucker , tot op de laatste cent.
en idd dan was ik die uitzondering.
ik hoop ook echt dat meer mensen iets aan mijn info hebben en dat ik niet die uitzondering blijf!

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Theotrucker »


Jeannette Toppers
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2018 19:06

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Jeannette Toppers »

Het is wel heel zuur als je voor € 55,- in mei 2018 drie kaartjes voor de try-out van Brigitte Kaandorp op 8 december 2018 in Kampen hebt gekocht om je ouders te verwennen en je zit vervolgens op een plaats van € 26,50 op zeker één onmogelijke plaats naast de belichting, zonder leuningen aan de stoel. Je ouders moeten naar hun zitplaats klimmen. Een schandalig bureau dat ondoorzichtig marchandeert met de prijzen van kaarten. Onze dochter heeft dus zeker € 100,-te veel betaald en we hebben ook niet de plaatsen gekregen behorende bij deze prijs.
Heb je even niet goed gelezen, was je te goed van vertrouwen, lette je even niet goed op... dan tuin je met open ogen in deze onnavolgbare regelrechte bedriegerij.

Gelukkig was de voorstelling van Brigitte Kaandorp geweldig!

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Had u dus kunnen weten.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Lady1234 schreef:
10 dec 2018 00:22
Had u dus kunnen weten.
Jeannette schrijft zelf al: Heb je even niet goed gelezen, was je te goed van vertrouwen, lette je even niet goed op... dan tuin je met open ogen in deze onnavolgbare regelrechte bedriegerij.

En er mag best wat meet aandacht naar de slimmigheden en schimmigheden van doorverkoopsites.
Want dat is het startpunt van deze oplichterij.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Daar is al jaren aandacht voor. Maar dat wordt helaas pas gelezen op de day after.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Jeannette Toppers schreef:
09 dec 2018 19:24
Onze dochter heeft dus zeker € 100,-te veel betaald en we hebben ook niet de plaatsen gekregen behorende bij deze prijs.
Er is maar 1 tarief in Kampen dus de plek die u heeft gekregen was mogelijk niet anders als ze gewoon via de website van het theater had besteld. Enige verschil was vermoedelijk dat de voorstelling al enige tijd was uitverkocht.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Ze hebben tenminste de voorstelling gezien. Dat is ook niet altijd gegarandeerd.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Jeannette Toppers schreef:
09 dec 2018 19:24
Onze dochter heeft dus zeker € 100,-te veel betaald en we hebben ook niet de plaatsen gekregen behorende bij deze prijs.
Uw dochter heeft niet teveel betaald. Ze heeft betaald wat er overeen gekomen is. Dat het via andere kanalen goedkoper kon betekend niet dat ze teveel betaald heeft. De bananen bij de Aldi zijn ook goedkoper dan die van de AH.
Dus heel makkelijk gezegd, zij heeft de kaartjes gekregen om te zitten bij een voorstelling. Zij was akkoord met de aangegeven prijs en heeft deze gekocht.
Namens alle medewerkers van dit doorverkoopbedrijf: bedankt dat ze nog langer blijven bestaan.

Charlie030
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2018 17:32

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Charlie030 »

Vandaag ben ik naar de Notenkraker geweest in de Goudse Schouwburg. Ik was in de veronderstelling dat de organisatie van dit ballet en/of de Goudse Schouwburg Topticketshop als tussenpersoon had ingeschakeld wbt kaartverkoop. Dit is dus niet het geval blijkt achteraf. Ik een illusie armer en heb te veel betaald voor de kaarten. 207 ipv de 123 euro die de kaarten hadden gekost. Daarbij nog niet de 19 euro servicekosten die Topticketshop in rekening heeft gebracht. Naar mijn idee is de marge te groot. Daarbij komt dat de kaarten die ik in eerste instantie had gekocht voor de Schouwburg in Den Haag 'plotseling' niet meer beschikbaar waren en deze moesten worden omgeboekt naar een andere schouwburg en ipv 1e rang werd het 2e rang. Na veel gedoe is het de Goudse Schouwburg geworden, 1e rang. De kassamedewerkster van de Goudse Schouwburg vertelde mij dat er veel onregelmatigheden voorkomen met kaarten van Ticketshop en dat het soms voorkomt dat kaarten ongeldig zijn.

Ik weet nu dat Ticketshop een commerciële organisatie is die forse marges vraagt voor kaarten en het niet uitmaakt waar en op welke tijd de koper naar een voorstelling gaat als er maar betaalt wordt. Ik ben een ervaring rijker en wilde deze graag delen voor wie er iets aan kan hebben.

groeten uit Utrecht,
Zwanet

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Wij weten dat al jaren. Wij kopen op die manier niet. Waarschuwen hier helpt niet. De mensen komen hier nadat ze erin getrapt zijn. Jammer.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

En natuurlijk met dank aan "gratis" Google. Het bedrijf dat hier ook weer leuk aan heeft verdiend.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door renewouters »

Bob Schurkjens schreef:
26 dec 2018 20:21
En natuurlijk met dank aan "gratis" Google. Het bedrijf dat hier ook weer leuk aan heeft verdiend.
Wat is daar mis mee? Ze verkopen advertentieruimte en bedrijven kopen dat. Dat sommigen het verschil niet zien tussen een advertentie en een zoekresultaat kan je Google niet verwijten.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Charlie030 schreef:
26 dec 2018 19:40
...en heb te veel betaald voor de kaarten. 207 ipv de 123 euro die de kaarten hadden gekost. Daarbij nog niet de 19 euro servicekosten die Topticketshop in rekening heeft gebracht. Naar mijn idee is de marge te groot.
U hebt niet teveel betaald, u hebt betaald wat er overeen gekomen is. Dat het goedkoper kon via de officiële kanalen, dat weet u nu ook. Dat u de laatste jaren hier niets over gehoord en gelezen hebt in allerlei media en zelfs televisieprogramma's gemist hebt met uitleg en voorbeelden van de doorverkoopsites geeft weer aan hoeveel nut waarschuwen heeft.
En dat u de marge te hoog vindt zegt ook niets. Uw supermarkt verkoopt zijn producten ook (veel) duurder aan u dan dat zij het ingekocht hebben.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Theotrucker »

En Google verdient geld met reclame voor hun te maken, maar datzelfde Google had U ook kunnen gebruiken om voorgelicht te worden over topticketshop. Ook dat is met Google mogelijk en helemaal niet zo moeilijk.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Bob Schurkjens schreef:
26 dec 2018 20:21
En natuurlijk met dank aan "gratis" Google. Het bedrijf dat hier ook weer leuk aan heeft verdiend.
Dus Google moet een legaal bedrijf gaan weren op hun advertentie platform? Topticketshop vermeld duidelijk boven aan hun website "U bezoekt Nederlands meest gewaardeerde wederverkoper van doorverkochte tickets. Prijzen kunnen hoger of lager zijn dan de afgedrukte waarde".

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bob Schurkjens schreef:
26 dec 2018 20:21
En natuurlijk met dank aan "gratis" Google. Het bedrijf dat hier ook weer leuk aan heeft verdiend.
Wat een zuur statement. En nog weinig doordacht ook.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Theotrucker »

In ieder geval kan iemand die zelf Google gebruikt zich hiervoor wapenen, zonder Google te betalen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Topticketshop

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Moneyman schreef:
27 dec 2018 10:21
Bob Schurkjens schreef:
26 dec 2018 20:21
En natuurlijk met dank aan "gratis" Google. Het bedrijf dat hier ook weer leuk aan heeft verdiend.
Wat een zuur statement. En nog weinig doordacht ook.
Zuur? Het is pas zuur voor mensen die de dupe worden van deze praktijken.

Gesloten