Holiday on ice, dubbel kaarten verkocht?

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
wilpetra
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2023 10:23

Holiday on ice, dubbel kaarten verkocht?

Ongelezen bericht door wilpetra »

Wie o wie is er op 10 december naar Holiday on ice geweest in Groningen en kreeg ook te horen dat zijn kaart dubbel was verkocht.Mij overkwam het met een rolstoel en die persoon werd in een hoekje geplaatst. Volgens de organisatie was er die avond een bus met 20 rolstoelen gekomen terwijl er maar 8 rolstoelplaatsen zijn. Hierdoor konden wij niet genieten van de show want wij konden niet eens naast de rolstoel zitten .Wij werden erachter geplaatst. Graag zou ik met mensen in contact wille komen die hier ook mee te maken hadden Deze hele avond is zeer telleurstellend verlopen.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Holiday on ice, dubbel kaarten verkocht?

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wat even van belang is, is hoe er geboekt is. Online zie ik staan dat invalideplaatsen enkel telefonisch te boeken is. Als er inderdaad maar 8 rolstoelplekken zijn en er zijn meer dan 20 plekken telefonisch verkocht, dan hebben ze daar een enorme steek laten vallen.
Het is ook van belang of valide personen direct naast de rolstoelen plaats kunnen nemen. Mocht dit wel het geval zijn geweest, dan is er reden om te klagen voor iedereen. Anders enkel de persoon in de rolstoel. Daar hoeft u geen anderen personen voor te zoeken, u kunt ook zelf aangeven dat u niet ontvangen hebt wat er besteld is.

Plaats reactie