LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Topticketshop met topprijzen...

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Tom2009
Berichten: 27
Lid geworden op: 24 mar 2009 00:13

Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Tom2009 »

Het "bedrijf" Topticketshop verkoopt theaterkaartjes die zogenaamd door hen zijn opgekocht voor 3 a4 x de oorspronkelijke prijs. In ons geval gebeurde dat met voorstelling van Claudia de Breij in het theater in Almere. Zij sturen kort voor de voorstelling fake-kaarten naar de kopers. Het theater adviseerde ons aangifte te doen tegen hen.
Ik sluit niet uit dat zij tot voor kort een andere bedrijfsnaam gebruikten. Wellicht zijn ook anderen hier ingetuind?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Gaap, daar gaan we weer. Leren mensen het nu nooit.

Topticketshop
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2014 12:12

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Topticketshop »

Geachte Tom,

Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent met onze diensten. Wij willen u graag verder helpen met uw klacht.
Wij verkopen alleen 100 % echte tickets. Van "fake tickets" kan dan ook geen sprake zijn. Hiernaast hanteren wij 100 % ticketgarantie, u kunt op onze website lezen wat dit inhoudt. Neemt u even contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 085 744 144 of per email via [email protected] en wij zullen
het probleem voor u oplossen.

met vriendelijke groeten,

Sonja de Vries

team topticketshop

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door dhc »

Gewoon bij de echt betrouwbare sites bestellen, dit bedrijf is een weder/doorverkoper en rekent zo'n 30 euro extra voor een kaartje. Niet verboden maar je bent gek als je hier intrapt.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Har06 »

Tom2009 schreef:Het "bedrijf" Topticketshop verkoopt theaterkaartjes die zogenaamd door hen zijn opgekocht voor 3 a4 x de oorspronkelijke prijs. In ons geval gebeurde dat met voorstelling van Claudia de Breij in het theater in Almere. Zij sturen kort voor de voorstelling fake-kaarten naar de kopers. Het theater adviseerde ons aangifte te doen tegen hen.
Ik sluit niet uit dat zij tot voor kort een andere bedrijfsnaam gebruikten. Wellicht zijn ook anderen hier ingetuind
?
Oeps Tom 2009, hopelijk kun jij je beweringen staven :oops:

Annelies dR
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2014 15:43

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Annelies dR »

Mij zojuist hetzelfde overkomen.
Kaarten besteld voor Soldaat van Oranje en per kaart 40 euro teveel betaald in vergelijking met de prijzen op de website van het theater zelf.
Voel me ook flink beetgenomen door topticketshop.nl

Mensen wees niet zo dom als mij maar bestel tickets niet bij tussenverkopers maar gewoon bij het betreffende theater zelf als je niet opgelicht wil worden.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door berndv »

Annelies dR schreef:Mij zojuist hetzelfde overkomen.
Hoe kom je er bij? Was je bij het theater en waren je kaarten ook niet meer geldig? Tja, de prijs...
Annelies dR schreef:Kaarten besteld voor Soldaat van Oranje en per kaart 40 euro teveel betaald in vergelijking met de prijzen op de website van het theater zelf.
Voel me ook flink beetgenomen door topticketshop.nl
Ja sorry dat ik het zeg hoor, maar hoe dom kan iemand zijn? Als je kaarten voor soldaat van oranje wil hebben, is de site van soldaat van oranje toch de eerste plek waar je gaat kijken?
Annelies dR schreef:Mensen wees niet zo dom als mij maar bestel tickets niet bij tussenverkopers maar gewoon bij het betreffende theater zelf als je niet opgelicht wil worden.
En wat wil je met dit bericht bereiken? Mensen die al zo dom zijn om niet eens bij het officiële theater de prijzen gaan bekijken, gaan echt niet eerst op dit forum kijken. Van oplichting is hier ook totaal geen sprake, je hebt jezelf gewoon laten n**ien, en je kan echt de site hiervan ren keer niet de schuld geven. Tenzij je straks bij het theater komt, en je kaarten opeens niet geldig blijken.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Har06 »

de woorden oplichting bedrog etc rollen weer van tafel ipv zichzelf in de spiegel te bekijken

Gerritje79
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2014 19:50

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Gerritje79 »

Tickets besteld soldaat van oranje bij topticketshop.nl; gigantisch afgezet bleek achteraf. 60 euro per kaart teveel betaald. En ja, misschien had je beter op moeten letten met bestellen, maar soms ben je even minder scherp... Dit is gewoon diefstal en verdient aangifte bij de politie. Het ligt ver boven de grens van een meerprijs van 20% van de officiële ticketprijs. Als wij niet ons geld terugkrijgen zal ik alles op alles zetten dat dit bedrijf vervolgd gaat worden. Ik zou me doodschamen als ik mensen zo zou bedriegen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Gerritje79 schreef:Tickets besteld soldaat van oranje bij topticketshop.nl; gigantisch afgezet bleek achteraf. 60 euro per kaart teveel betaald. En ja, misschien had je beter op moeten letten met bestellen, maar soms ben je even minder scherp...
Mischien moet je sowieso even wachten met dit soort grote uitgaven als je even wat minder scherp bent. Dat je per ongeluk een verkeerd brood vraagt bij de bakker omdat je met je gedachte ergens anders bent kan ik nog snappen, maar toch niet bij dit soort bedragen?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door berndv »

Gerritje79 schreef:Tickets besteld soldaat van oranje bij topticketshop.nl; gigantisch afgezet bleek achteraf. 60 euro per kaart teveel betaald. En ja, misschien had je beter op moeten letten met bestellen, maar soms ben je even minder scherp... Dit is gewoon diefstal en verdient aangifte bij de politie. Het ligt ver boven de grens van een meerprijs van 20% van de officiële ticketprijs. Als wij niet ons geld terugkrijgen zal ik alles op alles zetten dat dit bedrijf vervolgd gaat worden. Ik zou me doodschamen als ik mensen zo zou bedriegen.
Waarom kijken mensen niet gewoon eerst op de site van de musical zelf? Dan was dit meteen duidelijk. Het o-woord wordt hier nog net niet in de mond genomen, maar met die aangifte lijkt het er bijna op. Waar wilt u aangifte van doen? Er is volgensmij niemand die u verplicht heeft om daar de kaarten te kopen, de kosten waren vooraf zichtbaar en daar bent u akkoord mee gegaan. En ja, dit soort sites mikken op mensen die "even wat minder helder" zijn.

Gerritje79
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 okt 2014 19:50

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Gerritje79 »

Bedankt voor jullie hartelijke reacties. Zijn jullie soms aandeelhouder? Of vinden jullie het gewoon normaal of zelfs leuk dat mensen willens en wetens benadeeld worden... Triest.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Gerritje79 schreef:Bedankt voor jullie hartelijke reacties. Zijn jullie soms aandeelhouder? Of vinden jullie het gewoon normaal of zelfs leuk dat mensen willens en wetens benadeeld worden... Triest.
Nee, er zijn alleen regelmatig mensen die in dat soort praktijken trappen en dan hier komen posten. Gebeurt zo vaak dat we hier nog wel het idee krijgen dat mensen het nooit leren, omdat dit algemeen bekend zou zijn. Gebeurt op grote schaal en het spreekt nogal voor zich dat je eerst bij de officiële verkooppunten zou gaan kijken voor kaarten.

Dus wanneer er weer zo'n topic komt krijgen wij een déjàvu en een mentale "duhh", maar dat wil niet zeggen dat je geen gelijk hebt natuurlijk.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Gerritje79 schreef:Bedankt voor jullie hartelijke reacties. Zijn jullie soms aandeelhouder? Of vinden jullie het gewoon normaal of zelfs leuk dat mensen willens en wetens benadeeld worden... Triest.
Als iemand op de markt of een braderie Albert Hein of Jumbo producten aanbiedt voor meer geld dan in de winkel zelf, koop je die dan ook zomaar?

Dick1967
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2014 13:50

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Dick1967 »

Tja, advies is toch om bij de desbetreffende theaters zelf te kopen. Overigens zetten ze wel de normale prijs (nominale waarde) op de site, dus je ziet gelijk hoeveel je teveel betaalt. Maar als niemand meer hierin trapt is het vlot gedaan met dit soort bedrijven, maar helaas doen dat dus nog teveel mensen.
Ook verdacht vind ik het erg grote aantal positieve recensies op de site. Zelfs met commentaar als 'goedkope tickets'.

Mehrdad
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2015 21:45

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Mehrdad »

Mijn vriendin en ik hebben een zeer onaangename ervaring met het bedrijf "Topticketshop". Wij hebben een tijdje geleden via dit bedrijf twee tickets voor een concert van Andrei Rieu gekocht. Dat was 5 dagen voor het concert. De automatische bevestigingsmail van Topticketshop beweerde dat onze tickets op dezelfde dag via post opgestuurd waren. Dat klonk een beetje vreemd omdat we de tickets op een zondagmiddag hadden besteld. Op de website van het bedrijf functioneerde de link naar de status van onze tickets niet maar er stond een referentienummer. De informatie op de website was super onduidelijk en wij wisten niet wat we verder moesten doen. Wij gingen uiteindelijk met dat referentienummer naar het concert toe. Het personeel van de Ahoy Rotterdam wist niks van dat referentienummer maar kende andere mensen met vergelijkbare ervaringen met Topticketshop. Na het betalen van bijna 180 euro en twee uur reizen met de auto hadden we dus geen tickets voor dat concert. Het was een bijzonder onaangename ervaring. Later, na correspondentie met Topticketshop kregen we te horen dat de tickets wel opgestuurd waren. Die hebben we natuurlijk nooit ontvangen. Wij hebben Topticketshop een verzendbevestiging gevraagd maar die hebben we ook nooit ontvangen.

Dus, maak niet dezelfde fout als wij en koop geen tickets bij Topticketshop.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Mehrdad schreef:Mijn vriendin en ik hebben een zeer onaangename ervaring met het bedrijf "Topticketshop". Wij hebben een tijdje geleden via dit bedrijf twee tickets voor een concert van Andrei Rieu gekocht. Dat was 5 dagen voor het concert. De automatische bevestigingsmail van Topticketshop beweerde dat onze tickets op dezelfde dag via post opgestuurd waren. Dat klonk een beetje vreemd omdat we de tickets op een zondagmiddag hadden besteld. Op de website van het bedrijf functioneerde de link naar de status van onze tickets niet maar er stond een referentienummer. De informatie op de website was super onduidelijk en wij wisten niet wat we verder moesten doen. Wij gingen uiteindelijk met dat referentienummer naar het concert toe. Het personeel van de Ahoy Rotterdam wist niks van dat referentienummer maar kende andere mensen met vergelijkbare ervaringen met Topticketshop. Na het betalen van bijna 180 euro en twee uur reizen met de auto hadden we dus geen tickets voor dat concert. Het was een bijzonder onaangename ervaring. Later, na correspondentie met Topticketshop kregen we te horen dat de tickets wel opgestuurd waren. Die hebben we natuurlijk nooit ontvangen. Wij hebben Topticketshop een verzendbevestiging gevraagd maar die hebben we ook nooit ontvangen.

Dus, maak niet dezelfde fout als wij en koop geen tickets bij Topticketshop.
Sorry dat ik het zeg,men wordt hier zo voor gewaarschuwd!!koop tickets gia originele dite van de groep,artiest of concertplaats!!
Zelfs op internet staar geronomeerde lijst met wat veilig is...
Ja,gebruik de zoekfunctie hier en u ziet dat er tich tich tich topics zijn...

Sorry maar u eigen schuld...

De veilge lijst aub...voor de volgende keer
http://www.weetwaarjekoopt.nl/veiligticketskopen/

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Hoe groot moet Google het "Ad" logo maken voordat mensen het zien? Het is nu al groter dan een tijdje terug en nog steeds snappen mensen niet dat iets een advertentie is en geen zoekresultaat. Op zich wel weer goed nieuws voor advertentiemakers: er zijn genoeg mensen die klakkeloos geloven wat je zegt. Ik snap ook niet waarom kranten nog de moeite nemen om zelf artikelen te schrijven. Laat dat lekker allemaal door adverteerders doen. Lezers zien het verschil kennelijk toch niet.

Misschien is dit een beetje overdreven, maar je mag van een "moderne" consument toch wel wat meer intelligentie verwachten dan wat we nu zien. Waar hebben we anders al tientallen jaren al die consumentenprogramma's voor gehad?

EelcoU
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 jan 2015 11:11

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door EelcoU »

Tsja, wat doe je in hemelsnaam ook op die website zonder de officiele ticketverkoop te checken? Beetje dom he..

Hagro666
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2015 16:11

Re: Topticketshop met topprijzen...

Ongelezen bericht door Hagro666 »

Via de officele(Eventim) site kan ik alleen maar 1 losse kaart per keer kopen. Naast elkaar zitten kan dus niet meer. (19 juli). Gezellig.
Bij Topticketshop kan dat wel zeggen ze. Wat doe je dan als je toch graag heen wil? Weet iemand dan wel een goede site?

Gesloten