LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
-Rocoz-
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 dec 2005 22:20

Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door -Rocoz- »

Wanneer is voor jou een dagje in een pretpark nu echt compleet?

Dit is de vraag die ik wel eens van mensen wil horen die niet veel met pretparken hebben. Het is mijn hobby en ik kijk er echt heel erg anders tegen aan dan de 'normale' dagjesmens. Vandaar deze vraag.

Het is een heel open vraag met (hopelijk) een heel open antwoord.

Zijn het bijvoorbeeld de kleine dingen die het 'm doen? Of zijn het juist de grote spannende attracties waar je je kinderen in ziet genieten?

Kortom: ...

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door eeliane »

Dagje pretpark, tja, wij hebben t naar ons zin als het weer natuurlijk meewerkt, alhoewel we hebben t wel eens slecht gehad, maar toch naar ons zin. Ik denk dat ik t naar m'n zin heb als we niet zo lang hoeven te wachten voor een attractie, dat de kinderen eindeloos kunnen doorgaan in een attractie terwijl wij even op een bankje gaan zitten of ik ren mee als t een achtbaan betreft, haha.
Vorig jaar was ik in de efteling, koud maar zonnig, en niet druk, heerlijk...
en in Walibi Flevo, heerlijk zonder kinderen, hele dag in de achtbanen, ook niet zo lang gewacht.
Ben naar Eurodisney geweest, prachtig weer maar wel erg druk, dus vond dat wat minder. Kinderen genoten en dat was ook wel weer geweldig, die koppies...
Ja ik denk dat ik t naar mijn zin heb als we niet zo lang hoeven te wachten en dat ik aan t eind van de dag denk, goh we hebben een hoop gedaan...

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik persoonlijk denk dat het ligt aan verschillende factoren. Het weer moet natuurlijk goed zijn, het mag wel druk wezen maar ook weer niet te druk, zodat je overal met acceptabele wachttijd binnen kan komen.

Verder is afwisseling belangrijk dus niet alleen maar achtbanen of alleen maar draaimolens, maar van alles wat voor iedereen.

Het aantal mensen dat rond loopt te zeulen met koelboxen, tassen etc mag ook niet al te groot zijn, dit is een van mijn grote ergernissen.

Verder hangt het natuurlijk af van het gezelschap waar je mee bent.

sannie
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 feb 2004 10:14

Re: Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door sannie »

karr-2,erger jij je aan andere mensen die lopen te zeulen met koeltassen,ik denk dat jou dagje pretpark algauw verpest is!!waarom let je op andere mensen wat die dragen?dat is juist t fijne van een dagje weg niets moet alles mag!!!

Ivatje
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jan 2005 17:45

Re: Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door Ivatje »

1-Spannende attracties
2-mooi weer
3-niet mega druk

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Mooi weer en niet al te druk maakt mijn dag vaak al goed. Ik ben al in geen jaren meer in een pretpark geweest, maar de laatste keer dat wij er waren was op een gewone doordeweekse dag met heel mooi weer. Omdat de meeste kinderen toen op school zaten, hadden we vrijwel geen wachttijden. Maar nog over dat meeslepen van koelboxen..ik snap heel goed dat gezinnen zelf hun eten en drinken meenemen. Wij waren best veel geld kwijt omdat we daar aten en dronken, en wij waren maar met z'n 2-tjes.
Ik snap best dat gezinnen met 2 of 3 kinderen zelf hun eten meenemen.

jbroeders
Berichten: 129
Lid geworden op: 07 aug 2005 21:32

Re: Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door jbroeders »

He -Rocoz-, jij ook hier?! Groeten van Filiaal1071 (TP)

Antonman
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2005 11:54

Re: Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door Antonman »

Mijn dagje naar een pretpark is perfect als het lekker weer is, als het gezellig is, als het niet TE druk is (urenlange wachtrijen) en als de attracties niet constant in storing zijn. :)

Mijn grote hobby is ook pretparken en dan voornamelijk achtbanen. Zelf ben ik dan ook regelmatig in Walibi World te vinden en afgelopen jaar heb ik er een topjaar gehad met veel mooie en nieuwe evenementen en een grote vooruitgang van het park sinds de nieuwe naam. :idea:

joukje
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 dec 2005 16:54

Re: Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door joukje »

als het weer wat mee zit.(liefst droog)
niet al te lang wachten.
en dat je snel wat eten kan halen als je trek hebt dus niet het hele park door moeten opzoek naar een eet gelegenheid.
en wat pretpark eten dus patat ,pannenkoek,ijsje ect.

CeeBeetje
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2006 12:51

Re: Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door CeeBeetje »

Een dagje pretpark is voor mij dubbel zo leuk als ik met een kortingsbon of zelfs gratis naar binnen kan - want ik vind de prijzen toch best flink - helemaal als je bedenkt dat daar ook nog eens parkeergeld en (als je er voor kiest niet met die koelboxen te zeulen) eten bij op moet tellen. Als je dan ook voor dat geld maar in 5 of 6 attracties kan omdat er overal zo'n lange wachttijd is... tsja... en als je dan ook nog eens van die voordringers hebt... of geen tafeltje om te zitten als je een broodje wilt eten met een kopje koffie...

Ahum... je wilde juist weten wat een dagje pretpark nou echt compleet maakt, nou... niet zoveel mensen dus, wachttijden van max 10 minuten, en liefst droog en een redelijk aangenaam temperatuurtje en aangezien dit 99 van de 100 keer niet allemaal samen valt ga ik dus lekker wat anders doen :lol: ! Je weet nu dus dat je in ieder geval niet op mij in de rij staat te wachten!!! :wink:

puttputt
Berichten: 148
Lid geworden op: 10 aug 2006 17:15

Re: Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door puttputt »

Een geslaagd dagje pretpark??

Droog weer, gezelligheid

Ja wij zeulen altijd met koelbox op wielen rond.
Op de dag dat wij gaan hoeven we nooit ergens voor te wachten
En na afloop naar de MAC met de kids,.
En da terugkijkend op de dag die weer heerlijk gezellig was

Karr waarom ga jij eigenlijk naar een pretpark als je je stoort aan anderen????

Nicole1971
Berichten: 376
Lid geworden op: 07 feb 2006 09:13

Re: Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Ik spreek van een geslaagde dag als mijn kinderen genieten, puur genieten!
Als zij 's avonds moe maar voldaan in bed liggen en niet uitgepraat raken van wat ze die dag allemaal beleefd hebben, dan weet ik meer dan voldoende :wink:

Bright
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 jun 2005 16:00

Re: Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door Bright »

Gezelligheid en fijne mensen eromheen.

Maar een dagje pretpark is pas echt een uitje als er een zak patat bij zit. (zal wel iets overgebleven zijn van vroeger of zo :P )

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Wat maakt jouw dagje pretpark nu echt compleet?

Ongelezen bericht door Wubo »

iig het eten.

Das niet hetgeen wat het leuk maakt hoor, maar wel iets dat in het plaatje moet kloppen, en het afmaakt.

We zijn naar heel veel verschillende parken geweest, dierentuinen noem maar op.

van het weekend naar de apeheul, en moet zeggen.
Het eten of die voorzieningen moeten beter kunnen, de dierverblijven staan tever uit elkaar, allemaal omwegen en stukken die afgesloten zijn.

maar dat terzijde.

je komt vaak een leuk en fantstisch park tegen en dan ga je een hapje eten, en dan isset gewoonweg niet te kanen.
gewoon erg jammer :o

Gesloten