LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] annuleren Booking.com

staali
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 apr 2020 14:31

annuleren Booking.com

Ongelezen bericht door staali »

we hebben 13 februari een boeking gedaan bij Booking.com voor de datum 11 mei t/m 13 mei
Toen kwam in maart het coronavirus en zijn we meteen 19 maart gaan bellen maar dat ging de hele dag niet lukken.
Dus maar een mail verstuurd met verzoek tot annulering.
Daar krijg je geen antwoord op tot 2 april en dan zeggen ze dat het niet kosteloos geannuleerd kan worden, maar een verzoek tot kosteloos annuleren kunnen aanvragen bij de accommodatie of wijziging voor andere datum.
Daar zijn we mee akkoord gegaan, geen andere keus.
Vervolgens horen we weer niets.
Vandaag 29-4 2020 weer proberen te bellen maar dat lukt weer niet.
Dus gebeld met de accommodatie en zij vertelde dat de vakantie geannuleerd was door booking.com maar zij heeft
geen geld ontvangen
Booking.com weer een mail gestuurd vandaag maar er word nergens op gereageerd.

We hadden tijdig geannuleerd maar als zij niet reageren ben je natuurlijk te laat.
Mijn vraag: kan booking.com dit zo maar doen en in niets tegemoetkomen.
Het is natuurlijk wel heel gemakkelijk van hun om het bij de accommodatie neer te leggen, maar zelf het geld ontvangen

met vriendelijke groet

Ine Staal

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: annuleren Booking.com

Ongelezen bericht door berndv »

staali schreef:
29 apr 2020 15:18
Booking.com weer een mail gestuurd vandaag maar er word nergens op gereageerd.
Sluit maar achteraan in de rij. Als u verwacht dat u vandaag antwoord krijgt op een vandaag gestuurde mail, kan ik u uit de droom helpen, verwacht geen antwoord binnen 7 dagen.

Maar als ik het dus goed begrijp, wilt u uw geld terug. Maar wat ik nergens lees, is dat de eigenaar van de accommodatie hier ook goedkeuring voor heeft gegeven, ik lees alleen dat diegene nog geen geld ontvangen heeft van booking.com, dat is natuurlijk wat anders dan dat het ook kosteloos geannuleerd kan worden.

Gesloten