Booking.com geeft geld niet terug

Bas v E
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 okt 2020 04:23

Re: Booking.com geeft geld niet terug

Ongelezen bericht door Bas v E »

Dank je wel Jablan.
Ja, die mails heb ik nog en daar heb ik al veel gebruik van gemaakt (zonder resultaat helaas).
Met jouw info snap ik wel beter waar het misgaat denk ik. Booking gebruikt het eigen interne mailsysteem om het hotel te contacteren en het hotel kijkt hier niet naar. Dat communicatieprobleem snapte ik niet, omdat ik van het hotel wel antwoord krijg op mijn e-mails.
Beetje wrang op zich na alle moeite, maar ik laat het voorlopig maar even zitten.
Wellicht dat ik in de toekomst nog een lumineus idee krijg / hoor.

Hartelijke groet,
Bas

Teun13
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2020 15:04

Re: Booking.com geeft geld niet terug

Ongelezen bericht door Teun13 »

Ook wij hebben een vakantie geboekt bij booking.com. Deze vakantie zou in juni van dit jaar plaats vinden maar door de corona hebben wij de vakantie geannuleerd. Van de verhuurder horen we niets en booking.com reageert niet op mails of telefoon. De bevestigingsnummer en pincode zijn verlopen dus ik krijg geen contact. Contactformulier wordt ook niet op gereageerd.
Wel kreeg ik te horen dat het geld ‘geparkeerd’ is in wallet. Maar ik heb geen creditcard en wil het geld gewoon op mijn rekening gestort hebben.
Hoe nu verder?

Nijogeth
Berichten: 4692
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Booking.com geeft geld niet terug

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Weet je zeker dat je geld terug hoort te krijgen, Teun13? Dat is namelijk meestal niet zo als je zelf annuleert.

Teun13
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2020 15:04

Re: Booking.com geeft geld niet terug

Ongelezen bericht door Teun13 »

Ja we konden kiezen, of een voucher of het geld terug. Annuleren was kosteloos, we hadden al een deel aanbetaald.

Plaats reactie