LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cheaptickets: wacht al meer dan 8 maanden op 2700 euro

StefanvanderLinden
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2020 15:10

Cheaptickets: wacht al meer dan 8 maanden op 2700 euro

Ongelezen bericht door StefanvanderLinden »

Vliegtickets gekocht van Emirates Airlines via zcheaptickets. Door COVID is de vlucht door Emirates geannuleerd. Wacht nu al meer dan 8 maanden op circa 2700 EUR. Cheaptickets en Emirates verwijzen naar elkaar en dan geeft Cheaptickets na honderden mailtjes aan dat er ook nog sprake is van een tussenpersoon. Als je vraagt wie deze tussenpersoon is en of je deze kan benaderen geven ze natuurlijk niet thuis. Hopelijk kan Radar hier een keer een uitgebreid uitzending aan wijden, want naast mij zijn er duizenden die gedupeerd zijn en op hun geld zitten te wachten.

NeoDutchio
Berichten: 12320
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Cheaptickets: wacht al meer dan 8 maanden op 2700 euro

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Waarom zou radar dat moeten aankaarten voor u? Als u uw geld niet terug krijgt volstaat een rechtsbijstandverzekering of zelf een zaak starten. Dat hoeft een ander niet te doen voor u. Verder zijn vouchers, annuleringen en wat te doen al meerdere keren voorbij gekomen. Zowel bij Radar als andere media.

WZZ
Berichten: 144
Lid geworden op: 14 mar 2018 13:17

Re: Cheaptickets: wacht al meer dan 8 maanden op 2700 euro

Ongelezen bericht door WZZ »

Misschien omdat Radar een consumentenprogramma is en er zoveel mensen gedupeerd zijn? Vanuit mijn gebrekkige empathie sla ik er maar een slag naar.....

Cro
Berichten: 2078
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Cheaptickets: wacht al meer dan 8 maanden op 2700 euro

Ongelezen bericht door Cro »

Met welke partij heb je juridisch gezien een overeenkomst, daar zal je ook je geld moeten terugvragen.

Truus43
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 sep 2012 13:31

Re: Cheaptickets: wacht al meer dan 8 maanden op 2700 euro

Ongelezen bericht door Truus43 »

Ik begrijp dat je niet een voucher heb gekregen?
Heb je wel een rechtsbijstandverzekering?

gustavo-woltmann
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 okt 2020 02:04

Re: Cheaptickets: wacht al meer dan 8 maanden op 2700 euro

Ongelezen bericht door gustavo-woltmann »

Ik zou naar een advocaat stappen om ze een brief te sturen om te dwingen zo snel mogelijk u terug betalen.
Dat zou wel kunnen werken
- Gustavo Woltmann

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Cheaptickets: wacht al meer dan 8 maanden op 2700 euro

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

of een claimbedrijf inschakelen.

ateurlings
Berichten: 80
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:14

Re: Cheaptickets: wacht al meer dan 8 maanden op 2700 euro

Ongelezen bericht door ateurlings »

Of gewoon nogmaals de verkoper van het ticket erop aanspreken en afwachten.
U moet weten dat er veel mensen op hun geld wachten en het v dus tijd kost. 100 mails sturen werkt hierin averechts. Want als iedereen dat doet kost het alleen meer tijd.
Daarnaast dat geld had u al gereserveerd om uit te geven dus het is niet zo dat u ineens iets niet kunt doen omdat u dat geld niet terug hebt of dat goederen er niet zijn.

O ja mocht u het nog niet weten: er is nu een crisis aan de gang....

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Cheaptickets: wacht al meer dan 8 maanden op 2700 euro

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Rechtsbijstandverzekering is al opgenoemd. Je kunt ook creditcard maatschappij bellen (als je met je creditcard hebt betaald) en anders zijn er een paar bedrijven die werken volgens no cure, no pay (bijvoorbeeld EUclaim, en een paar andere) waar je misschien terecht kunt.

Gesloten