LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING annuleringsverzekering : omboeken huurcamper

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: ING annuleringsverzekering : omboeken huurcamper

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

Hawk-Eye schreef:
16 jul 2020 11:37
Als u er geen bericht van heeft gehad zou ik ze nog eens aanschrijven en hen melden dat u verwacht dat de oude voorwaarden nog steeds geldig zijn en dat is dan ZONDER uitsluiting Corona, tevens zou ik hen melden dat u deze niet gewijzigde voorwaarden NIET heeft ontvangen en dat u er daarom niet mee akkoord gaat....

https://www.ictrecht.nl/blog/het-wijzig ... oorwaarden
Lees dit ook nog even Alfatrion, dat wat je aanhaalt was vragend gesteld en na het antwoord, nee geen wijziging gehad kwam vervolgens dit bovenstaande antwoord!!!!

lijkt erop dat je een beetje shopt en dat wat je niet kunt gebruiken weg laat????

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: ING annuleringsverzekering : omboeken huurcamper

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dat had ik gelezen. Het is een valide punt. Dat punt maakt je eerder gevolgtrekking niet juist.

EllyW04
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2020 07:17

Re: ING annuleringsverzekering : omboeken huurcamper

Ongelezen bericht door EllyW04 »

Vervolg op mijn bericht/vraag van vorig jaar :
We zijn nu 'n jaar verder en de kans dat we in mei naar Italië kunnen met de huurcamper is bijzonder klein. Dat wordt dus annuleren en alsnog 'n beroep doen op onze doorlopende reis- en annuleringsverzekering.
We hebben de rechtsbijstands- verzekering vorig jaar reeds ingeschakeld dus die kunnen voor ons aan het werk. En anders naar Mr.Frank Visser 😊

Gesloten