KLM systeemfouten

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: KLM systeemfouten

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

@Seinhuis Ik snap nu wat u heeft gedaan en het klopt wat ik eerder schreef. U heeft de screenshot met tussenstop laten zien en van Curaçao naar Panama kun je alleen economy vliegen, want dat vliegtuig heeft maar 1 klasse en dan stap je weer over op Business Class van het vliegtuig van KLM.
Aangezien ik rechtstreeks vlieg altijd is er altijd Business Class en zal het u echt niet lukken dit te wijzigen in economy op de terugreis. Daarom krijgt u ook de waarschuwing dat u een stukje economy vliegt ivm het overstappen.



10:05Amsterdam, Amsterdam Schiphol Airport (AMS)
Vluchtduur: 10h00
Uitgevoerd door: KLM, KL0735
Toestel: Boeing 777-300
Reisklasse Business Class
15:05Curacao, Hato International Airport (CUR)
Dit ticket is te wijzigen, maar restitutie is niet aan te vragen. Dit tarief is geldig voor een ticket dat wordt gebruikt in overeenstemming met de volgorde en data van de gereserveerde reis.
Tarief basiscode: OS54ZAN2
TOON MEER




zaterdag 19 maart 2022
Vluchtduur: 16h40
13:15Curacao, Hato International Airport (CUR)
Vluchtduur: 2h15
Uitgevoerd door: Copa Airlines, CM0289
Toestel: Boeing 737-800
Reisklasse Economy Class XXXXXXXXXXX
14:30Panama-Stad, Tocumen International Airport (PTY)
Overstaptijd
4h15
18:45Panama-Stad, Tocumen International Airport (PTY)
Vluchtduur: 10h10
Uitgevoerd door: KLM, KL0758
Toestel: Boeing 777-300
Reisklasse Business Class XXXXXXXXXXXXXX

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: KLM systeemfouten

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

@ Seinhuis U heeft ook maar een klein stukje van de terugreis laten zien in economy en niet het gedeelte dat u bent overgestapt
Terug naar business. Dat zou wel moeten om een duidelijk geheel te krijgen, of kunt u laten zien dat de gehele terugreis dan ook economy was ipv dat hele kleine stukje en ook nog met de waarschuwing dat dit gedeelte van de reis plaatsvind in economy?
Met dit gedeelte van de reis bedoelen ze tot Panama.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: KLM systeemfouten

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik zie de door Seinhuis bedoelde bewijsprobleem niet zo. Je verhaal geeft voldoende aanknopingspunten voor een eventuele eis, als het zover zou komen.

De door Seinhuis uitgevoerde experimenten zijn niet relevant, want een andere situatie dan de jouwe.

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: KLM systeemfouten

Ongelezen bericht door Seinhuis »

De heen en terugreis waren rechtstreeks. Om eerlijk te zijn, mijn experiment is inderdaad niet relevant. De casus gaat over TS.

Om deze waarschuwing te krijgen moest ik op bekijk mijn reisgegevens drukken op de laatste pagina. Als ik verder naar beneden was gescrold en daar niet op had gedrukt was ik bij betalen terecht gekomen en had ik deze waarschuwing niet gehad. Heel slecht van KLM.

Indien KLM niet snel met een oplossing komt, neem contact op met je rechtsbijstandverzekering. Natuurlijk hoop ik wel voor je dat er een goeie oplossing komt.

Omdat ik je niet verder kan helpen ga ik deze topic niet verder volgen, al hoop ik dat op één of andere manier een oplossing voor jou komt. Hopelijk veel plezier in Curaçao

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: KLM systeemfouten

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Dank u voor uw bijdrage en willen helpen. Alleen ben ik echt niet eens met u dat uw terugvlucht rechtstreeks was, maar met een overstap in Panama wat in economy wordt uitgevoerd en daarom staat er op uw screenshot dat dit deel van uw reis in economy plaats zal vinden en dat klopt tot Panama. Rechtstreekse vluchten van KLM hebben nl altijd business class en op uw screenshot staat let op! Dit vliegtuig heeft geen busiss class om u te waarschuwen, vandaar. Evengoed dank u wel en we moeten afwachten nu waar KLM mee zal komen.

jeanne-veghel
Berichten: 2913
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: KLM systeemfouten

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Ik heb het geld van mijn ticket teruggestort gekregen, maar zonder mijn betaalde kosten voor boeking en optie t.w. 25 euro, terwijl mij dat uitdrukkelijk was toegezegd, omdat het mijn fout niet was geweest en ik niet hoefde op te draaien voor die door mij gemaakte kosten. De klacht is nog steeds in behandeling en ik zal moeten afwachten, maar ik verwacht ook hier niets van helaas, omdat KLM gewoon niet doet wat ze beloofd.
Momenteel heb ik me er maar bij neergelegd dat ik niet kan gaan en het vertrouwen is eigenlijk weg, omdat ik bij een volgende keer boeken niet weet of het ticket dan weer fout is of dat het ticket correct is geboekt door KLM. Dat weet je pas nadat je hebt betaald en ondanks dat KLM toe heeft gegeven dat ze fout waren doen ze er waarschijnlijk niets mee.

Gesloten