LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online vliegticketaanbieders geven niet thuis bij vraag naar vouchers, wat nu?

Danaz
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2020 20:07

Online vliegticketaanbieders geven niet thuis bij vraag naar vouchers, wat nu?

Ongelezen bericht door Danaz »

van wat ik op de verschillende review sites kan zien(en uit eigen ervaring) lijkt er een probleem te zijn met het verkrijgen van vouchers voor vluchten geboekt via organisaties als vliegtickets.nl, cheaptickets.nl, edreams etc.

Het lijkt erop dat de sites op ons geld zitten.

In ons geval kan AirFrance onze reservering voor 4 tickets naar la Réunion niet eens terugvinden. We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Volgens AirFrance hebben we recht op vouchers, want de vluchten werden geannuleerd (4/4- 18/4) door AirFrance.

Zij zeggen dat vouchers aan edreams gestuurd zouden moeten worden.

Edreams zegt ten eerste steeds wat anders ( we hebben ontdekt dat de Franse helpdesk relatief makkelijk te bereiken is).
En ten tweede blijven ze volhouden dat wij bij AirFrance moeten vragen. Vandaag was het antwoord dat AirFrance de procedure veranderd had. ( maar wij vragen al
Sinds eind maart).

Dus wie heeft ons geld nu?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Online vliegticketaanbieders geven niet thuis bij vraag naar vouchers, wat nu?

Ongelezen bericht door berndv »

Danaz schreef:
05 mei 2020 20:33
Zij zeggen dat vouchers aan edreams gestuurd zouden moeten worden.

Edreams zegt ten eerste steeds wat anders ( we hebben ontdekt dat de Franse helpdesk relatief makkelijk te bereiken is).
En ten tweede blijven ze volhouden dat wij bij AirFrance moeten vragen. Vandaag was het antwoord dat AirFrance de procedure veranderd had. ( maar wij vragen al
Sinds eind maart).

Dus wie heeft ons geld nu?
het zou heel goed kunnen dat uw geld bij edreams is. U noemt een heel rijtje met organisaties die traag zijn in deze periode, maar voor edreams is dat op zich niet heel raar. Een bedrijf met hoofdkantoor in Barcelona, Spanje dus, heeft al sinds eind maart geen mens op kantoor gehad, aangezien ze tot afgelopen weekend een volledige lockdown hadden in Spanje. Dus de administratie is ook in die periode maar minimaal bijgewerkt. Dus het kan nog wel even duren voordat die weer volledig bijgewerkt zijn.

Danaz
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mei 2020 20:07

Re: Online vliegticketaanbieders geven niet thuis bij vraag naar vouchers, wat nu?

Ongelezen bericht door Danaz »

Ondertussen wachten we nog steeds. En iedere keer weer : we hebben het intern doorgegeven...(en wat hadden ze de week daarvoor dan gedaan?). Of, jat het is een lowcost vlucht, dus dan moet je zelf aan airfrance vragen ( ja maar we hebben aan edreams betaald)

Wil77
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2020 11:33

Re: Online vliegticketaanbieders geven niet thuis bij vraag naar vouchers, wat nu?

Ongelezen bericht door Wil77 »

Wij hebben ook via eDreams geboekt en tot nu toe zijn ze nog steeds onbereikbaar. Het is nu juni...Ik lees op de facebook pagina ook alleen maar woedende berichten van iedereen die geen contact krijgt, geen vouchers of geld terug. Echt ontzettend waardeloos!

Theke
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 okt 2020 17:33

Re: Online vliegticketaanbieders geven niet thuis bij vraag naar vouchers, wat nu?

Ongelezen bericht door Theke »

ik krijg geen contact met edreams over mijn voucher die ze ontvangen hebben, Ik moet een code hebben om te boeken en die heb ik niet het gaat om een bedrag van ongeveer 250 euro.
Bij nieuwe boekijg kan je ook niet aangeven dat je een voucher hebt ze laten je gewoon barsten.

Gesloten