LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PCR-test, welke partij is nog betrouwbaar?

mari.posa
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 dec 2020 21:20

PCR-test, welke partij is nog betrouwbaar?

Ongelezen bericht door mari.posa »

Ik kom er niet meer wijs uit, al dagen op zoek naar een antwoord en zo hier terechtgekomen. Ik moet op ZA 12/12/2020 een PCR test om 16.00 laten afnemen maar waar, bij wie, welke partij is nog betrouwbaar? Lees veel negatieve verhalen en ervaar een zeer dubieus gevoel. Omdat ik in het zuiden des lands verblijf en blijkbaar heel Limburg op zaterdag geen testen meer doet om 15.00 / 16.00 moet ik naar (even) naar Eindhoven, Ok dan maar. Bij de afspraak op https://coronavirustest.nu, en weet ik onder hoeveel andere namen deze partijen opereren om afspraken te maken voor de testen in Eindhoven, Susteren etc moet je dan ook gelijk €150 aftikken terwijl je niet met ze in contact kan komen. Ze je per mail ook geen duidelijk antwoord geven, gewoon, niet bereikbaar willen zijn. Dat kan toch niet?!? Heeft hier iemand ervaring mee? Ik word er totaal moedeloos van...

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: PCR-test, welke partij is nog betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Brahms »

Eerste vraag, waarom volgende week zaterdag deze test ?

HansdenVB

Re: PCR-test, welke partij is nog betrouwbaar?

Ongelezen bericht door HansdenVB »

mari.posa schreef:
05 dec 2020 22:26
Ik kom er niet meer wijs uit, al dagen op zoek naar een antwoord en zo hier terechtgekomen. Ik moet op ZA 12/12/2020 een PCR test om 16.00 laten afnemen maar waar, bij wie, welke partij is nog betrouwbaar? Lees veel negatieve verhalen en ervaar een zeer dubieus gevoel. Omdat ik in het zuiden des lands verblijf en blijkbaar heel Limburg op zaterdag geen testen meer doet om 15.00 / 16.00 moet ik naar (even) naar Eindhoven, Ok dan maar. Bij de afspraak op https://coronavirustest.nu, en weet ik onder hoeveel andere namen deze partijen opereren om afspraken te maken voor de testen in Eindhoven, Susteren etc moet je dan ook gelijk €150 aftikken terwijl je niet met ze in contact kan komen. Ze je per mail ook geen duidelijk antwoord geven, gewoon, niet bereikbaar willen zijn. Dat kan toch niet?!? Heeft hier iemand ervaring mee? Ik word er totaal moedeloos van...
De site die u noemt is een commerciele partij via de ggd is het gratis.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: PCR-test, welke partij is nog betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Brahms »

Denk dat het een test is welke ergens anders voor is, bv een buitenlandse reis ?
Dan wordt een GGD test niet geaccepteerd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: PCR-test, welke partij is nog betrouwbaar?

Ongelezen bericht door berndv »

mari.posa schreef:
05 dec 2020 22:26
Lees veel negatieve verhalen en ervaar een zeer dubieus gevoel.
Ik lees verhalen zonder al te veel bias, als het gaat om negatief, zijn het vooral de reacties op social media die negatief zijn
mari.posa schreef:
05 dec 2020 22:26
welke partij is nog betrouwbaar?
Op welke wijze bedoelt u precies die betrouwbaarheid? Bedoelt u de verhalen over vals-positieve uitslagen?

Redfloor
Berichten: 157
Lid geworden op: 11 mar 2013 15:08

Re: PCR-test, welke partij is nog betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Redfloor »

mari.posa schreef:
05 dec 2020 22:26
welke partij is nog betrouwbaar?
Op welke wijze bedoelt u precies die betrouwbaarheid? Bedoelt u de verhalen over vals-positieve uitslagen?
[/quote]

Ik gok vooral een partij die de uitslag op tijd doorgeeft, zodat de reis niet vertraagd wordt hierdoor...

Mice2
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 mar 2020 16:57

Re: PCR-test, welke partij is nog betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Mice2 »

Een betrouwbare commerciële lab. is coronalab.eu. Uiteraard niet gratis, maar zij geven verklaringen voor reizigers af en zijn volledig geaccrediteerd.

Gesloten