Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Kikker2020
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2020 15:37

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door Kikker2020 » 21 mar 2020 12:44

Ik lees hier verhalen over een voucher, maar wordt er bij Landal wel een voucher verstrekt?
Ik zie op andere sites (kassa/klacht.nl) dat als mensen überhaupt contact krijgen met Landal ze voor het blok gezet worden.
Je moet maar direct een keuze doorgeven voor een omboeking, die dan vaak ook nog eens veel duurder uitvalt.
Ook wij hebbben op korte termijn een verblijf bij Landal op de agenda staan, maar dit zorgt nu voor erg veel zorgen.
Wij komen al jaren bij verschillende Landal parken, maar als het zo moet dan hoeft het voor mij in elk geval even niet meer..
Landal stelt zich in deze blijkbaar niet erg gastvriendelijk op.. dat moet toch beter kunnen.

Hawk-Eye
Berichten: 851
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door Hawk-Eye » 22 mar 2020 08:28

Frison schreef:
19 mar 2020 10:00
NeoDutchio schreef:
18 mar 2020 18:11
Heel Nederland is aan het bellen geslagen en dankzij Corona heeft elk bedrijf bezettingsproblemen. Het park is gewoon open, dus daar is geen reden voor om te annuleren. Dat omboeken mogelijk is is zeer netjes te noemen. En ja, natuurlijk moet u bijbetalen als het later in het jaar duurder is.
Op een vakantiepark zijn geen musea, theater of casino, dus het park is ook niet verantwoordelijk voor de sluiting van derden. Dit staat geheel los van de boeking.

100% kosteloos annuleren gaat niet lukken. Tenzij er een complete lockdown komt en vakanties, Zoals in Duitsland, verboden worden. Als de vakantie precies in die periode valt, dan hebt u recht op 100% restitutie.
Ja, leuk, maar als je een nieuwe auto besteld, en er wordt doodleuk gezegd dat die niet leverbaar is, ga je dan ook akkoord met een latere levering, ander model en kleur en een veel hogere prijs? Niet dus.
Maar goed, voorlopig maar om laten zetten naar eind november tegen een fors hoger bedrag. Definitief annuleren kan altijd nog want nu zijn we ook ons geld kwijt.
dan zou ik als ik je was maar eens een kontrakt nakijken van zo een nieuwe auto, dit soort dingen staan er namelijk gewoon in!!!

BL2
Berichten: 3098
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Slechte afhandeling en bereikbaarheid van Landal Greenparks

Ongelezen bericht door BL2 » 22 mar 2020 11:05

Frison schreef:
19 mar 2020 10:00
om laten zetten naar eind november tegen een fors hoger bedrag. Definitief annuleren kan altijd nog want nu zijn we ook ons geld kwijt.
Alleen bent u dan een veel hoger bedrag kwijt, als je als nog annuleert.

Plaats reactie