Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Jablan schreef:
12 feb 2022 21:39
Lisa29 schreef:
12 feb 2022 12:17
Kreeg net telefoon dat mijn laptop definitief overleden is ☠
Dus toch een andere nodig. Ik heb weinig budget [...]
Als ik er iets over mag zeggen: ga liever voor een 2ehands met een goede processor erin dan voor een klein, goedkoop, nieuw apparaat. Geef duidelijk aan wat je met het apparaat doet, dan komt je leverancier deines Vertrauens wel met een passend apparaat tevoorschijn.
Dank je, een goed advies. De mensen waar mijn overleden laptop nu is vertrouw ik op de een of andere manier wel. Vooral omdat ze lokaal zijn en geen hoge prijzen vragen. Ze zijn er ook speciaal voor mensen met een kleine beurs, waar ik helaas ook onder val. Zoals ik telefonisch begreep kunnen ze me een simpele laptop verkopen met windows 10 die in ieder geval tot en met 2025 ondersteund wordt met updates en dergelijke.
Ik zit er ook niet de hele dag op te gamen of mee te werken. Zolang ie maar gewoon werkt ben ik allang blij, want dat deed de oude niet meer😇

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Vandaag eens naar een auto meeting gegaan. Viel me helaas een beetje tegen wat voor auto's er allemaal kwamen. Het waren vooral auto's van VAG en dan ook nog modellen die je al heel veel op de weg ziet (bijv. Golf GTI, Audi RS3). Een enkele Ferrari, een Maserati en en een Porsche Cabrio waren de uitschieters van de groep.

Er stond open voor iedereen, maar bij aankomst bleken alleen leden van een groep op het terrein te mogen, de rest moest rondom de wagens neerzetten en daar stonden in mijn ogen de leukste wagentjes. Een Peugeot 106 Rallye, een Civic waar flink aan geknutseld was. De meesten buiten het terrein vonden het vreemd dat mijn Mazda met 310 PK niet op het terrein mocht, want dat was toch 1 van de zeldzamere auto's aanwezig.

In mijn ogen toch best een tegenvaller dat het toch niet echt open was voor iedereen en dat er nu niet echt veel zeldzame auto's waren. Het leukste was toch om even de toeren op te laten lopen bij het wegrijden voor de jonge jochies die allemaal met de telefoons stonden te filmen.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Een Mazda met 310 PK? Leuk! Een getunede 3 MPS ofzo? Mooie sleepers zijn dat!

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ja, inderdaad. Hele goede gok. Zijn er niet veel van in Nederland.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Zoveel Mazda’s met dik 300 PK zijn er niet ;) dan kom je al gau win het MPS-segment of een RX8 ofzo terecht. Die laatste is ook leuk - en uniek.

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Het probleem met zo'n RX8 is de motor. Veel mensen hebben moeite met het omgaan met zo'n wankelmotor, dus een goeie vinden is zeldzaam. Hetzelfde geldt voor de RX7.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En dan een beetje al die winkels afsjouwen zeker, dit hier voordeliger en dat daar. Schiet je niets mee op. Zonde van mijn tijd.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Klopt geen hout van.

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

@breien
Hoop dat de koffie wel gesmaakt heeft😊☕
Maar inderdaad vreemde reactie van de serveerster. Hoewel ik zelf de weg ook wel behoorlijk kwijt ben qua regels momenteel 🙈

scharrelschipper
Berichten: 1788
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

breien schreef:
13 feb 2022 19:00
Vandaag buiten de deur een kopje koffie gedronken.
Ik wilde mijn QR code van de coronacheck laten controleren. Volgens de serveerster hoeft het niet meer omdat de regels binnenkort toch veranderen.
Klopt dat wel?
Klinkt als... Bij wegwerkzaamheden aan de autosnelweg met bord maximaal 70km/uur mag ik weer 120km/uur rijden omdat de wegwerkers bijna klaar zijn.
Misschien een "Wappie"of een verstandig mens?

witte angora
Berichten: 30454
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk eerder iemand die het gezeur zat is.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

HAPPY VALENTINE !
Zet je geliefde maar eens goed in het zonnetje en in het licht.🌞🌝

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »


moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Sowieso is Valentijnsdag " vieren " ook commercieel, maar dat is Kerst en Pasen ook.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door reggie2 »

moederslink schreef:
14 feb 2022 12:20
Sowieso is Valentijnsdag " vieren " ook commercieel, maar dat is Kerst en Pasen ook.

Sowieso is Valtentijn over gekomen en niet echt een Nederlands feest. :D

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lisa29 »

moederslink schreef:
14 feb 2022 12:20
Sowieso is Valentijnsdag " vieren " ook commercieel, maar dat is Kerst en Pasen ook.
Met als klein verschilletje dat de heilige Valentinus van de heiligenkalender gehaald is. En Kerst en Pasen in ieder geval in de kerk nog wel hoog op de kalender staat. Hoewel het tegenwoordig wel erg commercieel ingezet wordt door winkeliers etc.

Wanneer is het ook alweer Singles Day? Mijn schoonouders zijn nooit geboren 🤣

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Valentijnsdag is over het algemeen voor vrouwen, dus is er ook een variant voor mannen op 14 maart, Steak & BJ Day. Waar het voor staat, dat kun je beter googelen.

Singles Day valt heel dom op de 11e van de 11e. Dat had nu perfect ergens tussen juni en oktober gepast, wanneer er niets anders is.

Jablan
Berichten: 6161
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Jablan »

Tussen juni en oktober wordt de zomer gevierd en Singles Day past toch perfect bij de start van het Carnavalsseizoen?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door moederslink »

Wat gaat Poetin doen?????
Zit Biden ook te stangen en te provoceren ???
Rusland gaat toch geen oorlog beginnen? Ze verdienen nu miljarden aan de gasprijzen.
Een oorlog kost ze miljarden!

Nijogeth
Berichten: 9890
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Jablan schreef:
14 feb 2022 22:00
Tussen juni en oktober wordt de zomer gevierd en Singles Day past toch perfect bij de start van het Carnavalsseizoen?
Waarom 2 feesten op 1 dag? Dat kun je beter spreiden, dan heb je dubbel zoveel feest.

Plaats reactie