LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Radar »

Moneyman schreef:
Moneyman schreef:
Moneyman schreef:Ik heb nog wel een ander issue. Als je het forum op diverse devices leest (pc werk, laptop, pc thuis, Ipad) worden de "gelezen berichten" niet onthouden. Op het device waarop je hebt gelezen zijn de gelezen topics keurig zwart, maar als ik dan op de pc kijk is alles weer blauw. Een en ander wordt dus gelinkt aan de device, en niet aan de gebruiker. Wellicht kan dat meegenomen worden.
Even voor de zekerheid: hebben jullie deze nog op je netvlies?
En nogmaals even voor de zekerheid een quote. het blijft irritant namelijk.
Moneyman, als het goed is werkt dit inmiddels (sinds een week of twee). Bij jou ook?

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Radar »

perfectepagina schreef:Dag iedereen

Site ziet goed uit
Trouwens waar kan ik een nieuw topic openen want ik moet iets vertellen over zo een Affiliate programma die oplichter is
Groetjes
Perfectepagina, bedankt voor het compliment. Voordat je een nieuw topic opent: gebruik eerst de zoekfunctie en check of er al een topic over het betreffende bedrijf bestaat. Zo ja, dan kun je in dat topic reageren. Zo niet, zoek dan in het Forumoverzicht naar het juiste subforum en kies daar voor Nieuw topic.

Moneyman
Berichten: 29868
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Moneyman »

Radar schreef:
Moneyman schreef:
Moneyman schreef:Ik heb nog wel een ander issue. Als je het forum op diverse devices leest (pc werk, laptop, pc thuis, Ipad) worden de "gelezen berichten" niet onthouden. Op het device waarop je hebt gelezen zijn de gelezen topics keurig zwart, maar als ik dan op de pc kijk is alles weer blauw. Een en ander wordt dus gelinkt aan de device, en niet aan de gebruiker. Wellicht kan dat meegenomen worden.
Even voor de zekerheid: hebben jullie deze nog op je netvlies?
Moneyman, als het goed is werkt dit inmiddels (sinds een week of twee). Bij jou ook?
Ja, gelukkig wel. Thanks, werkt een stuk relaxter!

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Brahms »

Verwijderen berichten

Wanneer gaat het moderatorteam nu eens over op het plaatsen van een mededeling als er berichten worden verwijderd. Ook zondagavond is er (met enige willekeur) in vele topic geveegd.
Sommige topics zijn de helft of meer korter geworden. Niet alleen geneuzel,wordt verwijderd, maar ook links naar andere delen van het topic en soms best goede adviezen.

Echter even een mededeling plaatsen is er veelal niet bij.........

Mucha

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Radar »

Brahms, Mucha: ondanks dat jullie berichten off topic zijn, toch even een kort antwoord. Wij geven inderdaad lang niet altijd een toelichting wanneer wij in een topic ingrijpen. Dit heeft vooral te maken met de grote hoeveelheid ingrepen die wij vaak in korte tijd moeten doen, en met de soms minder grote hoeveelheid tijd / personeel die wij hiervoor hebben.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Julie4444 schreef:
Radar schreef:
Julie4444 schreef:Ik krijg nog steeds met enige regelmaat die onbevoegde reactie melding. Iets met = tekens, mogelijk in combinatie met " tekens in de post leek de laatste keer de oorzaak.
Julie4444, wanneer krijg je dit precies te zien? Alleen in een specifiek topic of op meerdere plekken? En zou je ons een screenshot kunnen sturen ([email protected]) als het weer gebeurt?
De laatste keer was op dit topic waar ik poogde de bijlage van TS in een post te citeren. Dit heb ik net opnieuw geprobeerd en ik krijg de melding dan ook opnieuw.

Tijdens het editen van die post bleef ik de melding krijgen tot ik de = tekens verwijderde.

De keer daarvoor was op een ander onderwerp, maar de oorzaak daar weet ik niet. Daar werd ook normale tekst geweigerd door het forum. Mocht het elders opnieuw voorkomen zal ik een screenshot sturen. Misschien kunnen jullie het bovenstaande reproduceren?
Ik kreeg deze melding/'Let op/onbevoegde aktie...', toen ik een schermafdruk probeerde bij te voegen bij een PM??

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door harkja »

Radar schreef:
harkja schreef:Wanneer komt het pijltje om het laatste bericht te lezen, net zoals in het subforum ?
Harkja, we bekijken of dit weer ingebouwd kan worden.
Wordt hier nog aan gewerkt of komt er weer een nieuwe site ?

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Radar »

Dank voor de suggesties, deze worden door de Moderator gelezen en in overweging genomen.

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door alfatrion »

De grote dikke balk: "Hulp nodig / ervaring delen?" vind ik storend en maakt de werking van de site (voor mij) minder prettig, omdat je daardoor voor alles nu moet scrollen. Zou dit niet groot op het formum overzicht kunnen staan en als een klein knopje ergens rechts van?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Julie4444 »

alfatrion schreef:De grote dikke balk: "Hulp nodig / ervaring delen?" vind ik storend en maakt de werking van de site (voor mij) minder prettig, omdat je daardoor voor alles nu moet scrollen. Zou dit niet groot op het formum overzicht kunnen staan en als een klein knopje ergens rechts van?
Mee eens. Bah. Heeft niemand er over nagedacht ofzo? Natuurlijk zitten forumgebruikers er niet op te wachten continu zo'n nutteloze melding te zien.
Overigens ook die balk die je in je scherm krijgt als radar op televisie is. Laat een mens die a.u.b. wegklikken zeg.

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door harkja »

harkja schreef:
Radar schreef:
harkja schreef:Wanneer komt het pijltje om het laatste bericht te lezen, net zoals in het subforum ?
Harkja, we bekijken of dit weer ingebouwd kan worden.
Wordt hier nog aan gewerkt of komt er weer een nieuwe site ?
Dus niet verder sluit ik me aan bij de nonsens die er nu staat bovenin :D

Mucha

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

BL2
Berichten: 4790
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door BL2 »

Quoten eerste bericht nieuwe forumleden

Het is al eerder geopperd, maar het lijkt een goed plan om voortaan het eerste bercht van een nieuwe Radar forum gebruiker standaard te quoten. Voor de zoveelste keer gebeurd het dat een nieuw lid na zeeeer korte tijd al zijn/haar berichten weer verwijderd, inclusief het eerste opeiningsbericht.

Door andere forumgebruikers wordt er tijd in gestoken om te reageren en even later is alles weer weg.

Is dit een goed idee ?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door ciske »

BL2 schreef:Quoten eerste bericht nieuwe forumleden

Het is al eerder geopperd, maar het lijkt een goed plan om voortaan het eerste bercht van een nieuwe Radar forum gebruiker standaard te quoten. Voor de zoveelste keer gebeurd het dat een nieuw lid na zeeeer korte tijd al zijn/haar berichten weer verwijderd, inclusief het eerste opeiningsbericht.

Door andere forumgebruikers wordt er tijd in gestoken om te reageren en even later is alles weer weg.

Is dit een goed idee ?

Vind je dit niet overdreven?? Zeg er dan ook bij dat je de boel afkat. Dan ben je eerlijker.

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door alfatrion »

BL2 schreef:Het is al eerder geopperd, maar het lijkt een goed plan om voortaan het eerste bercht van een nieuwe Radar forum gebruiker standaard te quoten. Voor de zoveelste keer gebeurd het dat een nieuw lid na zeeeer korte tijd al zijn/haar berichten weer verwijderd, inclusief het eerste opeiningsbericht.
Ik vind dit een onwenselijke situatie, maar het integraal "citeren" acht ik onwenselijk en onwettig. Met een kleine aanpassing kun je de software zo maken dat leden hun berichten kunnen niet kunnen aanpassen als ze niet een bepaalde criteria voldoen.

BL2
Berichten: 4790
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door BL2 »

alfatrion schreef:Met een kleine aanpassing kun je de software zo maken dat leden hun berichten kunnen niet kunnen aanpassen als ze niet een bepaalde criteria voldoen.
Dat zou natuurlijk ook een goed idee zijn :wink:

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door alfatrion »

Overigens kun je ook met een (iets minder) eenvoudige aanpassing het forum een stuk bijna spambotproof maken. Daarvoor hoef je alleen de aanmeld link (en de aanroepende liggende pagina's) aan te passen.

angel1978
Berichten: 10909
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door angel1978 »

BL2 schreef:Quoten eerste bericht nieuwe forumleden

Het is al eerder geopperd, maar het lijkt een goed plan om voortaan het eerste bercht van een nieuwe Radar forum gebruiker standaard te quoten. Voor de zoveelste keer gebeurd het dat een nieuw lid na zeeeer korte tijd al zijn/haar berichten weer verwijderd, inclusief het eerste opeiningsbericht.

Door andere forumgebruikers wordt er tijd in gestoken om te reageren en even later is alles weer weg.

Is dit een goed idee ?
Net als op andere fora gewoon een permanente ban bij 'punten'

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Nieuwe website Radar (en van radartv.nl > radar.avrotros.nl)

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het zijn alleen de nieuwe gebruikers die dit gedrag vertonen. Er is een eenvoudige technische oplossing. Dus er is geen noodzaak tot het permanent verbannen van deze groep. Bovendien is redelijk eenvoudig om onder een andere naam en met een ander ip adres terug te komen. Daar komt bij dat de schade al is aangericht wanneer zij verbannen zijn.

Gesloten