Het gaat mij erom dat de HEMA zijn biggentjes NIET verdoofd met de castratie!!
Hievan wordt de Hemaworst 1eurocent goedkoper

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Blijkbaar voelden die paarden zich niet bedreigd door opkomend water? Helaas wel het gevolg van nalatigheid van de paardenfokker in kwestie. Zo ongeveer iedereen in dit land was op de hoogte van aankomend stormachtig weer, maar deze ene paardenfokker blijkbaar toevallig niet. Is er helaas ook zonder al teveel problemen mee weggekomen. Geen wonder dat er mensen in deze wereld zijn die gefrustreerd raken daardoor. Maar goed: deze paardenfokker is in de ogen van de eters van Hema worst vast een grote held.Lees in het A D eens over de paarden in Marrum en het verhaal van de eigenaar, hij voelt zich oa persoonlijk bedrijgt door de dieren activisten.
De meeste vegetariers zijn helemaal geen lid van Partij voor de Dieren o.i.d. Daarnaast is het gewoon een feit dat vleeseters inderdaad milieuvandalen zijn. En dan hebben we het nog niet gehad over het dierenleed dat ze veroorzaken.De vegetarisch levende mensen , gekoppeld aan een dierenbeschermingspartij, zijn niet te overtuigen, zij beschouwen vleeseters als vol proppers , halve kanibalen en milieuvandalen.
Dit is de wereld op z'n kop zetten. Vlees eten is een milieuverpestende luxe. En die 'luxe' komt met name voor in de westerse wereld. Alleen daar heeft het onnadenkend deel van de bevolking de luxe om vlees te eten zonder zich zorgen te maken.Ik heb niets met vegetariers,maar matig mij over die lui ook geen oordeel aan, zolang zij zich maar niet met hand en tand afzetten tegen 98 % van de bevolking, ik vraag me wel eens af of milieubewakers en vegetarisch geen luxe probleem hebben in de westerse rijke wereld.
Leuk geprobeerd Karin, maar we zijn omnivoren. Daarom hebben we zowel snijtanden als platte kiezende mens is een carnivoor,
Dus niet alleen de rookworsten van de HEMA maar ook van ......(vul zelf maar in).Niet alleen HEMA maar ook andere aanbieders van rookworsten en varkensvlees kopen op deze manier voordelig in.
Ik maak geen ophef over het doden van dieren. Volgens mij heb je mijn stukje niet echt gelezen. Ik vind het prima dat er dieren worden gedood om opgegeten te worden. Ik wijs alleen maar op de consequenties voor het milieu.waarom ophef over het doden van dieren??, een normaal gebeuren in de geschiedenis, het drammen tegen 99 % van de mensheid welke vlees lekker vindenis hypocriet te noemen.