LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] achmea avero

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: achmea avero

Ongelezen bericht door empie »

Wij hebben nog steeds niets binnen, het duurt mij allemaal veel te lang.
Ik wacht inmiddels al ruim 3 maanden en daar word je echt niet vrolijk van, eigenlijk heb ik het wel gehad met Avero.
Volgend jaar maar weer overstappen naar mijn oude verzekering!

diesel
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 apr 2005 12:15

Re: achmea avero

Ongelezen bericht door diesel »

Hoi Hoi

Ik heb vandaag eindelijk alles binnen van Avero. Was wel even schrikken dat ze ook meteen vorige week voor 4 maanden geld incasseerde (terug werkende kracht vanaf januari 2006). helemaal
omdat vorige zorgverzekering (Agis) beweerd niet te zijn opgezegd door avero en die moest ik ook nog doorbetalen.

gek word je ervan

L1la
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jan 2006 10:06

Re: achmea avero

Ongelezen bericht door L1la »

Bij mij wordt ook nog geld afgeschreven van de oude verzekering, dat heb ik weer terug laten boeken. Alle beetjes schelen

renhetienne
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2006 14:42

Re: achmea avero

Ongelezen bericht door renhetienne »

Ook ik heb niets nog gehoord van Avero Achmea. De medewerkers zijn allervriendelijkst aan de telefoon, maar daarmee heb ik nog geen polis. Het is niet eens bekend of mijn aanvraag wel binnen is. Als dat niet zo, kan ik wel tot stjuttemis wachten. Maar daar kom ik dus niet achter.

yvon wdb
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:20

Re: achmea avero

Ongelezen bericht door yvon wdb »

Heb je de aanvraag niet aangetekend verstuurd naar achmea? Ik had dat ook in eerste instantie niet gedaan, maar toen de eind datum naderde heb ik mijn aanvraag nog een keertje verstuurd, maar toen aangetekend. Familieleden van mij hebben ook nog niets ontvangen, maar mijn zus heeft wel een brief gekregen dat de aanvraag binnen was en dat was al vrij snel na het opsturen ervan. Maar ik heb ook niets ontvangen voordat ik eindelijk de polissen binnen kreeg. Ik ben blij dat ik van het gezeur af ben. Mijn zoon kreeg gelukkig vandaag ook een brief van anderzorg dat het geld van de afgelopen 3 maanden teruggestort word dus dat is ook weer een probleem minder. Allen succes met wachten en laat de moed niet zakken, er is hoop. :wink:

renhetienne
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2006 14:42

Re: achmea avero

Ongelezen bericht door renhetienne »

Ik heb me via internet aangemeld (via een intermediair) die zegt de aanvraag te hebben doorgegeven.

yvon wdb
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 jun 2005 21:20

Re: achmea avero

Ongelezen bericht door yvon wdb »

Als je het via internet hebt gedaan dan is het ook goed want dan heb je als het goed is een ontvangstbevestiging gekregen dat je mail is ontvangen en als je hem uitgeprint hebt dan is het helemaal goed.Maar de laatste reactie van avero op mijn vraag waar de pasjes bleven was dat de pasjes in mei komen en alle polissen in april afgehandeld zouden zijn dus we moeten nog even geduld hebben.

empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: achmea avero

Ongelezen bericht door empie »

Weer een week verder en nog steeds niets gehoord van Avero!
Inmiddels 4 maanden terug aangemeld, via tussenpersoon.

L1la
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jan 2006 10:06

Re: achmea avero

Ongelezen bericht door L1la »

Wij hebben nu voor de eerste keer ons geld terug.
Ze hebben het bijna goed met de andere verzekering deden ze ook al moeilijk met de alternatieve zorg ze struikelen over woordjes als natuur en biologisch.

Helaas heb ik nog niets gehoord van de andere verzekering, begin te vermoeden dat ik dubbel verzekerd ben.

Downloader
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jan 2006 13:00

Re: achmea avero

Ongelezen bericht door Downloader »

Ik heb gisteren een bevestiging van de ontvangst van mijn inschrijving bij Avéro ontvangen. De inschrijving zelf was twee maanden geleden (met papieren formulieren). Op de brief stond ook een inschrijvingsnummer, deze kan gebruikt worden voor declaraties. Op het declaratieformulier zet je gewoon bij "polisnummer" dat de polis in aanvraag is en vermeld je verder het inschrijvingsnummer.

Straks boeken ze 1000 euro af. Gelukkig heb ik het gereserveerd maar leuk is het niet :D

empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: achmea avero

Ongelezen bericht door empie »

Vandaag 26 april, nog steeds niets van Avero ontvangen, inmiddels 2x via hun site een klacht ingediend, kreeg ik een standaard mailtje terug met de mededeling dat de zorgafdeling z.s.m. van zich zou laten horen, en daar zit ik nu alweer 14 dagen op te wachten.

L1la
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 jan 2006 10:06

Re: achmea avero

Ongelezen bericht door L1la »

Tjee, het wordt nu wel heel vervelend voor je.
Bij mij is gelukkig alles rond. Heb de eerste claims alweer terug ontvangen, ze moeten er 1 opnieuw in behandeling nemen omdat ik van alternatieve zorg maar €25 (ipv het hele bedrag) terug kreeg maar hopelijk komt ook dat goed.
VGZ heeft gisteren eindelijk ook mij premies weer terug betaald neem aan dat ik morgen het uitschrijvings bericht via de post kan ontvangen.

ahof

Re: achmea avero

Ongelezen bericht door ahof »

Ik ben dit jaar overgestapt op Avero. Ik had daarbij aangegeven dat ik per acceptgiro wilde betalen. Ik heb geen machtiging tot automatische incasso gegeven. Op een gegeven moment bleek dat de betaling toch via de automatische incasso was gegaan. Toen ik hierover belde, bleek men meteen bereid te storneren en de acceptgirokaart te sturen. Omdat dat tot een heen en weer schuiven met geld zou leiden, heb ik daarvan afgezien, maar wel uitdrukkelijk gezegd dat ik voor automatische incasso geen toestemming had en dat ik toch echt de volgende keer een acceptgiro wilde hebben. DAt zou genoteerd worden en het zou geod komen. NIET DUS. Vandaag kreeg ik de nota voor een jaar (gedateerd op 2-12-06) waarop stond dat het bedrag weer via autoamtische incasso zou gebeuren. Ik heb meteen gebeld. De persoon die ik aan de lijn kreeg, die kon dit niet in het systeem veranderen, maar zou dit aan de persoon doorgeven die dit wel kon veranderen. Ze zei wel dat het mogelijk waw dat de automatische incasso en mijn telefoontje elkaar gekruist zouden hebben. Oftewel, Avero Achmea had opnieuw zonder mijn toestemming middels een automatische incasso het geld van mijn rekening gehaald. Ik vrees dat dit nooit meer goed zal komen. Oftewel, dat ik andere stappen moet ondernemen om te beletten dat er zonder mijn toestemming geld van mijn rekening wordt gehaald door avero achmea. :cry: :cry:

Gesloten