LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Autoverzekering opzeggen met trucje?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Autoverzekering opzeggen met trucje?

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik_weet_niet_alles schreef:
04 mar 2021 21:29
kuklos schreef:
04 mar 2021 21:11
Ik_weet_niet_alles schreef:
04 mar 2021 21:06


U loopt te drammen hoeveel risico TS loopt zonder te weten om welke verzekeraar het gaat. Ik geef alleen aan dat er geen enkele wet wordt overtreden en wat verzekeraars niet mogen doen.
Niemand hier weet over welke verzekeraar het gaat en de meesten geven aan dat het plan van TS een groot risico is aangaande de verzekering. Wie de verzekeraar is maakt dus niet uit. En opnieuw roep je heel stoer wat de verzekeraars niet mogen doen. Dat weten we al. Geef nou eens advies aan TS. Daar komt TS hier immers voor. TS komt niet voor een theoretische verhandeling over wat verzekeraars mogen.
Vertel ons eens, is het verstandig dat chefk zijn of haar plan uitvoert. Zou jij TS adviseren dit plan door te zetten?
Nogmaals, daar ga ik niet over. U wilt hoe dan ook uw gelijk krijgen en dat krijgt u van mij niet.
Nee, ik wil dat je TS een advies geeft. Daarvoor komt TS hier immers. Die wil van ons weten of het verstandig is. TS opent hier immers niet een topic om te vragen onder welke omstandigheden hij of zij aangemeld mag worden, maar of zijn/haar plan verstandig is.
Als je het daar niet over wil hebben ben je dus enkel off topic aan het reageren geweest en had je net zo goed niet kunnen reageren.

Je had prima kunnen zeggen dat de verzekeraar TS niet mag aanmelden maar dat het idee van TS desondanks niet verstandig is. Of dat de verzekeraar TS niet mag aanmelden en dat het idee wel verstandig is. Dan maak je en je punt en beantwoord je de vraag van TS. :mrgreen:

Gesloten