LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] autoverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
oostrom
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2007 02:13

autoverzekering

Ongelezen bericht door oostrom »

Goedzo, die autoverzekeringen vergelijken. Jammer dat alleen naar matschappijen gekeken wordt. Ik heb mijn auto veel goedkoper ondergebracht via http://www.poliscounter.nl. Ik weet niet hoe ze het doen, maar ze verzekeren je auto bij de gewone maatschappijen tegen veel lagere prijzen. En als je ze mail geven ze ook nog antwoord

johnnicols
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mei 2007 15:17

Re: autoverzekering

Ongelezen bericht door johnnicols »

:oops: De ANWB/Unigarantverzekering zou er goed (voordelig) uitkomen.

Let wel op, tot mijn schande ben ik achter het volgende gekomen:

Bij een schade bepaalt Unigarant waar de auto wordt gerepareerd. Dit kan heel ver van het huisadres vandaan zijn.

Unigarant werkt uitsluitend samen met CARe. Dit bedrijf is gevestigd in een heleboel steden maar..... het platteland telt niet mee. Zie op de website van CARe (www.care-schadeservice.nl) waar de vestigingen zijn.

Wil je de auto ergens anders laten repareren dan betaal je naast je eigen risico ook nog eens 30% van de schade!!!! :oops: :oops:

Je kunt bij de ANWB/Unigarant wel een verzekering afsluiten met een vrije keuze van reparateur. Deze vorm is echter weer duurder! Dit alles is echter niet op de website te vinden. Hier moet je speciaal naar vragen.

rhodi
Berichten: 108
Lid geworden op: 29 dec 2003 21:05

Re: autoverzekering

Ongelezen bericht door rhodi »

@ oostrom

Bedankt voor de tip. Heb zojuist nieuwe verzekering voor mijn auto afgesloten. Scheelde 100€ met degeen die ik nu heb :D :D :D

Gesloten