LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beschermt Centraal Beheer een verkeershufter?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Frank van de Struik
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jan 2018 12:32

Re: Beschermt Centraal Beheer een verkeershufter?

Ongelezen bericht door Frank van de Struik »

update: CB gaat de zaak bestuderen door de juridische afdeling, Ik wacht dit nog af en ga dan maar een civiele procedure starten. Het kan niet zo zijn dat ik opzettelijk aangereden wordt en dat ik het dan verder kan uitzoeken en CB niet thuis geeft.
CB beschermt ook gewoon de veroorzaker en onderneemt niets tegen een bv. valse verklaring, doorrijden na ongeval en opzettelijk iemand aanrijden, CB blijft het allemaal goed vinden zolang CB maar niets hoeft te betalen.
Min zou je zo figuur uit de verzekering moeten gooien nu beloon je het gedrag in deze.

Tevens hoop ik tijdens de civiele zaak wel iets te mogen zeggen bij de rechter hetgeen nu bij de politie rechter niet het geval was. Op een opmerking van het OM door de ovj Mv. Lubbers, dat ik had kunnen afslaan en een andere route had moeten nemen geeft wel de houding van het OM weer, hopen maar dat bij de zaak Anne Faber het OM niet zulke meningen gaat geven , totale onzin en zwaar beledigend.

Ik verzin dit niet er zat een hele klas van de universiteit van Groningen bij deze politie rechter d.d 15 novermber 2017 .

Moneyman
Berichten: 30018
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Beschermt Centraal Beheer een verkeershufter?

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je wordt in het recht geacht schadebeperkend bezig te zijn. Dat zal de strekking van de opmerking van de ovj zijn.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Beschermt Centraal Beheer een verkeershufter?

Ongelezen bericht door chrisd1 »

Frank van de Struik schreef: dat ik had kunnen afslaan en een andere route had moeten nemen .
Je had Landrover idd goed kunnen ontrijden (=ontlopen met voertuig)?

Frank van de Struik
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jan 2018 12:32

Re: Beschermt Centraal Beheer een verkeershufter?

Ongelezen bericht door Frank van de Struik »

wachten al weer 4 weken op Centraal Beheer...............tot op heden verneem ik niets

stofzuigertje

Re: Beschermt Centraal Beheer een verkeershufter?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je stukken stuurde en nu gaat vragen of zij hier hun kant van het verhaal willen plaatsen......a

Een kritische vraag zonder echt beschuldigen dus ik heb van Geert Wilders het enige goede geleerd... probeer net aan op de goede kant te blijven maar wel erg dicht er tegenaan zitten!
De eigenaar van Centraal Beheer dacht met hun juristen en die zaak was een iets andere afloop dan zij dachten.
Deze zaak was uiteindelijk vele malen duurder dan de schade waarover ik ooit begon.
Ik wil net als Sven Kramer altijd winnen, en ik wil geen laatste wedstrijd doen!

atlas1302

Re: Beschermt Centraal Beheer een verkeershufter?

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Ik probeer het te begrijpen.. maar als ik met mijn dikke landcruiser 4.2 ltr. of mijn Patrol 2.8 ltr. u 2 meter opschuifd terwijl u stilstaat dan zit uw auto in de PRAK! meer als 1000 euro in ieder geval. Ik wil het wel een keer proberen hoor :)

Dus mij zegt iets dat er iets anders aan de hand is, wat is er nu eigenlijk voor zichtbare schade aan de auto? In een straatje waar je 50 km mag rijden met geparkeerde auto`s enzo, dan is het ook nog lastig om met zo`n dikke bak u te passeren en weer door te tuffen. Had die Landrover ook schade dan?

Als de verzekeringsmaatschappij het niet rond krijgt en de rechter blijft ook neutraal, dan zou ik in het vervolg meer in het achteruit kijk spiegeltje kijken of er geen dikke bakken op uw bumper kleven, wat trouwens wel strafbaar is.

Frank van de Struik
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jan 2018 12:32

Re: Beschermt Centraal Beheer een verkeershufter?

Ongelezen bericht door Frank van de Struik »

atlas1302 bedankt hoor, maar het gaat mij niet om die rottige 1000,00 maar gewoon om gerechtigheid. En ja NL zit vol met duimenzuigers en grensrechters, roepers en beterweters. Mag allemaal en ik mag gewoon mijn schoen zetten als ik dat wil. (ik geloof nog alleen in de Sint en de Kerstman geloof ik geen bal van, u moet mij niet proberen voor het lapje te houden hoor.)
Succes met u tijdverdrijf op dit forum, dan is er toch nog enig contact met u, ieder zijn meug en vertier, sluiten en uit.

atlas1302

Re: Beschermt Centraal Beheer een verkeershufter?

Ongelezen bericht door atlas1302 »

Om terug te komen op uw vraag, want daar draait het toch om ...C B beschermt geen verkeershufter! Integendeel het is een van de betere maatschappijen en daar kan ik over oordelen. Als het om uitbetalen gaat zijn ze zeker niet misselijk en gaan ze vaak nog een stap verder dan hun collega`s maatschappijen.

Zoals u het stelt is Centraal Beheer dus hufterig en de rechter ook, volgens mij maakt u snel vrienden. Eensgelijks over en sluiten maar.

Frank van de Struik
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 jan 2018 12:32

Re: Beschermt Centraal Beheer een verkeershufter?

Ongelezen bericht door Frank van de Struik »

om het te kunnensluiten CB heeft betaald.

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Beschermt Centraal Beheer een verkeershufter?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mooi, ook weer afgewikkeld.

Gesloten