TS maakt geen haast met het beantwoorden van een cruciale vraag die meermalen gesteld is en die voor de beeldvorming belangrijk kan zijn....
( beter?

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Als er al een antwoord komt, wordt uiterst zorgvuldig een rookgordijn opgetrokken en de vraag vermeden.Frantic2 schreef:oeps, correctie!
TS maakt geen haast met het beantwoorden van een cruciale vraag die meermalen gesteld is en die voor de beeldvorming belangrijk kan zijn....
( beter?![]()
)
Frantic2 schreef:oeps, correctie!
( beter?![]()
)
Ja als je een allrisk dekking hebt, dit deurtje wilde ik ook niet claimen totdat bleek dat het254,00 euro kostte....en een nieuwe combi tegen de 900,00 euro zat....rozemarijntje schreef:@frantic
heb je dan ook recht om te claimen?serieus?
als je zelf iets kapot maakt zeg maar...
ik heb ahum van de week mijn magnetron even de nek omgedraaid...
liet de metalen schaal erin staan,ja dat vond ie niet zo leuk! kwam gelijk rook uit..
oeps...foutje..
niet dat ik hem ga claimen,maar kan dat??
alleen al als ze vragen hoe is het gebeurd,voel ik me toch echt een....nou raad maar
...
rozemarijntje schreef:@frantic
heb je dan ook recht om te claimen?serieus?
als je zelf iets kapot maakt zeg maar...
ik heb ahum van de week mijn magnetron even de nek omgedraaid...
liet de metalen schaal erin staan,ja dat vond ie niet zo leuk! kwam gelijk rook uit..
oeps...foutje..
niet dat ik hem ga claimen,maar kan dat??
alleen al als ze vragen hoe is het gebeurd,voel ik me toch echt een....nou raad maar...
U wel, maar hoeveel zouden niet gaan voor de hele koelkast ?Teunbosseman schreef:Gewoon onder je inboedel verzekering claimen. Heb ik gedaan met een deur van een Amerikaanse koelkast waar een stel tegenaan was gevallen en een dikke buts erin. Kon de hele koelkast terug krijgen maar vond ik onnozel.
Voor de duidleijkheid.Emmy75 schreef:U wel, maar hoeveel zouden niet gaan voor de hele koelkast ?Teunbosseman schreef:Gewoon onder je inboedel verzekering claimen. Heb ik gedaan met een deur van een Amerikaanse koelkast waar een stel tegenaan was gevallen en een dikke buts erin. Kon de hele koelkast terug krijgen maar vond ik onnozel.
Ik doe eens een gooi, ik vermoed meer dan 0,01 %.![]()
Maar even alle gekheid op een stokje, dat zijn ook wel zaken waar een verzekeraar rekening mee houdt bij het beoordelen van het claimgedrag van een klant.
ja, lekker, nog meer kosten maken die wij mogen betalen.john46 schreef: Lettend op de maximale bijstand van € 30.000,- niet materieel.
Verzekeraar zou haar polis kunnen verbeteren door o.a.:
-eigen risico in te stellen ( gebeurt bij andere verzekeraars wel)
ik wil helemaal geen eigen risico, sprrek voor uzelf!
-verwijtbare zaken uit te sluiten( bv dronkenschap, drugsgebruik)
huh, dat is toch de essentie van een rechtsbijstand, er wordt jouw iets verweten en je wilt je verweren?
-definitie van een claim,(advies is geen claim, feitelijke operationele bijstand is een claim)
u neemt tijd en dus geld af, dus wel claim
-polis voor 5 jaar, waardoor verzekeraar een langere periode de tijd heeft resultaat te halen en verzekerde langer kan uitzien op bijstand)
Pardon???? Er is net met veel moeite een akkoord dat iedereen maximaal 1 jaar vastzit aan een verzekering en u wilt dat terugdraaien??? Even verder nadenken dan uw neus lang is..
-CIS registratie verbieden indien er gen verwijten te maken zijn aan verzekerde
CIS verbieden? zodat de al die oplichters en veelclaimers gewoon hun gang kunnen blijven gaan en de normale klanten kunnen opdraaien voor hun schades....
-Een soort basisverzekering maken gelijk aan b.v. ziektekostenverzekering, waardoor bepaalde geschillen ongelimiteerd kunnen worden ingediend b.v.medisch,bestuursrechtelijk is gedekt en een knipkaart voor maximaal x-aantal adviezen.
99,9% heeft geen knipkaart nodig
-Aangeven voor hoeveel geld je bijstand krijgt en overzichten verstrekken wat dit heeft gekost.
Een RB verzekering is geen beltegoed dat maar opgemaakt moet worden. Het is bedoeld voor zaken die anders niet financieel te dragen is en niet voor elke gevalletje.john46 schreef:Notabene: er staat in de polis dat er maximaal voor € 30.000,-gebruik gemaakt kan worden van externe juridische kosten.
Ik kom op zo'n 2,5 aanspraken per jaar. Even een vergelijking wij hebben onze RB in totaal 2 x aangesproken in 9 jaar.john46 schreef: Voor de nieuwsgierigen er zijn 15 registraties geweest vanaf 2006 tot en met heden,(gemiddeld 2 per jaar)
Daarvoor hoeft niet altijd de RB voor aangesproken te worden. Er is ook nog zoiets als zelf huiswerk doen. Dat kan door juridisch loket waar een eerste advies meestal gratis is, zelf nazoeken op internet of vragen stellen op diverse fora.john46 schreef: In overige kwesties zijn de adviezen of beoordelingen geweest ter voorkoming of advies wat is gebruikt in kwesties die ik zelf heb opgepakt, want veelal dien je zelf ook veel te doen.
Dus als er een eigen risico was, had u in die jaren veel minder gebruik gemaakt van de RB. Sja als u zelf niet inziet dat die redenatie wel heel erg krom is, houdt het op natuurlijk.john46 schreef: Verzekeraar zou haar polis kunnen verbeteren door o.a.:
-eigen risico in te stellen ( gebeurt bij andere verzekeraars wel)
Dat maak jij ervan Emmy, TS zegt hier iets anders dan dat jij graag wilt geloven.[Dus als er een eigen risico was, had u in die jaren veel minder gebruik gemaakt van de RB.
We zullen je niet pesten hoor, maar wat is er gebeurd ?rozemarijntje schreef: nou heb al een nw magnetron...laat maarwordt hier al dagelijks gepest ahum..dus eh...