LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DAS houdt zich niet aan afspraken

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Toelsie
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2014 19:02

Re: DAS houdt zich niet aan afspraken

Ongelezen bericht door Toelsie »

Momenteel zit ik
Met precies hetzelfde probleem. Verzekerd voor arbeidsrecht. In februari al de zaak ingestuurd: betreft discriminatie. Ondertussen heb ik zelf het college voor de rechten van de mens benaderd en mijn advocaat is niet bereikbaar. Na vele verzoeken om mij terug te bellen en met nadruk niet te mailen, heeft hij 2x via mail een bel afspraak gemaakt. Waarvan ik hem 1 x gesproken heb. De 2e afspraak zou vandaag zijn om 14.00 uur zijn om het verweer van tegenpartij te bespreken. Zijn leidinggevende belde om 14.10 om te vertellen dat mijn advocaat de zaak psychisch niet aan kon en dat ze vandaag opzoek ging naar een andere advocaat. Het is nu bijna 17.30 uur en ik heb niks gehoord. Sinds februari heb ik alles zelf gedaan en sta er nu weer alleen voor. Waarom betaal ik ook alweer premie? Komende woensdag is de deadline om nog te reageren en de nieuwe nog onbekende advocaat moet meer dan 100 pagina’s doorlezen. En een reactie geven op het verweer. Wens me succes.

Gesloten