LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geruïneerd door ABN AMRO schadebehandeling en Lengkeek

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Anduril.tr
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 mei 2015 12:35

Re: Geruïneerd door ABN AMRO schadebehandeling en Lengkeek

Ongelezen bericht door Anduril.tr »

We kennen toch allemaal de mores van de verzekeringsmaffia. In de wereld der verzekeraars en de lieden die aan hen hand en spandiensten verlenen houdt iedereen elkaar de hand boven het hoofd ten koste van de verzekerde. In wezen is dat een vorm van kartelvorming en dat is strafbaar. Je moet wel de nodige slappe was hebben voor een juridische zaak tegen die lieden.

Abu Talib
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 nov 2020 13:48

Re: Geruïneerd door ABN AMRO schadebehandeling en Lengkeek

Ongelezen bericht door Abu Talib »

AppieUitDelft schreef:
07 dec 2020 18:55
Effe een vraagje, is dit een particulier die om hulp vraagt?
Het gaat om een zakelijk geschil.

Abu Talib
Berichten: 34
Lid geworden op: 28 nov 2020 13:48

Re: Geruïneerd door ABN AMRO schadebehandeling en Lengkeek

Ongelezen bericht door Abu Talib »

Uitkijktoren schreef:
08 dec 2020 12:15
Wil topicstarter en zijn vrouw sterkte wensen. Heb ook dergelijks meegemaakt en kan alleen maar adviseren om in zoverre als mogelijk OOK (beiden) een baan te zoeken (naast juridisch procederen). Oud ondernemers zijn goede werknemers, denk ik en misschien denken dat met mij velen. Geen 9-17 mentaliteit en voor iedere "scheet" ziek melden, meedenken, ervaring enz.
Kortom, neem zo snel mogelijk weer het actieve leven weer op. Dus ... zo snel als mogelijk, wat niet gaat, gaat niet. Maar iets doen is beter dan thuis zitten en je gedachten maar malen en malen. Sterkte, en succes! Nu en in de toekomst.
Dankjewel, Mijn vrouw is volledig medisch afgekeurd dus voor haar is het nu een lange herstel periode en ik heb zelf na de brand gewoon gewerkt tot september dit jaar maar omdat het erg slecht ging met haar gezondheid waardoor mijn prestaties ook werden beïnvloed heb ik ontslag moeten nemen. heb mij inmiddels aangemeld voor een studie om mijn tijd goed te kunnen benutten. De rechtszaak is ook lopende en ik vroeg mij af of er ook een forum bestaat voor ondernemers waar ik kan zoeken naar mensen die ook soort gelijke ervaring hebben gehad.

Nijogeth
Berichten: 9972
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Geruïneerd door ABN AMRO schadebehandeling en Lengkeek

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Higherlevel is gericht op ondernemers, daar zou je eventueel kans hebben.

TwablaHL
Berichten: 37
Lid geworden op: 26 feb 2020 13:29

Re: Geruïneerd door ABN AMRO schadebehandeling en Lengkeek

Ongelezen bericht door TwablaHL »

Radar schreef:
29 nov 2020 11:35
De TS zoekt hulp en wordt aangevallen – ja, dit noemen we aanvallen. Dat is niet waar we met ons forum naartoe willen. Neem alsjeblief nieuwe leden en hun vragen serieus, help waar kan en laat oordelen achterwege. Met onze dank! ^JS
Mij valt het aantal negatieve, hatelijke en smalende reacties ook op. Zelfs als de vraag anders gesteld had kunnen worden en de vraagsteller anders met het probleem om had kunnen gaan, is zo'n faillissement een groot persoonlijk drama. Een beetje medeleven kan geen kwaad. En als je dat niet kan opbrengen, reageer dan liever niet.

Gesloten