LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ING zet zomaar woonverzekering stop

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

Lady1234 schreef:
22 jul 2019 22:22
Dus u gaat al die maanden premie nabetalen? En om wat? Excuses van ING. En dan de polis opzeggen?

Want de veroorzaker van de schade heeft al aansprakelijkheid erkend, zijn expert is al geweest. Zijn verzekeraar gaat betalen. En dat alles omdat u 1,5 week voor uzelf moest zorgen? Het pand is al verkocht.

Wat een gekkigheid.
Was het maar zo makkelijk als je het nu allemaal schets. Als ik moet gaan uitleggen wat er allemaal moet gebeuren hoe we nog steeds ons verhaal wel tien keer uit moeten leggen aan tien verschillende personen van 1 instantie ben ik morgen nog bezig. Ik heb nooit gezegd dat de expert langs is geweest. De expert moet nog komen van de tegenpartij. De schade is zo groot dat de ING ook hun eigen schade expert ook langs moeten sturen. Dat is nog maar het begin. Van de houten vloer tot aan de kasten. Alles moet er uit. Gaat minimaal een maand duren voordat we weer in het appartement terecht kunnen en alles afgehandeld is. Ik ben gekke henkie toch niet om te verzekering per direct te beëindigen. Wilde ons pas nadat de expert langs was geweest dan pas een verblijfplaats voor ons regelen. Heb maar even hard gemaakt dat ze dat mooi kunnen vergeten en per direct akkoord moeten geven dat wij zelf op zoek gaan naar een app en dat ze dat gewoon gingen vergoeden. Half uur later werd ik teruggebeld met een akkoordje.

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

Billy11 schreef:
24 jul 2019 06:36
Lady1234 schreef:
22 jul 2019 22:22
Dus u gaat al die maanden premie nabetalen? En om wat? Excuses van ING. En dan de polis opzeggen?

Want de veroorzaker van de schade heeft al aansprakelijkheid erkend, zijn expert is al geweest. Zijn verzekeraar gaat betalen. En dat alles omdat u 1,5 week voor uzelf moest zorgen? Het pand is al verkocht.

Wat een gekkigheid.
Was het maar zo makkelijk als je het nu allemaal schets. Als ik moet gaan uitleggen wat er allemaal moet gebeuren hoe we nog steeds ons verhaal wel tien keer uit moeten leggen aan tien verschillende personen van 1 instantie ben ik morgen nog bezig. Ik heb nooit gezegd dat de expert langs is geweest. De expert moet nog komen van de tegenpartij. De schade is zo groot dat de ING ook hun eigen schade expert ook langs moeten sturen. Dat is nog maar het begin. Van de houten vloer tot aan de kasten. Alles moet er uit. Gaat minimaal een maand duren voordat we weer in het appartement terecht kunnen en alles afgehandeld is. Ik ben gekke henkie toch niet om te verzekering per direct te beëindigen. Wilde ons pas nadat de expert langs was geweest dan pas een verblijfplaats voor ons regelen. Heb maar even hard gemaakt dat ze dat mooi kunnen vergeten en per direct akkoord moeten geven dat wij zelf op zoek gaan naar een app en dat ze dat gewoon gingen vergoeden. Half uur later werd ik teruggebeld met een akkoordje.
Ps: anderhalve week voor mezelf moest zorgen :shock: ik weet niet maar ik ben wel wat gewend. Maar mijn vrouw en baby van negen maanden die stress bezorgen dat is voor mij een heel ander verhaal. En al helemaal door iemand anders toedoen.

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

Billy11 schreef:
24 jul 2019 06:36
Lady1234 schreef:
22 jul 2019 22:22
Dus u gaat al die maanden premie nabetalen? En om wat? Excuses van ING. En dan de polis opzeggen?

Want de veroorzaker van de schade heeft al aansprakelijkheid erkend, zijn expert is al geweest. Zijn verzekeraar gaat betalen. En dat alles omdat u 1,5 week voor uzelf moest zorgen? Het pand is al verkocht.

Wat een gekkigheid.
Was het maar zo makkelijk als je het nu allemaal schets. Als ik moet gaan uitleggen wat er allemaal moet gebeuren hoe we nog steeds ons verhaal wel tien keer uit moeten leggen aan tien verschillende personen van 1 instantie ben ik morgen nog bezig. Ik heb nooit gezegd dat de expert langs is geweest. De expert moet nog komen van de tegenpartij. De schade is zo groot dat de ING ook hun eigen schade expert ook langs moeten sturen. Dat is nog maar het begin. Van de houten vloer tot aan de kasten. Alles moet er uit. Gaat minimaal een maand duren voordat we weer in het appartement terecht kunnen en alles afgehandeld is. Ik ben gekke henkie toch niet om te verzekering per direct te beëindigen. Wilde ons pas nadat de expert langs was geweest dan pas een verblijfplaats voor ons regelen. Heb maar even hard gemaakt dat ze dat mooi kunnen vergeten en per direct akkoord moeten geven dat wij zelf op zoek gaan naar een app en dat ze dat gewoon gingen vergoeden. Half uur later werd ik teruggebeld met een akkoordje.
Ik moet ook geen maanden na te betalen. Ze hebben de premie in laten gaan op 1 juli 2019. Het voorval heeft op 11 juli plaatsgevonden.

Billy11
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 jul 2019 10:50

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Billy11 »

@Lady1234
Waar ben je nou😁

Lady1234
Berichten: 26912
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik wil uw vrouw en baby geen stress bezorgen en u hebt het al zo druk met op uw poot spelen.

En ook nog de bankrekening controleren voor het vrouwtje, dus u bent al zwaar belast.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Lady1234 komt er wel, maak je maar geen zorgen!

Pierre-de-5e
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 okt 2017 16:52

Re: ING zet zomaar woonverzekering stop

Ongelezen bericht door Pierre-de-5e »

Maar wat is nu het probleem? Je hebt gelukkig geen schade gehad die ING zou hebben moeten uitbetalen, dus sluit een woonverzekering af bij een andere maatschappij.

Gesloten