LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is er een verschil tussen Independer.nl en United consumers?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
marss1982
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2018 23:01

Is er een verschil tussen Independer.nl en United consumers?

Ongelezen bericht door marss1982 »

Beste lezer,

Is er een verschil tussen independer.nl en United Consumers?

Ik doel in dit geval op de zorgverzekering.

Op het moment heb ik mijn zorgverzekering van VGZ via independer.nl afgesloten.

Mijn vader zegt dat je via United Consumers deze zelfde polis van VGZ kan afnemen.
Zij geven aan dat hun de hoogste collectieve korting garanderen.
Ik heb eerst zelf gegoogeld e.d. maar ik wordt niet wijzer.

Mijn vraag is aan een toevallige lezer, ben ik via United Consumers goedkoper uit?

Dank alvast!

Groetjes Mars

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Is er een verschil tussen Independer.nl en United consumers?

Ongelezen bericht door sylvesterb »

United consumers is een collectief en independer is een vergelijkingssite.

Bij United consumers heb je dus zelf geen keuze wie de aanbieder wordt, die kiezen zij en door het collectief ontvang je dus korting. Independer vergelijkt tussen de verschillende aanbieders, na het afsluiten zijn zij geen partij meer.

Wij weten niet wat je nu betaald en welk pakket je hebt. Vergelijk het eens met elkaar, denk dat United consumers goedkoper zal zijn. En als hun pakket aan je eisen voldoet is dit prima.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Is er een verschil tussen Independer.nl en United consumers?

Ongelezen bericht door kweenie »

Je kunt bij heel veel verschillende organisaties terecht voor collectiviteitskorting. United consumers is daar maar één van. Het kan best zijn dat zij voor een bepaalde verzekeraar voordelig zijn, maar dat betekent niet meteen dat zij ook de voordeligste zijn.

Gesloten